
|
Lemira Junior lid WMRindex: 3 OTindex: 9
|
 omg dit gaat echt heel snel |
|
Mazzydiladilo Senior lid WMRindex: 307 OTindex: 526 S |
@Usitarie, dat sowieso  Maar dat is wel bij bijna alles  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
linux server met apache erop en mysql server, draait perfect en is ook nog is sneller/stabieler  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Iemand koffie  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ja, lekker, met 1 schepje suiker please  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
microsoft kan nog wat leren van linux... al dat gereboot met windows  |
|
Lemira Junior lid WMRindex: 3 OTindex: 9
|
koffie   |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
ik ben even weg, beamertje doen en gebak vreten  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
MS moet sowieso nog veel leren  |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
Quote SchapenKop: linux server met apache erop en mysql server, draait perfect en is ook nog is sneller/stabieler  mysql is easy hax0r |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
moet zeggne dat ik USbwebserver erg prettig vind werken, vooral de Apache werkt eindelijk eens goed samen met Eclipse |
|
Mazzydiladilo Senior lid WMRindex: 307 OTindex: 526 S |
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
nee, geen koekje  Heb vandaag wel al 1 boterham gegeten  |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
Quote Usitarie: microsoft kan nog wat leren van linux... al dat gereboot met windows  reboot? het is gewoon 1 keer exploit er over en je zit er in, en nog onstabiel ook  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
maar iedereen gebruikt het, en waarom is het zo'n probleem hijs wel duidelijk dat kan je van linux niet zeggen  |
|
Mic79 Senior lid WMRindex: 124 OTindex: 229 Wnplts: Alphie aan S |
komt effe weer binnen gelopen .... |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
als je weet heo je linux moet gebruiken, veel webservers denken dat ze met linux vijlig zijn als het gaat om server info, maar dat is niet zo. |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
ik vind het groet nadeel van Linux dat hje blijft updaten..  |
|
Mazzydiladilo Senior lid WMRindex: 307 OTindex: 526 S |
@TheE, lijkt me ook niet echt gezond  Wordt nodig tijd voor een koekje dus  |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
@tom ik vind nadeel van Windows dat het nooit goed update |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Het is maar net wat je ligt.. Windows is ideaal voor de beginner en de mensen die niet echt veel tijd willen steken in het uitzoeken van dingen.. Jammer genoeg zijn dit vaak ook de mensen die dingen fout doen.. Daarom hebben we Vista, dat is echt voor beginners, alle stappen worden 3 keer gecontroleerd.. Ik kan daar echt niet tegen.. Maar werk wel met Windows, puur omdat het gangbaarder is dan linux of mac.. Dus dan heb je niet het probleem dat je dingen niet kan printen of bekijken of andere locaties.. Behalve als je .doc in de 2007 variant opslaat  |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
Thee ik had het neit over die Linux, ik had het over Linux shiney server box  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Layda: @tom ik vind nadeel van Windows dat het nooit goed update true, maar als je het eenmaal hebt ingesteld werkt hhet bwel stabiel. en dat kan van Linux niet altijd zeggen. maar Windhoos heeft zn nadelen. daarom wqerk ik met beide..  |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
@tom , windows is echt neit stabiel  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Layda: @tom , windows is echt neit stabiel  ben ik het niet met je eens. zolang je weet waar je met windows mee bezig bent en geen geke dingen doet, is er niks aan het handje. het punt is dat veel mensen nietv weten wat ze ou exact doen, omdat Windows gecompliceerder is dan Linux. over Mac x begin ik nog geen eens  |
|