|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
*Loopt naar Cootje en geeft een dikke  en een bak koffie, begeleid Cootje naar een tafeltje...* |
|
nietmeer
|
*kijkt lodderig op* *hmpf, ook al zombiesoep op?* |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Cootje68: *strompeld binnen* zwaar nachtje gehad Cootje? |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
*stort neer op de stoel en drinkt dankbaar van de koffie* Wat een nacht  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: *kijkt lodderig op* *hmpf, ook al zombiesoep op?* Daar lijkt het wel op... Quote ToM_xlr: zwaar nachtje gehad Cootje? Echt wel  Quote Mishatje: Heey coot    Ik bne er weer van tandenpoetsen en me mond stinkt van die tandpasta  Bedankt voor deze informatie... |
|
nietmeer
|
De Brabantse nachten he  Of kwam t door die foto?  |
|
nietmeer
|
Kpuc misschien door iemand anders  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: De Brabantse nachten he  Of kwam t door die foto?   Haha, was het maar waar... Nee 'k had last van nachtmerries en het hooi was op  |
|
puppy Erelid
|
Teun misschien? |
|
nietmeer
|
Quote puppy: Teun misschien? Nee hoor, dat menneke heeft lekker zoet liggen slapen en werd gelukkig pas om half negen wakker  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Cootje68: Quote Kpuc: De Brabantse nachten he  Of kwam t door die foto?   Haha, was het maar waar... Nee 'k had last van nachtmerries en het hooi was op  dat was een doordenkertje, daar deed ik even over  |
|
nietmeer
|
Pfff... hebben jullie dat nooit? Dat je een droom hebt waar je wakker van schrikt en als je dan weer in slaap valt dat je gewoon weer doorgaat met hetzelfde? |
|
puppy Erelid
|
Quote Cootje68: Quote puppy: Teun misschien? Nee hoor, dat menneke heeft lekker zoet liggen slapen en werd gelukkig pas om half negen wakker  Was een beetje te laat... Hier zitten de oogjes ook nog aardig dicht  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Cootje68: Pfff... hebben jullie dat nooit? Dat je een droom hebt waar je wakker van schrikt en als je dan weer in slaap valt dat je gewoon weer doorgaat met hetzelfde? jup wel eens gehad, kan me alleen niet meer herinneren waar die over ging, iet met een scooter  |
|
ToMxlr
Erelid
|
doe je niks aan  |
|
puppy Erelid
|
Nou ik ga jullie even verlaten  Ga eens even kijken of ze nog "woepies" verkopen op de markt |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote puppy: Nou ik ga jullie even verlaten  Ga eens even kijken of ze nog "woepies" verkopen op de markt die broodjes? die zijn heerlijk  |
|
nietmeer
|
|
|
puppy Erelid
|
@tom;  , ik ga een zakje kaneel en choco woepies halen  |
|
ToMxlr
Erelid