
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
Quote Theemonster: Als jullie nou allemaal 3 euro storten per maand op mijn rekening kan ik zo mijn rijbewijs halen  ik heb gister me herexamen betaalt, die is 31jan   |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Theemonster: Ik heb nog lang niet genoeg voor een rijbewijs  Eerst maar een normaal bedrag op mijn spaarrekening krijgen.. is nu nul euro  dat wordt bezuiningen meis.. mogen we je dan balkenende moemen?  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
hey mensjes ik ben met 5 minutjes vrij  haha... dus iedereen doeidoei  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
Layda, iemand die ik ken heeft een eigen hosting bedrijfje  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
balkenende faalt in bezuinigen  |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
doei freakje doei DreamerTje |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote Usitarie: @Pietje, ik betaal ook nix extra's voor online gaming hoor... dan hoeft het niet  maar CoD4 online is gratis (PC) en het is nog vet ook  Daarom blijf ik ook trouw aan PC... Games zijn gemiddeld 15 euro goedkoper, en muis-toetsenbord werkt voor mij lekkerder, en online is normaal gesproken gratis... oke, wow-achtige nonsense niet, maar dat boeit mij dan toch al niet  |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
@ schapenkop ... de massel, maar ook een eige host voor een server?.. Linux ofc.? |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
doei DreamerTje en Freakje  tot FD ^^ |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
kan ik zelf thuis wel opzetten, makkelijk zat |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
Agree |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
Quote pietjevlip: Quote Usitarie: Pietje, ik betaal ook nix extra's voor online gaming hoor... dan hoeft het niet  maar CoD4 online is gratis (PC) en het is nog vet ook  oke, wow-achtige nonsense niet, maar dat boeit mij dan toch al niet  WoW zuigt m hard, beter L2 spelen, private server.. leuke rates  @ schaap ik heb er 1 niet thuis zo ver, maar server host is in duitsland en server zelf in Hongarije. ISP is alleen chinees. -.-' |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
/Wtf, dit gaat wel heel snel  |
|
nietmeer
|
ben er weer ff  5 minuten ofzo... |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
hellup, nog meer  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
MMORPG zuigen zoiezo...  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
@ Layda als je USBwebserver op je schijf zet en hem dan door je proxy ramt, heb je ook een gratis webserver, moet je alleen nog betalen voor je domein  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
NIET GAAN JERSAN!  |
|
nietmeer
|
PV zolang ben ik er ook weer niet daar ga ik al  doei iedereen  was leuk voor hoelang t duurde @Usie: moet wel  de pauze begint zo doei  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@tom; niet sparen, kan niet, gewoon werk zoeken  |
|
Mazzydiladilo Senior lid WMRindex: 307 OTindex: 526 S |
@SK, met een hostingbedrijfje verdien je volgens mij aardig veel  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote ToMxlr: @ Layda als je USBwebserver op je schijf zet en hem dan door je proxy ramt, heb je ook een gratis webserver, moet je alleen nog betalen voor je domein  wij werken op school ook met USBwebserver  |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
Quote ToMxlr: @ Layda als je USBwebserver op je schijf zet en hem dan door je proxy ramt, heb je ook een gratis webserver, moet je alleen nog betalen voor je domein  I do it my way, heb 2 websites onder mijn hoede... en zo erg vind ik de uitgaven neit. |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
Doei Jersan @Mazzydiladilo, ligt volgens mij wel aan je hoeveelheid klanten  |
|