hr
jaargang -25 - laatste artikel 22-6 10:00 - 77960 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 166 167 168 [169] 170 171 172 621 622 623 624

18-01-08 11:48:43
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
helaas :P

18-01-08 11:48:44
Mazzydiladilo
Senior lid

WMRindex: 307
OTindex: 526
S
Layda, jij online? :O Haai :w Kan elk moment weer gaan want zit op school :+

18-01-08 11:48:51
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Layda: watte? :o

18-01-08 11:49:30
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
ja :| omdatm msn tript :|

18-01-08 11:49:51
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
waarom hebben mensen zo'n probleem om ergens voor te betalen? en zo slecht is het niet hoor, het loop alleen af en toe vast :P

18-01-08 11:51:19
Lemira
Junior lid

WMRindex: 3
OTindex: 9
wel druk hier lijkt het:P

18-01-08 11:51:29
ToMxlr
Erelid


WMRindex: 296
OTindex: 7.186
Quote SchapenKop:
waarom hebben mensen zo'n probleem om ergens voor te betalen? en zo slecht is het niet hoor, het loop alleen af en toe vast :P

omdat hij vaak vastloopt, en ik de prijzen van de spellen zo belachelijk hoog vind..

18-01-08 11:51:30
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Ik betaal ook voor mijn downloaden goed he?:O

18-01-08 11:51:38
Mazzydiladilo
Senior lid

WMRindex: 307
OTindex: 526
S
Ook hallo 8O

18-01-08 11:52:08
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Ik betaal alleen voor dingen die mij geld waard zijn... online gamen is mij geen stuiver waard, het is leuk als het erbij zit, maar ik betaal er geen cent extra voor. Punt.

18-01-08 11:52:14
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Lekker druk hier :D

18-01-08 11:53:03
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
jazeker... en zometeen komt daar misschien nog iemand bij :P

18-01-08 11:53:05
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
geen punt komma? ; :D nou ik koop bijna alles orgineel, zelf cd's 8O

18-01-08 11:53:08
ToMxlr
Erelid


WMRindex: 296
OTindex: 7.186
Quote Theemonster:
Ik betaal ook voor mijn downloaden goed he?:O

:O 8O betalen en downloaden in een zin zonder een ontkenning 8O

18-01-08 11:53:19
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
ik betaal voor een website en database server en Lineage 2 :P

18-01-08 11:53:20
Lemira
Junior lid

WMRindex: 3
OTindex: 9
ja indd kan lkkr lezen :D

18-01-08 11:53:28
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
Pietje, ik betaal ook nix extra's voor online gaming hoor... dan hoeft het niet :P maar CoD4 online is gratis (PC) en het is nog vet ook :D

18-01-08 11:53:28
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Als jullie nou allemaal 3 euro storten per maand op mijn rekening kan ik zo mijn rijbewijs halen:P

18-01-08 11:53:49
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
theemonster wil ik best doen heur ;)

18-01-08 11:54:02
ToMxlr
Erelid


WMRindex: 296
OTindex: 7.186
Quote Theemonster:
Als jullie nou allemaal 3 euro storten per maand op mijn rekening kan ik zo mijn rijbewijs halen:P

misschien iets voor mn volgende project (a)

18-01-08 11:54:12
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
@TheE, ik heb gespaard :D en met de bonus van afgelopen week heb ik nu eindelijk genoeg voor een rijbewijs 8)

18-01-08 11:54:35
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
Quote Layda:
ik betaal voor een website en database server en Lineage 2 :P


dat heb ik dan weer gratis voor elkaar :) lol

18-01-08 11:54:50
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Ik heb nog lang niet genoeg voor een rijbewijs:P Eerst maar een normaal bedrag op mijn spaarrekening krijgen.. is nu nul euro:P

18-01-08 11:54:51
Lemira
Junior lid

WMRindex: 3
OTindex: 9
Quote Theemonster:
Als jullie nou allemaal 3 euro storten per maand op mijn rekening kan ik zo mijn rijbewijs halen:P


haha leuk idee:P

18-01-08 11:54:59
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
@ schapenkop hoe de *** doe je dat :P

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 166 167 168 [169] 170 171 172 621 622 623 624

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven