hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 18:00 - 74300 artikelen - nu online 25 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]

Kabinet Rutten-Verhagen Of kabinet Wilders

16-06-11 12:57:55 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Kpuc: het gaat om de hypocretie die er zo duimendik op ligt dat alleen totaal verblinden hem niet zien. Je moet nu niet gaan janken om zaken op de plank waar je dat decennia lang volkomen normaal hebt gevonden.

Of er gewoon bij zeggen dat je nu huilt omdat het een PVV idee is. Ben je in ieder geval eerlijk.

Dat ik niets van de politie moet hebben is niet juist: ik wil juist een politie die gezag heeft en gerespecteerd wordt. Maar die keer op keer moet constateren dat de organisatie zelf alle moeite doet om te voorkomen dat ze zo worden.

Zit er nu niemand daar die enig benul van PR heeft? Je zou zeggen van niet.

16-06-11 13:00:42 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Degene wie hier verblindt is, dat ben jij! Jij ziet alleen maar flitsagenten en bonnenschrijvers, gelukkig is dat wel anders. Denk nog eens na man, dierenpolitie *( Leuk, maar ik denk dat de politie de handen al vol heeft aan andere zaken. Beter is het om het zoals in de UK of VS aan te pakken, SPCA wie op pad gaat en bij wettelijke zaken als inbeslagname de polite moet inschakelen.

16-06-11 13:25:49 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Kijk graag naar die programma's en ik denk dat dat ook hier zou passen.

Laat echter onverlet de aanvang van dit stuk: de hypocretie inzake het op de plank blijven liggen. Als je decennia lang dat volkomen normaal hebt gevonden omdat flitsen/quota belangrijker was/waren en de mensen daarop ingezet werden, moet je nu niet ineens gaan janken dat er zaken blijven liggen omdat mensen op andere dingen gezet worden. Dat komt je geloofwaardigheid beslist niet ten goede.


16-06-11 13:33:07 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Zie mijn reactie bij Geertje :w Breek je die bunker zelf eens af of blijf je zo vanuit de onderbuik praten?

16-06-11 13:40:39 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Tja, iedereen heeft zijn eigen bunker. De mijne heeft een uniform aan..... De jouwe ken je zelf ook wel....

En er is een verschil tussen werkelijke leven en forumleven.....

19-06-11 10:15:33 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven