hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 16:00 - 74299 artikelen - nu online 35 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 [2] 3 4 5 .... 10 11 12 13

Peter R de Vries lost zaak holloway op

02-02-08 00:26:10
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022

02-02-08 00:28:32
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Klopt Mmore, zie ook de ingeplande artikeltjes :P

02-02-08 03:38:16
RonHee
Oudgediende


WMRindex: 10.567
OTindex: 4.662
Let maar op, in de uitzending komen alleen maar vage vermoedens aan het licht.
Bij keihard bewijsmateriaal had justitie ingelicht moeten worden (burgerplicht) en dat is niet gebeurt.
Dus weer een hoop stof doen opwaaien en kijkcijfertjes trekken. Goed werk SBS-6, maar gooi die de Vries even het pand uit....

02-02-08 12:42:27
idsje
Erelid


WMRindex: 4.320
OTindex: 10
Hmm .. En toch heeft die Joran een slecht geheugen, hij liegt of moet ik zeggen, hij vertelt dingen bezijden de waarheid, ... maar hij heeft 't over een goeie vriend die 't lichaam op zee gedumpt zou hebben, enne nou is-ie vergeten wie dat is geweest. Een echte vriend, die je helpt, vergeet je toch niet? Of zou 't soms z'n bloedeigen pappie zijn geweest die zoonlief effies zou hebben geholpen?
In deze dramatische soap verbaas ik me intussen nergens meer over. Deze Joran maakt zichzelf wel erg verdacht, toch?

02-02-08 15:18:36
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
@RonHee,
Voor zover ik gelezen heb is de Vries allang bij Justitie geweest, dus dat kan nog best meevallen.

02-02-08 15:18:51
Wien
Erelid


WMRindex: 1.295
OTindex: 1.731
@RonHee
Hij heeft de justitie op Aruba toch ingelicht.
Ik ben niet zo'n Peter R. fan, maar hij doet het toch maar. Tuurlijk voor roem en geld, maar geef 'm 'ns ongelijk. Hij heeft veel geinvesteerd, nu wil hij vangen.

edit: gelijk getimed met Mexicaan :P
Edit de Mexicaan: Was ik je net voor...:)

03-02-08 22:42:05
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Die peter is wel goed hoor :P

03-02-08 22:45:11
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
@Mmore: goed in z'n vak zallie wel zijn, ik vind 'm een kwal :r

03-02-08 22:46:53
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Nou, hij mag een kwal zijn wat ie wilt, met het werk dat ie doet maakt 'ie het allemaal weer goed. Joran is fucked :P

03-02-08 22:47:41
sjatter
Oudgediende


WMRindex: 10.025
OTindex: 7.180
T S
Hij heeft gewoon mazzel met die zogenaamde vriend "Patrick".:P
Ik vraag me af, of dit wel rechtsgeldig is.8)

03-02-08 22:47:45
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Ik vind hem zo overdreven.. Opzich doet hij goede dingen, maar dat kan ook met iets minder aandacht en media roem enzo..

03-02-08 22:49:54
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Quote Mmore:
Nou, hij mag een kwal zijn wat ie wilt, met het werk dat ie doet maakt 'ie het allemaal weer goed. Joran is fucked :P


Onthoud dat Peter een show kan maken, maar dat dit nog niets zegt over een uitspraak. En áls hij al veroordeeld wordt, dan niet voor moord, want maak dat maar eens hard... voor het kwijtmaken van het lichaam is het hooguit een jaar :|

@TheE: stole my words;)

03-02-08 23:00:35
Henise
Oudgediende


WMRindex: 6.287
OTindex: 6.684
Die Joran heeft totaal geen geweten, geen gevoel. 8)

03-02-08 23:05:16
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Quote Henise:
Die Joran heeft totaal geen geweten, geen gevoel. 8)

Jammer genoeg zijn er daar nog veel te veel van op deze aarde.. :(

03-02-08 23:13:12
Redirect
Erelid


WMRindex: 1.114
OTindex: 431
Ik denk dat Joran wel een probleem heeft :ja.
Mij benieuwen wat er nu met Joran gaat gebeuren.
Hoop dat ie geen zelfmoord pleegt en zo mogelijk zijn straf ontloopt.

03-02-08 23:16:34
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Ergens zie ik het hem nog doen ook.. Maar de stukjes die ik gezien heb in de reclame van de film die ik keek komt hij bij mij toch over als een jongen zonder hart die denk dat hij de rechtzaak zonder moeite wint.. Wat wil je ook met een vader die rechter was.. Dat geeft je volgens mij, als je al wat slechts in je hebt, echt een onoverwinnelijk gevoel en dat jij wel even boven de wet staat.. :S

03-02-08 23:21:57
Redirect
Erelid


WMRindex: 1.114
OTindex: 431
Theemonster

Dat ben ik met je eens.

Alleen denk ik dat ie nu heel veel mensen tegen zich in het harnas heeft gewerkt.

