
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
kan je iig voor dat geld je rijbewijs halen  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Schaap: (nog) geen behoefte aan  Maar er staat nog wel een Nvidia Geforce 8800 GTX Ultra op m'n verlanglijstje  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Wie geeft mij even een motorrijbewijs en een motor?  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
haha ik heb toch liever me rijbewijs dan een videokaart  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
Quote Theemonster: Wie geeft mij even een motorrijbewijs en een motor?  iemand die veel om je geeft  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Schaap: Als ik m'n rijbewijs heb, moet ik een auto kunnen kopen/onderhouden/benzineprijs opbrengen/verzekeren... en dan de WB nog... nee, mij voorlopig even niet gezien achter het stuur... Hoewel... Colin McRae DiRT @TheE: meneer W. uit W. lief aankijken  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
@pietje je hoeft toch niet persé een auto te kopen  altijd handig om zo'n ding te hebben  trouwens laatst nog FM2 gespeeld  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Denk niet dat meneer w uit w dat doet  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
@TheE, heb je niet liever zo'n mooie F800?? of een R1200GS ?? |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@TheE: Niet geschoten is altijd mis, net als met CoD4.  Je zou kunnen beginnen met wat opmerkingen maken over z'n achterste  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
ik zou een Suzuki GSX1000 nemen  of een Hayabusa ^^ |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
Quote pietjevlip: @TheE: Niet geschoten is altijd mis, net als met CoD4.  Je zou kunnen beginnen met wat opmerkingen maken over z'n achterste  CoD4 is kicke, heb je die? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
nee, mijn favo is al meer dan de jaar de F650, zoooooo'n mooi ding.. De R1200 is te grof voor mij, al is de adventure wel heel mooi (die is er toch?) en de F800 ja die is cool.. Kunnen ze die terug tunen naar een lichte? dan kunnen ze volgens mij wel met de f650  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Schaap: een Japanse ruimtesonde?  of bedoel je 's werelds snelste vogel?  of doe ik nu bewust alsof ik je niet begrijp  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote pietjevlip: @TheE: Niet geschoten is altijd mis, net als met CoD4.  Je zou kunnen beginnen met wat opmerkingen maken over z'n achterste  zo van: Schat, je hebt zulke mooie billen, betaal jij mijn rijbewijs? Nee, gaat niet werken  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Met F800 kunnen ze ook naar 25kW tunen. Na een tijdje de beperking eraf laten halen en je hebt een volwaardige motorfiets! |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
nee thee, dat pak je helemaal verkeert aan  . je moet het zo doen: "schat, jij hebt zo'n lekkere kont, die zou ik van achter willen zien als jij op een motor zit  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
|
|
Lemira Junior lid WMRindex: 3 OTindex: 9
|
Heej hallo allemaal  alles goed?  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
Hey alles goed hier hoor  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Schaap: weet ik toch  en nee, CoD 4 heb ik nog niet... ik ga geen 50 eurootjes neertellen voor een spel waarvan alleen de SP mij boeit.  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
 ik speel hem op de 360, online met vrienden, altijd gezellig  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote ToMxlr: nee thee, dat pak je helemaal verkeert aan  . je moet het zo doen: "schat, jij hebt zo'n lekkere kont, die zou ik van achter willen zien als jij op een motor zit  Hij wil zelf geen motor rijden  Quote LuckyMe: Met F800 kunnen ze ook naar 25kW tunen. Na een tijdje de beperking eraf laten halen en je hebt een volwaardige motorfiets! Oew, dan is dat nog het overwegen waard, want die is wat mooier dan de f650 vind ik.. PV; had W net aan de lijn, heb gezegd: Schat, jij hebt mooie billen, mag ik een motorrijbewijs? Hij: hahahah, nee hahaha  Pfuh  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
360 en online zijn twee dingen waar ik niet vrolijk van wordt... en de combinatie vind ik helemaal verschrikkelijk  Extra betalen voor online, goed idee MS @TheE: Leuk geprobeerd toch  |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
back, me msn tript m hard  |
|