hr
jaargang -23 - laatste artikel 27-4 12:00 - 74457 artikelen - nu online 19 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13

Peter R de Vries lost zaak holloway op

04-02-08 15:55:17
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Quote Theemonster:
Maar hij overtuigt ze niet met een beschuldeging.. Hij heeft niet toegegeven dat hij haar vermoord heeft.. Etc..

En er zijn gewoon dingen in het programma waarik van walg.. De aftiteling.. de ode aan zijn mensen terwijl Natalee die ode verdient.. het boek in hetzelfde water als waar zij ligt.. Het filmen van haar moeder als ze de beelden ziet.. Het feit dat de feitelijk informatie gewoon ook in een aflevering van een uur had gekund..
De aftiteling vond ik wel goed, harstikke sterk eigenlijk.. (Dat stukje met het boek, dan. Zeer sterk verzonnen, het laat zien wat werkelijk thuis hoort in de zee) en de aflevering werd ook opgedragen aan Natalee & Beth. Mwa, het is duidelijk dat SBS6 ook geld ermee wilt verdienen.. Maar waar denk je dat nieuws en actualiteitsprogramma's van leven? ;)

04-02-08 15:57:08
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Quote:
Het telefoontje naar zijn vriend om te helpen is ook anoniem gebleven.. Wel bijna 3 jaar lang.. Dan kan een telefoontje naar de politie ook anoniem zijn
Ik durf er heel wat op de verwedden dat elk telefoontje aan de politie opnieuw beluisterd kan worden. Bovendien gaan ze niet elk telefoontje afluisteren, maar opgeslagen, dat worden ze wel. Misschien dat ze nu dat telefoontje alsnog kunnen traceren, zodat die mooi in de tijdlijn toegevoegd kan worden.

04-02-08 15:59:24
Andreesie
Oudgediende


WMRindex: 1.051
OTindex: 44.629
volgens de wet is het verplicht, dat allebei de 'sprekers' van een gesprek op de hoogte zijn van dat eht gesprek op wordt genomen:|

04-02-08 16:02:11
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
@Andreesie; behalve als je in een ruimte waarbij de kans aanwezig is dat een ander je hoort.. ben je in een prive sfeer (een huis, kamer, auto) dan is het privacy schending..

Ik vond het feit dat het boek waarmee geld is verdiend over de rug van Natalee om in dezelfde zee beland als waar zij nog steeds ligt verschrikkelijk..

04-02-08 16:16:09
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Ik denk dat dit gewoon geldig materiaal is hoor.. Op ABC werd gezegd dat het bewijs bruikbaar is waneer justitie er niets mee te maken heeft gehad. Durf het niet met zekerheid te zeggen, maar dit is een vraag waar momenteel heel wat advocaten en rechters zich mee bezig houden.

Ik heb een beetje door het wetboek van strafrecht zitten zoeken, maargoed, dit soort dingen zitten heel ingewikkeld.

Quote:

Met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de vierde categorie wordt gestraft hij die met een technisch hulpmiddel een gesprek dat in een woning, besloten lokaal of erf wordt gevoerd opzettelijk:

1°.
anders dan in opdracht van een deelnemer aan dat gesprek afluistert;

2°.
zonder deelnemer aan dat gesprek te zijn en anders dan in opdracht van zulk een deelnemer opneemt.

2.
Met dezelfde straf wordt gestraft hij die gegevens die in een woning, besloten lokaal of erf, door middel van een geautomatiseerd werk worden overgedragen, met een technisch hulpmiddel opzettelijk, zonder daartoe gerechtigd te zijn, aftapt of opneemt.

3.
Het eerste en tweede lid zijn niet van toepassing op het aftappen of opnemen:

1°.
van telecommunicatie via een openbaar telecommunicatienetwerk,

2°.
behoudens in geval van kennelijk misbruik, met een technisch hulpmiddel dat op gezag van degene bij wie de woning, het lokaal of het erf in gebruik is, niet heimelijk aanwezig is;

3°.
ter uitvoering van de Wet op de inlichtingen- en veiligheidsdiensten 2002.

04-02-08 16:42:39
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Edit.
Quote:
Met dezelfde straf wordt gestraft hij die gegevens die in een woning, besloten lokaal of erf, door middel van een geautomatiseerd werk worden overgedragen, met een technisch hulpmiddel opzettelijk, zonder daartoe gerechtigd te zijn, aftapt of opneemt.
Nu vraag ik mij af of pr-man de vries hiertoe gerechtigd was 8O

Mjah, het is net een mummie Mmore.

Overigens lees ik net een stukje op nu.nl, pr-man de vries twijfelt over zijn reis naar de VS. Hij vind dat ze teveel zeuren over beeldrecht en exclusiviteit.. Zucht, zegt de grootse mediafetisjist de vries. Ja, grootse, de grootste is GW 8)

04-02-08 17:01:39
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Die vent weet nog mediageiliteit te verkrijgen uit z'n "niet-zo-mediageil-zijn" 8-)

04-02-08 17:03:12
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
GW bedoel je PV? Dat klopt, dan gaat men zich afvragen of z'n beveiliging niet zo doeltreffend is gebleken 8O

04-02-08 17:05:19
Lisbeth-Salander
Erelid


WMRindex: 240
OTindex: 9.062
ok mijn mening: het gebeurd iedere dag bij 6 meisjes en omdat dit meisje wat rijker is word het helemaal tot op de bodem uitgezocht, fijn dat alles duidelijk is, jammer voor de ouders die nu nog in de spanning zitten over hun kinderen...

en ik vind die patrick wel een beetje vies, hoe hij doet, k het is fijn dat het is opgelost maar je hebt hier wel een beetje een dubbel gevoel over (ik iig)

04-02-08 17:38:12
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
@Musketier: nee, ik bleef ontopic ;):P

04-02-08 17:39:38
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S

04-02-08 17:48:12
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Ik zie nou net de herhaling (zapte erlangs) precies op het moment dat hij het hele verhaal verteld..

