hr
jaargang -25 - laatste artikel 22-6 10:00 - 77960 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 162 163 164 [165] 166 167 168 621 622 623 624

18-01-08 10:42:01
Lisbeth-Salander
Erelid


WMRindex: 240
OTindex: 9.062
*toink* usi :w

18-01-08 10:42:26
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
Hoi KairA :w

wat is dat getoink? 8O

18-01-08 10:43:23
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
KairA, tog wel bedankt voor je bericht. *) ik heb echt ziekte aan inbox berichten gekregen van mensen.
Maar zolang mijn msn flipt hier en niet normaal doet zit ik heir even omdat ik echt niks te doen heb :|

18-01-08 10:44:56
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Ik denk dat ik maar eens chocomel gaat zetten.. Jammer dat de pads niet los te verkrijgen zijn momenteel, omdat de vraag te hoog is:P

18-01-08 10:45:00
Lisbeth-Salander
Erelid


WMRindex: 240
OTindex: 9.062
graag gedaan *) en als er iets is je weet me te vinden hoop ik *)

ik schreef eerst graag bedankt op *8

18-01-08 10:46:40
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
@TheE, chocomel pads? :) die hebben wij ook 8O

het kan alleen wel geoptimaliseerder worden want als je kijkt wat er in die pad over blijft zie je dat er nog heel wat meer uitgehaald zou kunnen worden 8)

18-01-08 10:46:52
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
TheeMonster volgens mij is dee vraag te hoog alleen al bij alles van Senseo, het is echt een uitvinding die enorm is aangeslagen. Zelfs mijn oma heeft er 1 omdat ze niks anders kan met haar pols :| ...

Ja KairA *) dat klopt, stuur me ff je msn in me inbox :]

ik ga weer off :w

18-01-08 10:47:54
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Quote Usitarie:
@TheE, chocomel pads? :) die hebben wij ook 8O

het kan alleen wel geoptimaliseerder worden want als je kijkt wat er in die pad over blijft zie je dat er nog heel wat meer uitgehaald zou kunnen worden 8)


ja, had gister gewoon op het knopje voor 2 kopjes gedrukt(A)

Layda; inderdaad.. Alleen de gewonde koffiepads zijn wel leverbaar :P maar de chocomelk dinge niet:P

18-01-08 10:49:01
Freakje
Erelid


WMRindex: 310
OTindex: 3.416
sorry mensjes ben er weer...:s bespreking gehad... met iemand die heel moeilijk deed:S

18-01-08 10:49:56
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
@TheE, kreeg je 2 smaakvolle kopjes!? ik had het geprobeerd om eerst 1 en dan weer 1, maar dan krijg je hele lichte waterige chocmel de 2e keer xD

@Freakje, jammer genoeg zijn die er ook 8O

18-01-08 10:50:06
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Woei, al de 2e hema vrachtwagen die langskwam.. De hema gaat hier de 30ste open:P Volgens mij zijn ze de winkel aan het vullen:P

18-01-08 10:50:25
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
Ik heb ook zo ver nog niet echt een Chocomel apparaat gezien in een huishouden naast senseo theemonster.
Ik bedoel, expreso, cappuccino,Thee,Koffie .. nog geen chocomel :P

18-01-08 10:50:43
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Quote Usitarie:
@TheE, kreeg je 2 smaakvolle kopjes!? ik had het geprobeerd om eerst 1 en dan weer 1, maar dan krijg je hele lichte waterige chocmel de 2e keer xD


ik had het gewoon in 1 grote kop gedaan:P Liep wel over:P Maar in 2 verschillende kopjes is ook het proberen waard :P

18-01-08 10:50:46
Lisbeth-Salander
Erelid


WMRindex: 240
OTindex: 9.062
heb je mijn iemeel?

18-01-08 10:50:47
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
ze hebben toch nog 12 dagen 8)

18-01-08 10:51:20
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Quote Layda:
Ik heb ook zo ver nog niet echt een Chocomel apparaat gezien in een huishouden naast senseo theemonster.
Ik bedoel, expreso, cappuccino,Thee,Koffie .. nog geen chocomel :P


Is momenteel ook alleen in NL volgens mij.. Ze hebben het in Belgie ook uitgesteld omdat ze in NL de vraag al niet aan kunnen :P

18-01-08 10:51:57
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Quote Usitarie:
ze hebben toch nog 12 dagen 8)


huh 12 dagen? hoe dat zo dan?

18-01-08 10:53:34
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
of 11, als ze de 30ste open gaan 8) (Hema)

18-01-08 10:54:11
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
ja, ach, als ze nu al aan het inrichten zijn hebben ze vast ook nog een paar dagen vrij voor ze open gaan:P

18-01-08 10:54:56
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
ja maar dan heb je het oo wel over belgie -.-'

18-01-08 10:55:21
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
de Hema is nieuwe filialen aan het openen ofzo xD ik hoor meer mensen die of pas een hema hebben of een hema krijgen xD

in belgie hebben ze een chocomelpad en een regeringscrisis 8)

18-01-08 10:56:01
Freakje
Erelid


WMRindex: 310
OTindex: 3.416
nog maar een uurtje en dan ben ik vrij:D

18-01-08 10:56:11
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
Tiel heeft al heeeeeeeeeeel lang een hema in het centrum vand e stad, hartje hema :P
Köln heeft het nog niet :P... zal denk ik ook niet gebeuren zo snel.

18-01-08 10:57:36
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
in Tiel ben ik wel is geweest maar de hema was me niet opgevallen :P

in Veenendaal hebben we een hema met een eerste verdieping 8)

18-01-08 10:59:49
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
in tiel is ook een eerste verdieping -.-'

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 162 163 164 [165] 166 167 168 621 622 623 624

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven