hr
jaargang -25 - laatste artikel 22-6 10:00 - 77960 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 163 164 165 [166] 167 168 169 621 622 623 624

18-01-08 11:00:01
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
wij hebben 2 hema's geloof ik :D

18-01-08 11:00:24
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
wij hebben 50 duglass'es hier :P

18-01-08 11:00:59
nietmeer
Quote Layda:
Tiel heeft al heeeeeeeeeeel lang een hema in het centrum vand e stad, hartje hema :P
K?heeft het nog niet :P... zal denk ik ook niet gebeuren zo snel.
..

in keulen hebben ze wel mooiere winkels dan de hema

18-01-08 11:01:12
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
dan ruikt het daar vast wel lekker 8) xD

ik kreeg net een mailtje van mijn leraar (ik had gevraagd wanneer we weer gingen beginnen)

antwoord: We beginnen op 4 februari om 14hoo in de collegezaal te Ede. Je krijgt nog een brief

2 hele weken vrij :D:D:D

18-01-08 11:01:33
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
hier komt er denk ik maar 1 verdieping. Ik zie wel:P Ga er zeker kijken, al ben ik op 30 januari wel in Hannover:P

18-01-08 11:02:03
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
@Usitarie

dat is wel relaxt :P

18-01-08 11:02:13
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
@Hans.Steen dat is zeker weten waar :P

18-01-08 11:02:31
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
ja echt he 8O meer als 800 uur stage gelopen 8) en nu krijg ik gewoon 2 weken vrij :D

wanneer is de krokusvakantie? 8)

18-01-08 11:03:05
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
@uSi ja, het ruikt meestal heel vreemd naar Anijs in de winkel straten van Köln o.o'

wel lekker trouwens

18-01-08 11:04:17
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
ik ga vanaf 4 feb weer naar school.. Voor een paar middagen per week.. maar eerst van 29 tot en met 31 januari naar Hannover met school:)

18-01-08 11:04:21
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
Layda, niet omdat ze zoveel anijsbroodbeleg verkopen? 8O

wat ga je daar doen Thee? 8O

18-01-08 11:05:12
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
@TheE leuk, welke opleiding?

uSi zou kunnen, geeeeen ideee , maar ruikt lekker.

18-01-08 11:05:22
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
naar de volkswagen fabriek in Wolfsburg:)

18-01-08 11:06:04
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
dat is leuk Thee, zeker als je technisch informatica doet 8)

18-01-08 11:06:21
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
Volkswagen :P... uit welk land komt dat eigenlijk

18-01-08 11:06:57
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Duitsland:P

Ja, ik doe inderdaad technische informatica.. We gaan ERP-systemen kijken:P

18-01-08 11:06:58
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
duitsland toch? xD

ein reich
ein fuhrer
ein wagen....

volkswagen! 8O

18-01-08 11:07:22
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
ik dacht dat Ford uit duitsland kwam? -.-'

18-01-08 11:07:32
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Layda: geen idee (A):P
Ik weet wél wie het concept bedacht heeft :o

18-01-08 11:08:01
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
Quote Theemonster:

Ja, ik doe inderdaad technische informatica.. We gaan ERP-systemen kijken:P


die heb je in nederland ook hoor, hoef je niet voor naar duitsland toch:P

18-01-08 11:08:44
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
Quote pietjevlip:
Layda: geen idee (A):P
Ik weet w?wie het concept bedacht heeft :o


Volkar Wagen? :P

18-01-08 11:08:46
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
henry ford is de oprichter van het bedrijf ford en komt uit amerika 8O

18-01-08 11:09:13
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
Ford moved his asch to Germany.

18-01-08 11:12:15
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
Mercedes en BMW komen wel uit duitsland 8O

18-01-08 11:13:10
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
porsche en audi ook

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 163 164 165 [166] 167 168 169 621 622 623 624

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven