|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
cheers cootje  |
|
nietmeer
|
*Gaat als een bezetene biertjes tappen om iedereen te kunnen voorzien* *laat het bier weer uit zijn handen vallen* *gaat naar de hoefsmit, en koopt een hoefijzer* *hangt hoefijzer boven ingang* zo... daar zijn we ook weer vanaf  |
|
nietmeer
|
 proost op naar cafe nummer 14  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Muaddhib: *Gaat als een bezetene biertjes tappen om iedereen te kunnen voorzien* *laat het bier weer uit zijn handen vallen* *gaat naar de hoefsmit, en koopt een hoefijzer* *hangt hoefijzer boven ingang* zo... daar zijn we ook weer vanaf  zoals ons oma altijd zegt scherven brengen geluk, en dan kan ik morgen tenminste iets nieuws kopen |
|
nietmeer
|
wel met de opening naar boven anders dondert het geluk eruit  |
|
nietmeer
|
Quote positivily: wel met de opening naar boven anders dondert het geluk eruit  shit.... *gaat een nieuw hoefijzer kopen, en hangt hem onder het vorige hoefijzer, nu met opening boven* |
|
nietmeer
|
Quote Muaddhib:
shit.... *gaat een nieuw hoefijzer kopen, en hangt hem onder het vorige hoefijzer, nu met opening boven* kijk je leert het al   |
|
ToMxlr
Erelid
|
pff ik voel het nu a;l aankomen, vanavond wordt het weer schranzen en zuipen *telefoon gaat af* bingo  |
|
nietmeer
|
heeft iemand toevallig nog klavertjes 4 zaadjes?  en kan iemand Jive bunny ff roepen?  dan zijn we helemaal veilig  *gaat de scherven opruimen* zonde van al dat bier... |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Muaddhib: heeft iemand toevallig nog klavertjes 4 zaadjes?  en kan iemand Jive bunny ff roepen?  dan zijn we helemaal veilig  *gaat de scherven opruimen* zonde van al dat bier... blijf met die bijl van jivebunny's achterpoot af  |
|
nietmeer
|
*strooit klavertje vier zaadjes overal en nergens neer  * |
|
ToMxlr
Erelid
|
@pos aub niet in m'n bier, ik ben Hans teeuwen niet |
|
nietmeer
|
Quote ToM_xlr: pos aub niet in m'n bier, ik ben Hans teeuwen niet als ik strooi kijk ik niet waar ze terecht komen  dus hand op je glas bier ik strooi verder   |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
heeft iemand die ladde bij de voordeur al weggehaald, of loop iedereen daar nog steeds onderdoor? |
|
ToMxlr
Erelid
|
ik een half uur hebben we al weer 2 pagina's volgeluld, dit is volgens mij het bestlopende topic ever  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ tom, het is rustig nu..  |
|
nietmeer
|
Quote Loek: @ tom, het is rustig nu..  Lijkt maar zo  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Goeiemiddag! Rust is over, ik ben er  |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
Goeiemiddag! Hoe is het hier |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Quote Loek: @ tom, het is rustig nu..  Tot ik er bij kwam  Hallo!  |
|
Brie Erelid
|
Bij mij goeddd, over 24 uur zit ik net 20 minuten ongeveer in de auto richting t zuiden  |
|
ToMxlr
Erelid
|
shit, loop ik je weer mis brie  mensen, ik moet mijn plicht weer ganvervullen bij de appie, dus nog een prettige avond verder |
|
Brie Erelid
|
Kriebels, we zitten al in 13! |
|
Brie Erelid
|
@tom, nouuuu  En hierna ga ik tot uhh 24 juli ofzo weg , dus ik zie je dan echt lang niet  |
|
Brie Erelid
|
2x is wat veel van het goede |
|