hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 10:00 - 74296 artikelen - nu online 20 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 3 4 ..7 8 9 [10] 11 12 13

Peter R de Vries lost zaak holloway op

19-02-08 02:09:12
nietmeer
Quote heraux:

Maar dan; wat is de waarheid?


Dat weet bijna niemand meer want de wereld hangt van liegen en bedriegen aan elkaar.
Het onrecht zegeviert! (6) :r

19-02-08 02:24:12
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Niets zo mooi
als een grote zooi
men noeme het orde
en verkeerd in
gecontroleerde chaos

Maar goed..

Dat vinden we ook prettig
lichtelijk onzichtabaar
beschermd achter een
hier en daar opgetrokken
muur.

Wie wilt ozo zichtbaar zijn?

19-02-08 21:14:25
Tovernaar
"Dus mensen mogen schuldig verklaard worden als de meerderheid van de bevolking het daar mee eens is? Lekker, terug naar de middeleeuwen. Schuldig tot het tegendeel is bewezen"

Ik noemde slechts een feit op. Als jij het daar niet mee eens bent ga je maar naar die lui toe die laatst voor die flat stonden.

"Ik vind de uitspraken die Wilders doet kant nog wal raken (net als jouw uitspraken in deze reactie). Ik spreek niemand vrij, ik stel dat hij onschuldig tot het tegendeel bewezen is."

Volgens de NL wet. Juist..

"Daar heb je al een antwoord van verschillende mensen op gehad. Zo werkt het rechtsysteem in Nederland"

Juist, wat nou als ik eens voor mezelf denk, en niet via het rechtsysteem in NL. Of is dat nu weer taboe?

"Uitspraak en conclusie kloppen van geen kant. Zelfs een bekentenis van een verdachte hoeft op zichzelf niet te leiden tot een veroordeling. In dit geval is er niet eens voldoende bewijs om de beweringen van Joran te steunen. Sterker nog: hoeveel van de tekst en beelden zijn verknipt/gemonteert/in een andere context geplaatst? Heb jij alle opnames gezien voor de bewerking? Was jij erbij toen Joran daadwerkelijk iets deed? Ander verklaar jij iemand schuldig omdat je van anderen iets gehoord hebt die daarvoor beelden en opnames gebruikt heeft die op verschillende manieren bewerkt kunnen zijn. Nog een beetje suggestief commentaar erbij en Nederland is klaar voor een lynchpartij."

Denk je nu echt dat onze (nogal erg belachelijke) grote vriend PR vriesje dat verknipt heeft? Hij zal alles wat hij heeft orgineel volgens de 'orginele' verpakking aan justitie gegeven. Reken er maar op dat hij DE bewijzen heeft. En dat wat jij gezien hebt in het filmpje, echt op die manier gezegd is. Inclusief voldoende getuigen.. Want hij zal het vast niet alleen met die tuup geregeld hebben.

Om het maar even duidelijk te stellen: Ja! ik beschuldig mensen (in mijn hoofd) dat ze fout zijn als ik VERMOED dat ze fout zijn. Achterdochtig zou je misschien denken? Ik begrijp dat je dat denkt. Ik denk ook zo lekker 'on-standaard'. Dit heeft mij al vaker achter dingen laten komen die ik normaal gesproken niet gezien had.

Als iets niet in de 'maatschappij'past wordt hij opgesloten en gestraft. Lekker hoor..

En je kunt NIKS 100% bewijzen, want NIKS is 100% zeker.

Ik steun noch Joran noch de tegenpartij. Omdat het me niet boeit. Ik heb zo mijn eigen bezigheden/hobby's.

Over het algemeen.. Tsja, dat ligt eraan waar je het mee vergelijkt. En waarom vergelijken?

19-02-08 21:17:41
Tovernaar
Met sommige mensen moet je gewoon niet in discussie gaan, wijst op een specifiek persoon

Vind je het ook zo prettig om vooroordelen te hebben?

19-02-08 21:23:26
Tovernaar
Quote Tovernaar:
Met sommige mensen moet je gewoon niet in discussie gaan, wijst op een specifiek persoon

Vind je het ook zo prettig om vooroordelen te hebben?
Meh, ik zeg het fout. 'alles wat je niet begrijpt is fout volgens jou he?'

20-02-08 11:35:01
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Als je ijvert om een land te bevrijden door het op te sluiten in een agressie van onwetendheid - dan kun je het begrip liefde voor je Vaderland niet verkopen.

