|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote positivily: Quote Cootje68:  Ik weet al een paar patienten voor je  ik ook   Ik weet niet... heb ik al een klantenkring voordat ik gestart ben... songe wist niet dat de gemeenschap hier op WMR zoveel vertrouwen in mij heeft...  Maargoed... je moet gek zijn om een gek te begrijpen denk ik dan maar weer... dus het zal wel goed komen dan...  |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
goedemorgen allemaal  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Wordt je weer eens op een andere afdeling gezet... komt de baas langs... "En bevalt het een beetje hier??..."  Sjonge... het is het zelfde gebouw... zo een zelfde computer... je zelfde mailbox... een zelfde soort telefoon met het zelfde toontje... de zelfde software waar je info uit haald en in stopt... de zelfde werktijden... "Ja het is hier een stuk leuker werk..."  EDIT: Oowja... ik vergat de zelfde vieze automatenkoffie... EDIT2: Misschien is het tijd voor ander werk... of beter nog... tijd voor een hele andere richting...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote gothic: goedemorgen allemaal  Goede morgen...  |
|
gothic Erelid
|
ah gatver, m'n achterbuurjongen heeft zojuist van die jumpmuziek opgezet.  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuDe baas komt naar me toe: In het kader van teambuilding en om de sociale scheidingen weg te nemen gaan we met het hele team volgend weekend naar de Ardenenen om daar op een boederij te gaan 'koeknuffelen' En het enige wat ik dan kan denken is: Goh, ik wist niet dat de administratie ook bij ons team hoorde... Kan op verschillende manier uitgelegd worden |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote gothic: ah gatver, m'n achterbuurjongen heeft zojuist van die jumpmuziek opgezet.  Gister had 1 van de achterbuurjongetjes bij ons keihard de macarena aangezet in de achtertuin...  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... lol...  Pas maar op dat ze dan niet in de sloot vallen... want je moet natuurlijk geen ouwe koeien uit de sloot gaan zitten halen...  |
|
gothic Erelid
|
@Hoskeu, macarena is ook zo vervelend blijft zo in je hoofd zitten |
|
Hoskeu Erelid
|
@gothic... Die Jumpstyle shit snap ik niet... Is een soort van combinatie van taibo met airobics en een vleugje vogeltjesdans geloof ik  ... ik denk dat ik te oud ben geworden om dat nog te snappen...  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuOf van die collega's die te vrolijk naar je toe komen en zeggen dat ze hun werkplak veranderd hebben. Ze willen het graag aann je laten zien, hoe ingrijpende die verandering wel niet is. Jij met lood in je schonen meelopen, je weet allang wat die verandering is. Maar je wil de pret niet drukken voor je collega. Je komt naar zijn werkplek en ja hoor, je kon het al van de voren zeggen. Je kijkt quasi blij en zegt: Mooie nieuwe achtergrond jongen. Je sjokt weer terug naar je eigen werkplek en gaat snel je bureaublad veranderen. |
|
gothic Erelid
|
@Hoskeu ik begrijp ook niets van jumpen. ga waarschijnlijk wel leren jumpen, paar jongens waar ik mee op kamp ga, gaan de kampleiding waaronder is dus, leren jumpen. schijnt wel goed voor je conditie te zijn.. |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Jup... ik ken het... Komt er zo een collega wild enthousiast zeggen dat je mee moet komen... want wat hij nou weer voor moois op zijn bureaublad heeft... De zoveelste foto van pamela anderson in badpak... ik wist niet dat die zoveel foto's online had staan... "-zucht- ja dat ziet er weer goed uit hoor -zucht-" Sommige mensen kunnen echt bijna niet met iets anders bezig zijn...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote gothic: @Hoskeu ik begrijp ook niets van jumpen. ga waarschijnlijk wel leren jumpen, paar jongens waar ik mee op kamp ga, gaan de kampleiding waaronder is dus, leren jumpen. schijnt wel goed voor je conditie te zijn.. Over kamp gesproken... ik heb me maar niet opgegeven voor de "Tik week" ( Tilburg introductie kamp)... introductie kamp voor de uni... Voel ik me echt een ouwe zak op den duur met al die 17, 18 jarige...  |
|
gothic Erelid
|
@Hoskeu zal wel meevallen toch? een paar jaar ouder zijn dan de rest kan z'n voordelen hebben. |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote gothic: @Hoskeu zal wel meevallen toch? een paar jaar ouder zijn dan de rest kan z'n voordelen hebben. Nouja... ik wordt ik oktober al weer 25... Ik heb de tijd van "zuipen tot je kotst" al wel voldoende gehad zegmaar...  Of zijn dat dan weer vooroordelen??...  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuAch, sommige mensen zij nou eenmaal wat eerder tevreden dan andere. Al zou het wel grappig zijn als er net op dat moment even het contactpersoon van een grote klant een rondleiding krijgt door het kantoor. Na de verschillende afdelingen bezichted te hebben vraag de directeur aan de bezoeker: En wat vond je zo als eerste indruk van ons bedrijf (vol trost) Als antwoord is dan wel te verwachten: Ik ben weer helemaal op de hoogte van de gang van zaken, de fotoshoot van Pamela is goed gelukt. Opzich niet erg als hij dat zegt, alleen zou dit een compliment zijn als je daadwerkelijk een bedrijf bent die fotoshoots regeld. |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Lol... Idd ja... maar ik werk niet bij een bedrijf die fotoshoots doet... De meeste klanten van ons hebben een prive-jet of een vliegmaatschappij...  |
|
gothic Erelid
|
@Hoskeu er zijn er ook nog genoeg van 30 die behoorlijk doorzuipen. oh ja niet iedere puber houdt van zuipen  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote gothic: @Hoskeu er zijn er ook nog genoeg van 30 die behoorlijk doorzuipen. oh ja niet iedere puber houdt van zuipen  Tuurlijk... er zijn ook alcoholisten van 50...  Ik heb wel eens gehoord dat er idd pubers zijn die niet van zuipen houden... maar ik kijk even naar mezelf op die leeftijd... toen was er niets belangrijkers... oowja... en natuurlijk het andere geslacht...  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Hoi hoi, ik kom toch maar weer een bakkie doen |
|
Hoskeu Erelid
|
Hooi puppy...  Zal ik eens een flinke emmer echte koffie gaan zetten??... *Hoskeu loopt naar de keuken om een ketel water op het vuur tezetten en ondertussen wat koffiebonen te malen...* |
|
gothic Erelid
|
oeh, krijg nu echt het gevoel dat ik een heel afwijkende pubers, muziek was het enige wat telde de rest interesseerde me niet |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote gothic: oeh, krijg nu echt het gevoel dat ik een heel afwijkende pubers, muziek was het enige wat telde de rest interesseerde me niet Nouja... ik overdrijf wel een beetje... maargoed... op die leeftijd draaide het bij mij alleen om feesten hoor... Ik ging toen de hele zomer naar schuurfeesten... 25gulden entree en verder gratis zuipen tot je er bij neervalt...  Niet echt het soort feestje waar ik tegenwoordig nog zin in heb zegmaar...  |
|
Blend
Oud Moderator
@gothicGelukkig heeft iedereen zo zijn voorkeuren. Al is er natuurlijk wel een trend te zien. Maar dat zal je altijd houden. Iedereen heeft zo zijn ding, om het zo maar te noemen. Ik moet zeggen dat ik verschillende dingen heb gehad  Onder andere drank, muziek, vrouwen en teddyberen  Klinkt dat laatste heel raar?  |
|