
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
*toink* usi  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
Hoi KairA  wat is dat getoink?  |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
KairA, tog wel bedankt voor je bericht.  ik heb echt ziekte aan inbox berichten gekregen van mensen. Maar zolang mijn msn flipt hier en niet normaal doet zit ik heir even omdat ik echt niks te doen heb  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ik denk dat ik maar eens chocomel gaat zetten.. Jammer dat de pads niet los te verkrijgen zijn momenteel, omdat de vraag te hoog is  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
graag gedaan  en als er iets is je weet me te vinden hoop ik  ik schreef eerst graag bedankt op  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
@TheE, chocomel pads?  die hebben wij ook  het kan alleen wel geoptimaliseerder worden want als je kijkt wat er in die pad over blijft zie je dat er nog heel wat meer uitgehaald zou kunnen worden  |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
TheeMonster volgens mij is dee vraag te hoog alleen al bij alles van Senseo, het is echt een uitvinding die enorm is aangeslagen. Zelfs mijn oma heeft er 1 omdat ze niks anders kan met haar pols  ... Ja KairA  dat klopt, stuur me ff je msn in me inbox :] ik ga weer off  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Usitarie: @TheE, chocomel pads?  die hebben wij ook  het kan alleen wel geoptimaliseerder worden want als je kijkt wat er in die pad over blijft zie je dat er nog heel wat meer uitgehaald zou kunnen worden  ja, had gister gewoon op het knopje voor 2 kopjes gedrukt  Layda; inderdaad.. Alleen de gewonde koffiepads zijn wel leverbaar  maar de chocomelk dinge niet  |
|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
sorry mensjes ben er weer...  bespreking gehad... met iemand die heel moeilijk deed  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
@TheE, kreeg je 2 smaakvolle kopjes!? ik had het geprobeerd om eerst 1 en dan weer 1, maar dan krijg je hele lichte waterige chocmel de 2e keer xD @Freakje, jammer genoeg zijn die er ook  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Woei, al de 2e hema vrachtwagen die langskwam.. De hema gaat hier de 30ste open  Volgens mij zijn ze de winkel aan het vullen  |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
Ik heb ook zo ver nog niet echt een Chocomel apparaat gezien in een huishouden naast senseo theemonster. Ik bedoel, expreso, cappuccino,Thee,Koffie .. nog geen chocomel  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Usitarie: @TheE, kreeg je 2 smaakvolle kopjes!? ik had het geprobeerd om eerst 1 en dan weer 1, maar dan krijg je hele lichte waterige chocmel de 2e keer xD ik had het gewoon in 1 grote kop gedaan  Liep wel over  Maar in 2 verschillende kopjes is ook het proberen waard  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
heb je mijn iemeel? |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
ze hebben toch nog 12 dagen  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Layda: Ik heb ook zo ver nog niet echt een Chocomel apparaat gezien in een huishouden naast senseo theemonster. Ik bedoel, expreso, cappuccino,Thee,Koffie .. nog geen chocomel  Is momenteel ook alleen in NL volgens mij.. Ze hebben het in Belgie ook uitgesteld omdat ze in NL de vraag al niet aan kunnen  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Usitarie: ze hebben toch nog 12 dagen  huh 12 dagen? hoe dat zo dan? |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
of 11, als ze de 30ste open gaan  (Hema) |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ja, ach, als ze nu al aan het inrichten zijn hebben ze vast ook nog een paar dagen vrij voor ze open gaan  |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
ja maar dan heb je het oo wel over belgie -.-' |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
de Hema is nieuwe filialen aan het openen ofzo xD ik hoor meer mensen die of pas een hema hebben of een hema krijgen xD in belgie hebben ze een chocomelpad en een regeringscrisis  |
|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
nog maar een uurtje en dan ben ik vrij  |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
Tiel heeft al heeeeeeeeeeel lang een hema in het centrum vand e stad, hartje hema  Köln heeft het nog niet  ... zal denk ik ook niet gebeuren zo snel. |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
in Tiel ben ik wel is geweest maar de hema was me niet opgevallen  in Veenendaal hebben we een hema met een eerste verdieping  |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
in tiel is ook een eerste verdieping -.-' |
|