03-02-08 23:35:46
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Ik heb nu een half uurtje van die aflevering gezien.. De informatie die daar naar voren komt had ook in een kwartier gekund..
Dat haat ik zo aan de media drang en aandacht van Peter r de Vries.:S Het is vooral veel nagespeelt, langdradig, meneer de Vries die hetzelfde stuk naar het strand loopt als Joran en Natalie gedaan hebben, zijn balkon in het hotel laten zien en dan vertellen dat hij precies kan kijken op de plek waar het gebeurd is..
Dat is toch allemaal niet nodig? De wereld wil weten wie dat meisje wat heeft aangedaan.. haar moeder heeft het recht om te weten wat er met haar dochter is gebeurd..
Ik vind dat meneer de Vries voldoening met nemen met de info doorspelen aan het OM en haar ouders het te vertellen voor de wereld het weet..
Dan hoeft hij er niet een mediaspektakel van te maken met een tv uitzending van 2 uur en heel sbs wat over niets anders praat.. Als hij het puur om het oplossen doet hoeft het niet zo groots.. Dat staat me echt tegen :(
Ik vind het werk wat die man doet echt heel goed, maar iets minder spektakel, aandacht en roem is op zijn plaats.. Ik krijg het idee dat hij het doet voor de dingen waar hij het niet voor moet doen, voor het geld, de aandacht en de roem.. En dat staat me zo onwijs tegen.. Puur daarom ook kijk ik er nooit naar.. Uit principe..
Ik vind Joran een heeeeeeel slecht persoon, niets kan uitleggen wat hij heeft gedaan.. Maar de manier waarop Peter r de Vries dit doet vind ik ook slecht..

Geef info door aan het OM, laat een aantal beelden van die verborgen camera aan die moeder zien, geef haar rust.. Maar deel al die beelden niet met de wereld.. En wordt er niet rijk van.. Wordt rijk van de gedachte dat je een misdaad die 2,5 jaar niet opgelost kon worden oplost.. En wordt niet materieel rijk van de uitzendigen en intervieuws wereldwijd..
Daar walg ik echt van..

03-02-08 23:40:12
Redirect
Erelid


WMRindex: 1.114
OTindex: 431
Gewoonlijk kijk ik er ook niet naar. Waarschijnlijk zorgt het geld wat hij door zijn uitzendingen bij elkaar krijgt wel voor de financiën om deze zaken op te lossen

03-02-08 23:42:49
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Ik denk eerlijk gezegd dat als hij het allemaal eerst zelf had gefinancieerd (wat hij denk ik met wat dingen te regelen best had gekund) en met deze beelden naar het OM was gestapt dat er genoeg mensen en regeringen het bedrag wat hij erin had gestoken zo weer terug gehad..

04-02-08 10:30:50
nietmeer
ik heb het al eerder gezegt, en ik zeg het nog eens.

Ze moeten hem met een gps tracker in z'n reed op het zelfde punt uit die boot. flikkeren en kijken waar hij heen drijft...mischien dat ze natalee daar ook terug kunnen vinden.

04-02-08 10:51:40
Lab Rat
Senior lid


WMRindex: 573
OTindex: 521
Heb de uitzending ook gezien (net als 7miljoen nederlanders met mij)
Maar wat hier soms neer gekalkd wordt dat PrdV er een show van maakt en op een hype uit en rijk wil worden is natuurlijk de grootste bullsh#t!!!!
Die Joran heeft bijna 3jaar er een show van gemaakt door de hele wereld een beetje voor te liegen.
Petje af en respect voor PrdV en de verdachte mogen ze opknopen!!!

04-02-08 11:08:18
nietmeer
ik lees net het volgende:

Quote:

De rechter-commissaris op Aruba heeft het vooronderzoek in de zaak rond Joran van der Sloot heropend. Maar een vordering van het Openbaar Ministerie (OM) om hem, na zijn verklaringen in het programma van Peter R. de Vries, in voorarrest te nemen is afgewezen.


Wat 8O ?? ze maken een geinjte of niet ? hij gaat er alsnog mee weg komen...

ik hoop dat er nog een veel grotere gek rond loopt die het initiatief neemt om hem het leven te ontnemen of in ieder geval een hel te maken....dit kan echt niet !!

04-02-08 11:17:24
sjatter
Oudgediende


WMRindex: 10.025
OTindex: 7.180
T S
@ Dennis Beekman
Hier het artikel.

Geen arrestatiebevel Joran van der Sloot

RIJSWIJK - De rechter-commissaris op Aruba heeft het vooronderzoek in de zaak rond Joran van der Sloot heropend. Maar een vordering van het Openbaar Ministerie (OM) om hem, na zijn verklaringen in het programma van Peter R. de Vries, in voorarrest te nemen is afgewezen.

lees verder

04-02-08 11:18:58
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Dit kan zeker wel. Bewijs in een strafrechtelijke zaak moet volgens een vastgestelde procedure door de politie verzameld worden. Petertje is geen agent en een bekentenis op tv uitzenden is geen onderdeel van de standaardprocedure. Het is nu de taak van de politie daar om de bekentenis rechtsgeldend en als bewijs in een rechtzaak bruikbaar te maken.

Iedere crimineel, wat hij/zij ook uitgevreten heeft, heeft recht op een eerlijk proces en de 'chain of evidence' is een belangrijk onderdeel daarvan

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2] 3 4 5 .... 10 11 12 13

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven