|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote hugo456: Hey loek, @c&c, dan regel jij toch in je eentje ff alles, kan je vast wel  Daar heb ik geen zin in, ik kan alles wel, maar als ik van de rest geen greintje inzet zie dan hoeft t voor mij niet meer |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ cootje, idd, wat doe je dat arme kind aan  |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
c&c je hebt gelijk, altijd jammer als het zo gaat  |
|
nietmeer
|
@TheE: Ben je er even uit, lekker ontspannend met de trein... Nee laat maar, snap het wel! Ander keertje dan maar, als je opgeknapt bent  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Hugo, ja, best vreemd ook, want we waren wel een hechte klas  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Muhaah, als ik dan maar spare-ribjes krijg  Maar ik ga nu echt naar beneden en aan het mengen geslagen.. Moet ook nog slaagroom stijf kloppen.. (dat klinkt best fout  ) |
|
Loek
Oudgediende
|
doei Thee!!! |
|
hugo456 Senior lid
|
c&c zie je vaak, mensen willen wel, als ze er maar geen moeite voor hoeven te doen, laatst keer naar gekeken, ik deed een keer een maand geen moeite om met iemand wat af te spreken, en die gewoon maand niet gesproken, het komt gewoon niet vanuit andree mensen, schijnbaar moet het altijd van bepaalde mensen komen |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Hugo, klopt.. je moet zelf ook meestal de contacten onderhouden, anderen laten het op zich af komen. Mede om die reden heb ik ervoor gekozen om een aantal vriendinnen te laten vallen, was best leuk MET (oeps  ) ze, maar de aandacht en interesse moet van twee kanten komen.. |
|
Loek
Oudgediende
|
@ Hugo, idd ja super irritant is dat.. |
|
hugo456 Senior lid
|
c&c, ja ik heb ook aantal vrienden gewoon laten zitten, als alleen van mijn kant moet komen, dan maar niet @Loek jup, begin er zon hekel aan te krijge he |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Lalalaaaa  Ik heb zin in maaaandag  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote hugo456: c&c, ja ik heb ook aantal vrienden gewoon laten zitten, als alleen van mijn kant moet komen, dan maar niet @Loek jup, begin er zon hekel aan te krijge he Ik vraag me dan altijd af of zoiets alleen bij mij wordt gedaan of ze dat bij iedereen doen.. want zo hou je toch niemand over  |
|
hugo456 Senior lid
|
c&c, know the feeling, zo van ligt het aan mij of wat, maar heb gelukkig ook aantal vriende die wel contact kunnen en willen houden, dus dat is al voordeel  edit @Puck, wat is er maandag dan? |
|
Puck Oudgediende
|
Quote hugo456: @Puck, wat is er maandag dan? Dan gaat eindelijk dat debiele ding eruit M'n beugel dus, ieuw, vreselijk woord! |
|
Loek
Oudgediende
|
@ Puck, Beugelbekkie!!! (nu kan ik het nog zeggen  ) |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Loek: @ Puck, Beugelbekkie!!! (nu kan ik het nog zeggen  ) Bejaarde!  (Dan kan ik blijven zeggen  ) |
|
Loek
Oudgediende
|
ik ben maar 6 en een half jaar ouder.. |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Loek: ik ben maar 6 en een half jaar ouder.. Je zegt ook wel wat het beste is in de situatie hoor, gister was het 7 jaar  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ puck, ja sorry, maar het zit dichter bij de 6 dan de 7 jaar  |
|
nietmeer
|
 Ik zeg niks  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ cootje wees een onverstandig en zeg het wel  |
|
Puck Oudgediende
|
Mascara in je oog doet pijn..  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ puck, zitten 13jarige miesjes tegewoordig al aan de mascara..  |
|
nietmeer
|
Quote Loek: @ cootje wees een onverstandig en zeg het wel  Zoekt en gij zult vinden  |
|