hr
jaargang -25 - laatste artikel 22-6 12:00 - 77961 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 167 168 169 [170] 171 172 173 621 622 623 624

18-01-08 11:55:22
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
Quote Theemonster:
Als jullie nou allemaal 3 euro storten per maand op mijn rekening kan ik zo mijn rijbewijs halen:P


ik heb gister me herexamen betaalt, die is 31jan :D:D

18-01-08 11:55:32
ToMxlr
Erelid


WMRindex: 296
OTindex: 7.186
Quote Theemonster:
Ik heb nog lang niet genoeg voor een rijbewijs:P Eerst maar een normaal bedrag op mijn spaarrekening krijgen.. is nu nul euro:P

dat wordt bezuiningen meis.. mogen we je dan balkenende moemen? (a)

18-01-08 11:55:45
DreamerTje
Oudgediende


WMRindex: 1.305
OTindex: 19.848
T S

Het is echt dooooodsaai op school :s
Moeten we een beetje gaan rekenen, maar dat is zooow makkelijk :P
Maar goed, dan ga ik maar weer.. Je weet maar nooit :P
Toedels :w *)*)*)*)

18-01-08 11:55:52
Freakje
Erelid


WMRindex: 310
OTindex: 3.416
hey mensjes ik ben met 5 minutjes vrij:D haha... dus iedereen doeidoei:w

18-01-08 11:56:03
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
Layda,

iemand die ik ken heeft een eigen hosting bedrijfje :D

18-01-08 11:56:15
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
balkenende faalt in bezuinigen 8O

18-01-08 11:56:29
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
doei freakje doei DreamerTje

18-01-08 11:56:50
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Quote Usitarie:
@Pietje, ik betaal ook nix extra's voor online gaming hoor... dan hoeft het niet :P maar CoD4 online is gratis (PC) en het is nog vet ook :D


Daarom blijf ik ook trouw aan PC... Games zijn gemiddeld 15 euro goedkoper, en muis-toetsenbord werkt voor mij lekkerder, en online is normaal gesproken gratis... oke, wow-achtige nonsense niet, maar dat boeit mij dan toch al niet :P

18-01-08 11:56:53
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
@ schapenkop ... de massel, maar ook een eige host voor een server?.. Linux ofc.?

18-01-08 11:57:09
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
doei DreamerTje en Freakje :w

tot FD ^^

18-01-08 11:57:23
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
kan ik zelf thuis wel opzetten, makkelijk zat

18-01-08 11:57:50
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
Agree

18-01-08 11:57:56
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
Quote pietjevlip:
Quote Usitarie:
Pietje, ik betaal ook nix extra's voor online gaming hoor... dan hoeft het niet :P maar CoD4 online is gratis (PC) en het is nog vet ook :D


oke, wow-achtige nonsense niet, maar dat boeit mij dan toch al niet :P

WoW zuigt m hard, beter L2 spelen, private server.. leuke rates 8)

@ schaap ik heb er 1 niet thuis zo ver, maar server host is in duitsland en server zelf in Hongarije.
ISP is alleen chinees.
-.-'

18-01-08 11:58:09
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
/Wtf, dit gaat wel heel snel :o

18-01-08 11:58:23
nietmeer
ben er weer ff :w 5 minuten ofzo...

18-01-08 11:58:47
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
hellup, nog meer :P

18-01-08 11:58:53
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
MMORPG zuigen zoiezo... :)

18-01-08 11:59:16
ToMxlr
Erelid


WMRindex: 296
OTindex: 7.186
@ Layda

als je USBwebserver op je schijf zet en hem dan door je proxy ramt, heb je ook een gratis webserver, moet je alleen nog betalen voor je domein :)

18-01-08 11:59:24
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
NIET GAAN JERSAN! :(

18-01-08 11:59:26
nietmeer
PV zolang ben ik er ook weer niet :P

daar ga ik al 8O doei iedereen :w was leuk voor hoelang t duurde

@Usie: moet wel :( de pauze begint zo doei :w

18-01-08 11:59:33
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
@tom; niet sparen, kan niet, gewoon werk zoeken:P

18-01-08 11:59:49
Mazzydiladilo
Senior lid

WMRindex: 307
OTindex: 526
S
@SK, met een hostingbedrijfje verdien je volgens mij aardig veel ;)

18-01-08 12:00:00
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Quote ToMxlr:
@ Layda

als je USBwebserver op je schijf zet en hem dan door je proxy ramt, heb je ook een gratis webserver, moet je alleen nog betalen voor je domein :)


wij werken op school ook met USBwebserver:P

18-01-08 12:00:06
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
Quote ToMxlr:
@ Layda

als je USBwebserver op je schijf zet en hem dan door je proxy ramt, heb je ook een gratis webserver, moet je alleen nog betalen voor je domein :)

I do it my way, heb 2 websites onder mijn hoede... en zo erg vind ik de uitgaven neit.

18-01-08 12:00:37
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
Doei Jersan :( :w

@Mazzydiladilo, ligt volgens mij wel aan je hoeveelheid klanten ;)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 167 168 169 [170] 171 172 173 621 622 623 624

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven