|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
Quote Cootje68: Quote Loek: @ cootje wees een onverstandig en zeg het wel  Zoekt en gij zult vinden  waar moet ik zoeken? |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Loek: @ puck, zitten 13jarige miesjes tegewoordig al aan de mascara..  Tegenwoordig in groep 6 al.. Maar dat zijn dan ook wel de huppelkutjes van de klas  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ puck...  wordt ik al zo oud dan.. dat was redelijk not done toen ik die leeftijd had hoor... |
|
nietmeer
|
@Loek: Ben eens creatief... Het staat ergens wat mijn bouwjaar is  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Loek blijkbaar... het is tegenwoordig doodnormaal op de basis  / brugklas Ik ga er van tussen, even wat dingen halen  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Loek: @ puck...  wordt ik al zo oud dan.. dat was redelijk not done toen ik die leeftijd had hoor... In de brugklas loopt (Bijna, ik toen dus niet  ) iedereen er mee rond hoor, en ja, je bent oud  Bejaard..  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ cootje, ow bedoelde je dat, d8 ff iets anders  maar 19 jaar ouder  |
|
Loek
Oudgediende
|
laters MA!! |
|
Puck Oudgediende
|
Haha, het is zo leuk om Fransen Nederlands te leren  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ puck ben je weer met je fransen bezig...  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote my-angel: @Loek blijkbaar... het is tegenwoordig doodnormaal op de basis  / brugklas Ik ga er van tussen, even wat dingen halen  Dat meen je niet  Bij mij op de basis hadden sommige kinderen al een mobieltje, ik bedoel, WTF! |
|
Loek
Oudgediende
|
eind 4vwo kreeg ik pas een mobiel.. |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Bij mij op de basis hadden sommige kinderen al een mobieltje, ik bedoel, WTF! Hoe lang is dát terug?  (Sorry, zeg ik altijd standaard als ik het er niet mee eens ben  ) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
ik kreeg in de 2de klas een mobiel, maar ik gebruikte t ding nauwelijks |
|
nietmeer
|
 Dan weet ik nog wel iets voor op m'n blog  FF zoeken  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Puck: Quote Cee-N-Cee: Bij mij op de basis hadden sommige kinderen al een mobieltje, ik bedoel, WTF! Hoe lang is dát terug?  (Sorry, zeg ik altijd standaard als ik het er niet mee eens ben  ) 6 jaar. Hoezo.. dat maakt geen ruk uit, nu is het vast nog veel erger  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
|
|
Regie
Erelid
 WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Hoii iedereen  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Puck: Quote Cee-N-Cee: Bij mij op de basis hadden sommige kinderen al een mobieltje, ik bedoel, WTF! Hoe lang is dát terug?  (Sorry, zeg ik altijd standaard als ik het er niet mee eens ben  ) 6 jaar. Hoezo.. dat maakt geen ruk uit, nu is het vast nog veel erger  Ja idd, ik was dinsdag bij m'n zusje op school voor de musical aan het helpen enzo, en (serieus, geen grapje!) daar was een kleutertje dat dr moeder aan eht bellen was, met een mobieltje.. Dát is echt niet normaal meer hoor, wat zal ze hebben als ze in de brugklas zit? Edit: Het kan ook groep 3/4 zijn hoor, ik hou dat allemaal niet uit elkaar..  |
|
Loek
Oudgediende
|
Heey Regie   @ puck, serieus.. da's echt sick.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Puck, Mijn god, die ouders zijn ook gek  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: @Puck, Mijn god, die ouders zijn ook gek  Dat idee had ik dus ook, kom óp, ze kan niet eens lezen  (Ga ik van uit, als ze in groep 4 zit wel..  ) |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
 LQ en Regie |
|
Loek
Oudgediende
|
me zus doet pabo, groep 4 liepen ze al rond met telefoons op haar stage.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Loek: me zus doet pabo, groep 4 liepen ze al rond met telefoons op haar stage.. Afschieten die handel  Ho, dat mag niet meer tegenwoordig.. Erm.. Nja, dan afpakken en naar afrika sturen die debielofoons |
|