Als je met een stok de mieren ontwaakt moet je niet klagen als je gestoken of gebeten wordt.

Wanneer je eenzijdig informatie uit een heilig ventileerd en de inhoud neemt zoals het uitkomt moet je de ander niet aanspreken op zijn interpretatie van dat zelfde boek.

Wilders is niet doorleerd nog kritisch op zijn eigen middelen - alleen diegene met onderbuik krampjes reageren en volgen.
Het andere volk dat volgt heeft een andere Agenda - en daarvan is niets goeds van te verwachten.

20-02-08 13:47:26
Tovernaar
Quote heraux:
Als je ijvert om een land te bevrijden door het op te sluiten in een agressie van onwetendheid - dan kun je het begrip liefde voor je Vaderland niet verkopen.

Als je met een stok de mieren ontwaakt moet je niet klagen als je gestoken of gebeten wordt.

Wanneer je eenzijdig informatie uit een heilig ventileerd en de inhoud neemt zoals het uitkomt moet je de ander niet aanspreken op zijn interpretatie van dat zelfde boek.

Wilders is niet doorleerd nog kritisch op zijn eigen middelen - alleen diegene met onderbuik krampjes reageren en volgen.
Het andere volk dat volgt heeft een andere Agenda - en daarvan is niets goeds van te verwachten.
Mee eens.

20-02-08 17:23:28
tosti
Senior lid

WMRindex: 416
OTindex: 249
ik dacht dat dit over holloway ging.. als ik deze gehele pagina zo lees lijkt et wel een politieke redevoering of iets dergelijks:r

20-02-08 17:24:50
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Tja, blijf maar eens uit die tuin..
dat blijkt moeilijk te wezen.

20-02-08 22:54:08
Tovernaar
Quote tosti:
ik dacht dat dit over holloway ging.. als ik deze gehele pagina zo lees lijkt et wel een politieke redevoering of iets dergelijks:r
Daar gaat het toch ook over? Indirect danwel.

20-02-08 23:59:03
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Quote Tovernaar:
Denk je nu echt dat onze (nogal erg belachelijke) grote vriend PR vriesje dat verknipt heeft?


Persoonlijk? Nee. Ik denk (lees: hoop) dat zelfs Peter niet mediageil genoeg is om zoiets te monteren. Maar wat jij en ik denken is totaal irrelevant. Je kunt niet bewijzen dat hij het niet verknipt heeft en daar draait het om in een rechtstaat: bewijs. De opname van Joran is "bewijs" dat niet verzameld is volgens de gerechtelijke procedure dus wordt het niet toegelaten in de zaak.

21-02-08 00:36:04
Tovernaar
Naar mijn weten zijn ze het aan het onderzoeken. En hij heeft toegegeven dat hij het gezegd heeft. Genoeg bewijs voor een onzerzoek. Dat hij achteraf gezegd heeft dat het gelogen was, is tot daar aan toe.

21-02-08 01:09:30
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Bij mijn weten is een rechtsgeldige bekentenis nog altijd een schriftelijk verslag van de gebeurtenissen met daaronder een handtekening van de verdachte en niet wat iemand ergens een keer zegt..

21-02-08 01:19:02
Tovernaar
Quote Ikke:
Bij mijn weten is een rechtsgeldige bekentenis nog altijd een schriftelijk verslag van de gebeurtenissen met daaronder een handtekening van de verdachte en niet wat iemand ergens een keer zegt..
Volgens de wet... Yep! Maar de kranten hebben het ook vaker goed hoor. ;)

21-02-08 01:22:56
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
"Edelachtbare, bij deze dien ik bewijsstuk A in: de Telegraaf van de twintigste februari 2008"

Zie je het al voor je :|

21-02-08 01:45:48
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
@Ikke
Persoonlijk zou ik het plaatselijke suffertje als bewijsstuk opvoeren (6)

21-02-08 01:50:15
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
ik ben bang dat zonder fysiek bewijs er niets gaat gebeuren..

21-02-08 09:13:49
Tovernaar
Quote Ikke:
"Edelachtbare, bij deze dien ik bewijsstuk A in: de Telegraaf van de twintigste februari 2008"

Zie je het al voor je :|
Hehe, ik heb nooit gezegd dat ze die bij een rechtzaak op moeten voeren makker.

