hr
jaargang -25 - laatste artikel 22-6 10:00 - 77960 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 164 165 166 [167] 168 169 170 621 622 623 624

18-01-08 11:13:52
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
komt er eigenlijk wel iets uit nederland? :(

18-01-08 11:13:59
botte bijl
Oudgediende


WMRindex: 90.824
OTindex: 39.090
Ford komt uit Amerika, maar de fabrieken staan over de hele wereld

18-01-08 11:14:16
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
Spyker komt uit NL :P

18-01-08 11:15:03
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
ik weet dat hier een hele grote staat die veel productie iedervela doet voor heel Europa. en dat half keulen van Ford leeft hier.

18-01-08 11:15:38
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
@schapenkop, maar het natuurlijk veeeeel leerzamer om dat in duitsland te bekijken, icm met veel bier (A):P
Nee, weet ook niet waarom ze naar duitsland willen:P

En uit Duitsland komen volgens mij veel automerken:P

18-01-08 11:17:58
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
uit nederland komt de windmolen 8) en de patriots 8O

18-01-08 11:19:45
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
@TheE

k werkte op me stage alleen maar met ERP 8O

moest een programmtje schrijven die vanuit de ERP gegevens haalde

18-01-08 11:20:25
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Ik weet nog niet eens wat ERP systemen zijn :O


18-01-08 11:20:26
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Layda: het concept voor de "Wagen van het volk" komt van een bepaalde Duitse dictator :|

Nederland heeft niet zoveel op dat gebied... DAF bestaat niet meer, Spyker is nogal exclusief, en op vliegtuig-gebied hebben we alleen nog maar een onderhoud-afdeling :|

18-01-08 11:21:09
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
Quote Theemonster:

Nee, weet ook niet waarom ze naar duitsland willen:P

En uit Duitsland komen volgens mij veel automerken:P


geen snelheids limiet? ;)
dat maakt duitsland zo machtig met auto's.

18-01-08 11:21:39
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
oooow, het zijn gewoon backbone systemen.. Adminstratie systemen.. Is SAP een ERP?

18-01-08 11:21:40
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
Quote Theemonster:
Ik weet nog niet eens wat ERP systemen zijn :O



soort beheren van allerlei dingen in een bedrijf, een soort grote database zeg maar

18-01-08 11:23:43
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S

18-01-08 11:24:26
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Ik weet het al, heb ik een maand les over gehad in Amsterdam(A)

18-01-08 11:24:48
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
haha:)

18-01-08 11:26:14
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
@layda; de uitleg bij Ford: Dit Amerikaanse merk produceerde in Duitsland compleet andere modellen dan in de VS, vandaar is dit merk opgenomen

is het toch amerikaans:P

18-01-08 11:28:22
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Heb je gezien hoeveel van die dingen niet meer bestaan :o

18-01-08 11:29:01
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
ik wil een Spyker:O

18-01-08 11:29:31
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
ik ken wel een Spijker regelen :)

18-01-08 11:29:37
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
ik ben even weg :w

ff mijn gebak thuis ophalen om mijn laatste dag te "vieren"

18-01-08 11:30:00
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
hoi:w

18-01-08 11:30:13
botte bijl
Oudgediende


WMRindex: 90.824
OTindex: 39.090
Tot begin jaren '80 had Ford ook een fabriek in Amsterdam

18-01-08 11:30:24
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
geen geld voor:P

18-01-08 11:30:25
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Quote Theemonster:
ik wil een Spyker:O
Wie niet?:P

Hoewel, als ik er eentje had, zou ik 'm verkopen, die dingen zijn duur:o en aangezien ik geen rijbewijs heb, is het vrij nutteloos... voor dat geld zou ik een hoop leuke dingen kunnen doen (A)

18-01-08 11:31:08
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Ik wil eigenlijk veel liever een bmw f650 :P Een motor dus:P

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 164 165 166 [167] 168 169 170 621 622 623 624

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven