|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
Mooi zo dat is dan 2 die tequilla gister was leuk en lekker, maar niet zo goed voor me   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
tequila  |
|
nietmeer
|
Quote: Kamasutra, de ultieme vrijkunst mu op je mobiel. Download het interactieve handboek op je telefoon en leer hoe je jouw seksleven kunt verbeteren. Je kunt jouw favoriete posities of die van je partner als boekmark bewaren... Tsja.. wat moet ik hier van zegge? |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
mishatje heeft de 777ste reactie geplaats in dit topc op 07-07-07  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Andreesie: mishatje heeft de 777ste reactie geplaats in dit topc op 07-07-07  Iets klopt niet  |
|
nietmeer
|
Quote Andreesie: mishatje heeft de 777ste reactie geplaats in dit topc op 07-07-07  Knap... kan dus in de toekomst typen  Het is de 6e vandaag  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Cootje68: Quote Andreesie: mishatje heeft de 777ste reactie geplaats in dit topc op 07-07-07  Knap... kan dus in de toekomst typen  Het is de 6e vandaag  Scherp  Ach, het is nog maar ochtend |
|
hugo456 Senior lid
|
c&c ja tequila, alleen was best heftig, was redelijk aangeschote, 6 uur in me nest en 7 uur weer wekker moest naar stage   , maar ja was machtig mooie avond, altijd leuk afscheidsfeest voor de vakantie voordat iedereen weggaat |
|
nietmeer
|
 ken het probleem wel... heb me vanochtend ook verslapen, en Teun was dus een uur te laat op het KDV  |
|
hugo456 Senior lid
|
@Cootje ik niet verslape maar was nog wel aangeschote, begint nu eindelijk weg te trekken na 6de bak koffie  Maar heerlijk zulke feestjes  , jamer dat vakantie is nu  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
Goedemorgen!! |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Cootje68: Quote Andreesie: mishatje heeft de 777ste reactie geplaats in dit topc op 07-07-07  Knap... kan dus in de toekomst typen  Het is de 6e vandaag   oh... woeps   morgen dan maar?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote hugo456: c&c ja tequila, alleen was best heftig, was redelijk aangeschote, 6 uur in me nest en 7 uur weer wekker moest naar stage   , maar ja was machtig mooie avond, altijd leuk afscheidsfeest voor de vakantie voordat iedereen weggaat Dat hadden wij niet eens gehad  Nja zeg  |
|
hugo456 Senior lid
|
c&c, ja wij waren gister met 30 man aan zuipen en daarna dus stad in, echt te relext  (maar kan nu toch nog;)) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Hugo, nee, t kan niet meer, want ik ben een jaar geleden geslaagd  |
|
hugo456 Senior lid
|
hmmm, dan word het moeilijk ja, maar een reunie party dan;)  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ik ga er weer vandoor  mon chou taart maken  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Hugo, niemand neemt kennelijk de moeite om dat te organiseren. Ik heb het idee ge-opperd, en het sloeg ook wel aan bij de rest van de klas, alleen niemand die zich wou inzetten. Dan houd het voor mij ook op.. Succes thee  |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: Ik ga er weer vandoor  mon chou taart maken  Wil strakjes wel proeven of ie goed gelukt is...  |
|
Theetje
Oudgediende
Kom maar een stukje halen  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
doei thee, mij best toch slecht weer, kan niet een in de tuin werken.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Loek who's here  |
|
hugo456 Senior lid
|
Hey loek, c&c, dan regel jij toch in je eentje ff alles, kan je vast wel  |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: Kom maar een stukje halen  Oef... kom je 'm niet brengen dan??? |
|
Theetje
Oudgediende
@Cootje; zie je het voor je? een door de pfeiffer geteisterd meisje dat een stukje taart naar helmond gaat brengen vanuit amstelveen?  |
|