21-02-08 09:16:18
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Dus jij vindt publieke prosecutie een betere vorm van rechtspraak? Nou, zoek een leuk dorpsplein uit, regel 'n schandpaal en bel de beul op dat er weer werk voor 'm is...

21-02-08 09:33:13
Tovernaar
Quote Ikke:
Dus jij vindt publieke prosecutie een betere vorm van rechtspraak? Nou, zoek een leuk dorpsplein uit, regel 'n schandpaal en bel de beul op dat er weer werk voor 'm is...
Luister.. Ik ben principieel TEGEN het straffen van mensen door mensen. We missen de aliens die dat voor ons doen ofzo.

Laat ik het zo zeggen: Ieder mens die een gevaar voor de samenleving is, wordt gestraft en/of opgesloten. Als je 'psyichisch niet in orde' bent, dan wordt je niet begrepen. En dat onbegrip is gewoon een dodelijke steek voor die mensen. Misschien functioneren ze wel niet in de NL samenleving, maar juist heel goed in de Chinese. Who knows..

Een mens mag niet straffen.

21-02-08 10:36:43
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Quote Tovernaar:
Een mens mag niet straffen.


Dat ben ik niet met je eens. Ordehandhaving en regels zijn onontbeerlijk in een samenleving met zo veel mensen. Maar wat heb je aan een regel als je deze niet kunt handhaven? Alle wetten zijn vastgelegd in twee wetboeken: het wetboek van strafrecht en het wetboek van burgerrecht. Beide zijn openbaar toegankelijk. Je hebt dus beschikking over alle regels die vastgesteld zijn en de consequenties die gelden als je de wet breekt. Als je hier wil blijven zul je je aan onze wetten moeten houden. Wil je je niet aan de wet houden? Prima, maar dan ben je niet welkom.

We hebben een duidelijk vastgestelde procedure voor het vervolgen van mensen die de wet overtreden en daar zitten doorgaans genoeg controles in om te voorkomen dat mensen ten onrechte veroordeeld worden. Ook als iemand psychisch niet in orde is wordt daar rekening mee gehouden. Helaas is geen enkel systeem perfect, maar dat wil niet zeggen dat een systeem per definitie ongeschikt is.

Wat jij hier voorstelt is dat we alle wetshandhaving de prullenbak ingooien. We hebben wel weten, maar niemand zal je vervolgen als je ze breekt. Een eufemisme voor een anarchie.

21-02-08 10:59:19
Tovernaar
Tuurlijk werkt dat niet in de NL samenleving, dat zie ik uiteraard ook wel in. Daarom ben ik het er ook niet mee eens. Ik breek de wetten uiteraard niet. Ik ben wel erg goed in mijn mening geven, hehe.

Ik denk dat wij meer dan driekwart van ons leven kwijt zijn door alle regels op te volgen en ze na te leven. Dat is toch geen leven!? :(

Waarom denk je dat er uberhaubt zoveel mensen zijn? Men wil de ziektes bestrijden. :nee Om deze reden is de aarde ook niet meer in evenwicht: Perfect Medical Attention.

Dit zijn voornamelijk de blokken waar ik over struikel.

21-02-08 11:03:51
sjatter
Oudgediende


WMRindex: 10.025
OTindex: 7.180
T S
Quote Tovernaar:
Ik ben wel erg goed in mijn mening geven

Dat is niet iedereen met je eens.(6)

21-02-08 11:04:36
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Quote Tovernaar:
Ik denk dat wij meer dan driekwart van ons leven kwijt zijn door alle regels op te volgen en ze na te leven.


Ik denk dat je een nogal fervent gebruiker bent van de stijlfiguur 'hyperbool'. Driekwart van de regels bestaat gewoon uit je gezonde hollandse verstand gebruiken. De reden waarom het zo omslachtig is opgeschreven is dat er anders steeds mensen zijn die roepen: "Maar dat staat er niet!" Als mensen nou eens leren om gewoon een beetje fatsoenlijk na te denken hoef je nooit in aanvaring te komen met de wet.

Quote Tovernaar:
Om deze reden is de aarde ook niet meer in evenwicht: Perfect Medical Attention.


Daar valt over te debatteren, maar ik zie niet hoe dat enig verband heeft met Ome Peter die zijn naam ineens spelt met ceeooceekaa...

21-02-08 11:06:18
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Ach, methode middeleeuwen is Peters ideaal, anderen vinden methode steentijd beter werken :|

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 ..7 8 9 [10] 11 12 13

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven