|
nietmeer
|
hahahahaha maar is wel weg.............en heb toch netjes antwoord gegeven  |
|
nietmeer
|
Da's waar  |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: Da's waar  nou dan   |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Hallo op deze maandag morgen...  Iedereen mij gemist als kiespijn??...  |
|
nietmeer
|
@Hoskeu: Wil jee een eerlijk antwoord?  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Heey den Hossekeu  Sorry Co en Posi, dat ik jullie even onderbreek, maar is er ook nog koffie aanwezig in deze tent? |
|
nietmeer
|
Quote Hoskeu: Hallo op deze maandag morgen...  Iedereen mij gemist als kiespijn??...  jah ikke  zet een blad senseo op de bar |
|
puppy Erelid
|
Dank je Posi, daar was ik nu echt aan toe  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote positivily:
zet een blad senseo op de bar Ik dacht dat ik onze puppy over koffie hoorde??... Wat doet die senseo hier dan??... of is er ook koffie??...  |
|
nietmeer
|
*Grist ook een soepkom senseo van het blad  * |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: *Grist ook een soepkom senseo van het blad  * zeg  we weten in Friesland wel hoe we koffie moeten serveren  gewoon in een soepbord  @Hoskeu: maandag senseodag  |
|
puppy Erelid
|
Krijg tegenwoordig al geen knuffel meer van den H.  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Quote puppy: Krijg tegenwoordig al geen knuffel meer van den H.  troost je puppy.......wij ook niet  |
|
puppy Erelid
|
Quote positivily: Quote puppy: Krijg tegenwoordig al geen knuffel meer van den H.  troost je puppy.......wij ook niet  Maar jij weet denk ik nog niet wat een schatje den H. is  |
|
nietmeer
|
GRRRRRRRRRRR nou ben ik al 3 keer naar de kast gelopen om vloei te pakken...........en 3 keer doe ik weer wat anders  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: Krijg tegenwoordig al geen knuffel meer van den H.  Een zeel goedde molgen waalde vliendin puppy...  (Oei... ben ik nou ook al van dat kleffe knuffel gedoe??...  ) |
|
nietmeer
|
Quote puppy: Quote positivily: Quote puppy: Krijg tegenwoordig al geen knuffel meer van den H.  troost je puppy.......wij ook niet  Maar jij weet denk ik nog niet wat een schatje den H. is  ik heb genoeg aan mijn eigen schatje   |
|
puppy Erelid
|
Posi, ik ook, maar voor Hossie maak ik graag een uitzondering  ( @Hoskeu; word je al verlegen?) |
|
Hoskeu Erelid
|
@puppy... Hoe staat het op de bouw??... |
|
nietmeer
|
dat  voorspeldt niet veel goeds   |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: Posi, ik ook, maar voor Hossie maak ik graag een uitzondering  ( @Hoskeu; word je al verlegen?) Whoei...  Stotter... stotter...  |
|
nietmeer
|
ff van systeem veranderen brb   |
|
nietmeer
|
@Hos: Hoeveel dagen nog? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote positivily: dat  voorspeldt niet veel goeds   Wat is goed en wat is niet goed??...  |
|