|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Cee-N-Cee: Jup, bijvoorbeeld als je geen waterdichte jas hebt, maar het wel een half uur lang zeikt van de regen, je tshirt, alles nat, wel een regenbroek aan, maar ja, daar slaat het ook doorheen... Zo nat? Of gewoon als je je sleutel vergeet en het regent  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@TheE, dan weten wij waar we t over hebben  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@cnc; jep.. wel eens iemand gezien die zo nat was? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
Heey mier  |
|
Theetje
Oudgediende
cnc; ik ken het gevoel  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
Hoii Loek   eindelijk iemand ie me ziet  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Theemonster: cnc; ik ken het gevoel  Lekker hea, als je zo nat bent, zo nat dat als je van je fiets af stapt en je naar huis loopt dat je het water heen en weer voelt klotsen in je schoenen  |
|
Loek
Oudgediende
|
Check me OT  (dank voor de tip puck  ) |
|
Theetje
Oudgediende
heerlijk, en dan gewoon denken: ach natter kan ik niet worden, dus laat maar komen! |
|
Mier Oudgediende
@ Loek 4444  mooie OT |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Theemonster: heerlijk, en dan gewoon denken: ach natter kan ik niet worden, dus laat maar komen! En dan zo hard door een plas rijden dat diegene achter je er ook nat van wordt  |
|
Loek
Oudgediende
|
aantal keer gehad dat ik volledig doorweekt was, dan maakt het idd echt niet meer uit of je door die plas rijd of niet  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Theemonster: heerlijk, en dan gewoon denken: ach natter kan ik niet worden, dus laat maar komen! Nou.. ik reed dus door groningen, en het begon te HOZEN, echt de straten stonden blank.. en ik stond onder een grote kastanjeboom, en ik dacht Godver... Heb daar 10 minuten gestaan, het bleef maar hozen, en ook de boom begon te lekken  dus uiteindelijk weer weggereden, 15 minuten later stond ik onder een viaduct te wachten, doorweekt.. het water droop van mijn tshirt af  En ik moest nog een kwartier fietsen, blegh  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Loek: aantal keer gehad dat ik volledig doorweekt was, dan maakt het idd echt niet meer uit of je door die plas rijd of niet  Ik moest een aantal fietsers inhalen, en het fietspad is zo gemaakt dat de linkerweghelft het laagst zit, maar door de hoosbui was dat 1 en al plas  Dus ik reed daar doorheen, en ik voelde hoe het water mijn schoenen binnen stroomde  DAt was niet relaxt  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: ..en ik stond onder een grote kastanjeboom.. Helperzoom? |
|
Mier Oudgediende
ik heb ooit gehad dat ik onder een paraplu stond bij iemand maar da tding was zo lek als een zeef. dus dat hielp ook niet veel |
|
Loek
Oudgediende
|
ěk had wolkbeurje, 15sec. keihard fietsen tot onder een afdak, m'n hele voorkant doorweek, achterkant nog helemaal droog, droop van me af, opzich wel grappig
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Puck: Quote Cee-N-Cee: ..en ik stond onder een grote kastanjeboom.. Helperzoom? Nee, al kom ik daar wel regelmatig langs  Vlakbij het UMCG.. daar zit een langgerekte vijver langs, en langs de weg staat een gigantische boom.. daar ben ik onder gaan staan |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Puck: Quote Cee-N-Cee: ..en ik stond onder een grote kastanjeboom.. Helperzoom? Nee, al kom ik daar wel regelmatig langs  Vlakbij het UMCG.. daar zit een langgerekte vijver langs, en langs de weg staat een gigantische boom.. daar ben ik onder gaan staan Dat vreselijk lelijke nieuwe gebouw?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Puck, ik vind t UMCG wel mooi, en zo nieuw is het niet, al een jaar of 15 oud denk ik..  |
|
Loek
Oudgediende
|
wat ook leuk is, om met ± 65 Km/u door een plas te rijden (met je auto) die zo'n 20 cm diep is  pret gegarandeerd (p.s. je moet wel een diesel hebben, benzine kan dan afslaan  ) allemaal stoom onde m'n moterkap vandaan |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Loek, met de brommer met 70 km/u door een plas rijden is ook wel geinig  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: @Loek, met de brommer met 70 km/u door een plas rijden is ook wel geinig  Met een fiets is dr geen zak aan  |
|
Mier Oudgediende
@ Loek weet je wat pas leuk is? dat deed ik laatst met me vader in de auto. toen had het ook heel veel geregend. dan moet je me tje auto langs de sloot gaan rijden over een grasveldje wat dus helemaal nat overal heen slingeren met de achterkant pret gegarandeerd  niet dus doodeng was het. |
|