Maar iets aan de manier waarop hij het verteld klopt niet.. Het lijkt in de camera te kijken enzo.. En hij vind het totaal niet raar dat die Patrick naar tijden vraagt enzo.. Wat moet een vriend nou met exacte tijden? En als Joran zijn telefoon gaat drukt hij die met een lach weg.. Waarom neem je niet op als je met vrienden onder elkaar bent?

Edit: En waarom zou hij de achternaam van Daury aan een vriend zeggen dan?

04-02-08 17:57:44
possible
Senior lid

WMRindex: 118
OTindex: 167
Wnplts: verhuist
Quote Theemonster:
Ik zie nou net de herhaling (zapte erlangs) precies op het moment dat hij het hele verhaal verteld..

Maar iets aan de manier waarop hij het verteld klopt niet.. Het lijkt in de camera te kijken enzo.. En hij vind het totaal niet raar dat die Patrick naar tijden vraagt enzo.. Wat moet een vriend nou met exacte tijden? En als Joran zijn telefoon gaat drukt hij die met een lach weg.. Waarom neem je niet op als je met vrienden onder elkaar bent?

Edit: En waarom zou hij de achternaam van Daury aan een vriend zeggen dan?

geef je niet gelijk ongelijk (lekker dubbel op), maar houd er rekening mee dat er een vertrauwensband is opgebouw voor dat peter r in het spel kwam.

04-02-08 18:01:04
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Ik heb nog nooit een vriend(in) gehad die mij naar exacte tijdstippen vroeg of achternamen van mensen die ze toch nooit zullen kennen.. En zeker al je Joran bent ben je toch wel sneller oplettend, of mensen je vrienden zijn of niet.. Dus dan praat je toch niet zo makkelijk als je er al 2.5 jaar mee zit in je hoofd..

04-02-08 18:04:08
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Hm, wie weet wat er meer is besproken, Patrick zou toch een wietkweker zijn? Kan zijn dat hem gouden bergen zijn beloofd, dat praat altijd wat makkelijker 8O

04-02-08 18:04:58
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Hij was wel steeds een joint aan het roken (in mijn belevenis).. En dan zal het wel worden: Hij was onder invloed van drugs en wist niet goed wat hij zei..

04-02-08 18:11:38
sjatter
Oudgediende


WMRindex: 10.025
OTindex: 7.180
T S
Huiszoeking op adressen Van der Sloot
Rechercheurs hebben op twee adressen in Arnhem huiszoeking gedaan in de zaak-Holloway.

Aruba

Het zou gaan om de woning van Joran van der Sloot, en die van zijn grootmoeder. De doorzoekingen gebeurden op verzoek van het Arubaanse Openbaar Ministerie.

Dossier Natalee Holloway

04-02-08 18:51:31
Mugsy
Actief lid

WMRindex: 117
OTindex: 3
Wnplts: De schaduw
S
Feit is dat volgens de bekentenis er bitter weinig is dat Joran achter de tralies zou kunnen plaatsen.

Sowieso is deze bekentis niet toelaatbaar in de zaak, maar hij zal toegelaten worden door "peer pressure." Honderden zullen moord en brand roepen als de rechter verklaard dat het niet toelaatbaar is. Het word op valse gronden toegelaten en JS kan makkelijk nietigverklaren.

Way to freakin' go Peter.Wat ik ook bloedirritant vond was hoe Peter en de zijnen:
1. Claimden dat het onderzoek hun idee was, dit is niet waar;
2. Ze schilderen Joran continu af als Satan of Beëlzebub ofzo, terwijl als je erover nadenkt het gewoon een joch is dat een foute keus maakte.

04-02-08 19:57:04
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Voor mij is het een psychisch gestoord jong, die eerder tbs dan gevangenstraf zou moeten krijgen.

04-02-08 21:49:49
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
@Mugsy : zoiets verarmt het Recht - en maakt het een speelbal voor diegene die er baat bij hebben

04-02-08 21:50:20
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Nog steeds niet opgelost.

off-topic ik zat niet bij die 7 miljoen.

04-02-08 23:01:26
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Wat zat er in die wiet?

04-02-08 23:02:34
TeunSr
Erelid


WMRindex: 1.113
OTindex: 6.049
Veratiserum?

04-02-08 23:06:12
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote TeunSr:
Veratiserum?

04-02-08 23:08:11
TeunSr
Erelid


WMRindex: 1.113
OTindex: 6.049
Quote heraux:
Quote TeunSr:
Veratiserum?

Dat spul uit de Harry Potter films.

Grappig om te zien dat het spul ook werkelijk bestaat. :P

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven