|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Hoskeu: Hooi puppy...  Zal ik eens een flinke emmer echte koffie gaan zetten??... *Hoskeu loopt naar de keuken om een ketel water op het vuur tezetten en ondertussen wat koffiebonen te malen...* Jij weet wat ik lekker vind... |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote puppy: quote]Jij weet wat ik lekker vind... ;) Zoow... het water kookt... even door een filterzak met versgemale koffie kiepen en de emmer is klaar...  Voila... een emmertje koffie voor de puppy... dat het u mag smaken...  |
|
nietmeer
|
Quote Blend: vrouwen en teddyberen  Klinkt dat laatste heel raar?  ach sommige vrouwen zijn net teddyberen  |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
@Blend, bij ons in de klas werd het niet geaccepteerd als je wat anders leuk vond dan de rest. teddyberen zijn leuk  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: Onder andere drank, muziek, vrouwen en teddyberen  Klinkt dat laatste heel raar?  Ik wordt daar toch op zijn minst benieuwd van... als het tenminste niet al te ranzig wordt...  |
|
puppy Erelid
|
Dank je Hoskeu, save my day... |
|
puppy Erelid
|
Quote positivily: Quote Blend: vrouwen en teddyberen  Klinkt dat laatste heel raar?  ach sommige vrouwen zijn net teddyberen  Teddyberen?  Doe mij maar puppies  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: Teddyberen?  Doe mij maar puppies  Met van die puppy-ogen??...  |
|
puppy Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote puppy: Teddyberen?  Doe mij maar puppies  Met van die puppy-ogen??...  eh....ja  |
|
gothic Erelid
|
geef mij maar m'n kat.
wat een rotweer ineens |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: Quote Hoskeu: Quote puppy: Teddyberen?  Doe mij maar puppies  Met van die puppy-ogen??...  eh....ja  Ik geloof dat iedereen er stil van wordt puppy... |
|
puppy Erelid
|
nou, dat is dan ook voor het eerst  |
|
puppy Erelid
|
Nog een rondje dan maar? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: nou, dat is dan ook voor het eerst  Het is nou toch echt een serieuse stilte aan het worden hoor...  |
|
gothic Erelid
|
regen komt hier inmiddels met bakken uit de lucht, onweer erbij. waarom ook niet. |
|
puppy Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote puppy: nou, dat is dan ook voor het eerst  Het is nou toch echt een serieuse stilte aan het worden hoor...  Ik weet t ook niet hoor... Stilte voor de storm???  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: Nog een rondje dan maar? Koffie??... Zal ik dan nog maar eens een flinke ketel op het vuur zetten... en wat bonen malen??... |
|
puppy Erelid
|
Sla mij maar even over, heb wel even genoeg koffie op... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: Ik weet t ook niet hoor... Stilte voor de storm???  Of toch door die puppy-ogen... dat iedereen er stil van wordt...  |
|
nietmeer
|
heey allemaal ben er weer  |
|
puppy Erelid
|
@Hoskeu; Lijkt me sterk... EDIT:Hoi Mishatje |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Mishatje: heey allemaal ben er weer  Hallo...  |
|
nietmeer
|
Ben erg verveeld  |
|
puppy Erelid
|
Quote Mishatje: Ben erg verveeld  Ben je hier verkeerd, het is hier nogal stilgevallen, zeg maar... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Mishatje: Ben erg verveeld  Dat is erg vervelend...  Ik ben eigenlijk ook wel een beetje verveeld... EDIT: En (soms) ook wel een beetje vervelend eigenlijk...  |
|