hr
jaargang -25 - laatste artikel 22-6 10:00 - 77960 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 165 166 167 [168] 169 170 171 621 622 623 624

18-01-08 11:31:09
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
kan je iig voor dat geld je rijbewijs halen 8)

18-01-08 11:33:27
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
@Schaap: (nog) geen behoefte aan ;)

Maar er staat nog wel een Nvidia Geforce 8800 GTX Ultra op m'n verlanglijstje :ja

18-01-08 11:34:09
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Wie geeft mij even een motorrijbewijs en een motor? (A)

18-01-08 11:34:12
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
haha ik heb toch liever me rijbewijs dan een videokaart:)

18-01-08 11:34:44
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
Quote Theemonster:
Wie geeft mij even een motorrijbewijs en een motor? (A)


iemand die veel om je geeft :P


18-01-08 11:36:49
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
@Schaap: Als ik m'n rijbewijs heb, moet ik een auto kunnen kopen/onderhouden/benzineprijs opbrengen/verzekeren... en dan de WB nog... nee, mij voorlopig even niet gezien achter het stuur... Hoewel...
Colin McRae DiRT ;)

@TheE: meneer W. uit W. lief aankijken (A)

18-01-08 11:37:42
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
@pietje

je hoeft toch niet persé een auto te kopen :) altijd handig om zo'n ding te hebben :P
trouwens laatst nog FM2 gespeeld :P

18-01-08 11:37:48
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Denk niet dat meneer w uit w dat doet:P

18-01-08 11:38:07
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
@TheE, heb je niet liever zo'n mooie F800?? of een R1200GS ??

18-01-08 11:38:46
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
@TheE: Niet geschoten is altijd mis, net als met CoD4.(A) Je zou kunnen beginnen met wat opmerkingen maken over z'n achterste (A)

18-01-08 11:39:05
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
ik zou een Suzuki GSX1000 nemen :P of een Hayabusa ^^

18-01-08 11:39:32
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
Quote pietjevlip:
@TheE: Niet geschoten is altijd mis, net als met CoD4.(A) Je zou kunnen beginnen met wat opmerkingen maken over z'n achterste (A)


CoD4 is kicke, heb je die?

18-01-08 11:40:14
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
nee, mijn favo is al meer dan de jaar de F650, zoooooo'n mooi ding.. De R1200 is te grof voor mij, al is de adventure wel heel mooi (die is er toch?) en de F800 ja die is cool.. Kunnen ze die terug tunen naar een lichte? dan kunnen ze volgens mij wel met de f650:)

18-01-08 11:41:11
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
@Schaap: een Japanse ruimtesonde? :| of bedoel je 's werelds snelste vogel?:| of doe ik nu bewust alsof ik je niet begrijp :P

18-01-08 11:41:17
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Quote pietjevlip:
@TheE: Niet geschoten is altijd mis, net als met CoD4.(A) Je zou kunnen beginnen met wat opmerkingen maken over z'n achterste (A)


zo van: Schat, je hebt zulke mooie billen, betaal jij mijn rijbewijs? Nee, gaat niet werken:P

18-01-08 11:41:57
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Met F800 kunnen ze ook naar 25kW tunen. Na een tijdje de beperking eraf laten halen en je hebt een volwaardige motorfiets!

18-01-08 11:42:45
ToMxlr
Erelid


WMRindex: 296
OTindex: 7.186
nee thee, dat pak je helemaal verkeert aan :nee. je moet het zo doen: "schat, jij hebt zo'n lekkere kont, die zou ik van achter willen zien als jij op een motor zit (a)

18-01-08 11:43:37
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
pietje

dit is een Hayabusa

18-01-08 11:44:08
Lemira
Junior lid

WMRindex: 3
OTindex: 9
Heej hallo allemaal:D
alles goed?:P

18-01-08 11:44:38
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
Hey alles goed hier hoor :w

18-01-08 11:45:02
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
@Schaap: weet ik toch:P

en nee, CoD 4 heb ik nog niet... ik ga geen 50 eurootjes neertellen voor een spel waarvan alleen de SP mij boeit. 8)

18-01-08 11:46:07
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
:D ik speel hem op de 360, online met vrienden, altijd gezellig :)

18-01-08 11:47:05
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Quote ToMxlr:
nee thee, dat pak je helemaal verkeert aan :nee. je moet het zo doen: "schat, jij hebt zo'n lekkere kont, die zou ik van achter willen zien als jij op een motor zit (a)

Hij wil zelf geen motor rijden :O
Quote LuckyMe:
Met F800 kunnen ze ook naar 25kW tunen. Na een tijdje de beperking eraf laten halen en je hebt een volwaardige motorfiets!


Oew, dan is dat nog het overwegen waard, want die is wat mooier dan de f650 vind ik..

PV; had W net aan de lijn, heb gezegd: Schat, jij hebt mooie billen, mag ik een motorrijbewijs? Hij: hahahah, nee hahaha :P

Pfuh:P

18-01-08 11:47:47
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
360 en online zijn twee dingen waar ik niet vrolijk van wordt... en de combinatie vind ik helemaal verschrikkelijk :o

Extra betalen voor online, goed idee MS:nee

@TheE: Leuk geprobeerd toch :P

18-01-08 11:48:07
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
back, me msn tript m hard :|

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 165 166 167 [168] 169 170 171 621 622 623 624

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven