|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Hoskeu: @puppy... Hoe staat het op de bouw??... Goed, bijna bouwvak  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Cootje68: @Hos: Hoeveel dagen nog? Ik ben 1 augustus uitgerekend...   Dus nog twee weken...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: Goed, bijna bouwvak  Nog op vakantie deze bouwvak??... |
|
puppy Erelid
|
@Hoskeu; in de achtertuin...  en jij? |
|
nietmeer
|
biw  |
|
nietmeer
|
Quote Hoskeu: Quote Cootje68: Hos: Hoeveel dagen nog? Ik ben 1 augustus uitgerekend...   Dus nog twee weken...  Bijna feest dus  |
|
nietmeer
|
Quote Hoskeu: Ik ben 1 augustus uitgerekend...   Dus nog twee weken...  en weet je al wat het wordt  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: @Hoskeu; in de achtertuin...  en jij? Ik ook...  Moet sparen voor de mindere tijden als student...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote positivily: en weet je al wat het wordt  Ja... student...   |
|
nietmeer
|
Quote Hoskeu: Quote positivily: en weet je al wat het wordt  Ja... student...   en waar gaat de student voor studeren  |
|
puppy Erelid
|
Ach als het weer een beetje mee zit, is het daar ook goed vertoeven. Drankje, hapje, laptopje erbij... |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Goedemorgen hard werkende lieden en andere slaven van de maatschappij  |
|
nietmeer
|
Quote Blend: Goedemorgen hard werkende lieden en andere slaven van de maatschappij  leaver dea as slaef   |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote positivily: en waar gaat de student voor studeren  Voor spiegoloog...  Dan ga ik iedereen "dokter phillen"... |
|
puppy Erelid
|
Ik ga nog even wat zonnestraaltjes meepikken, voor het weer dadelijk echt omslaat  |
|
nietmeer
|
Quote Hoskeu: Quote positivily: en waar gaat de student voor studeren  Voor spiegoloog...  Dan ga ik iedereen "dokter phillen"...  Ik weet al een paar patienten voor je  |
|
nietmeer
|
Quote Hoskeu: Quote positivily: en waar gaat de student voor studeren  Voor spiegoloog...  Dan ga ik iedereen "dokter phillen"... nu val ik niet te spiegelen   |
|
nietmeer
|
Quote puppy: Ik ga nog even wat zonnestraaltje meepikken, voor het weer dadelijk echt omslaat  Doei Puppy, geniet er maar van  |
|
nietmeer
|
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: Goedemorgen hard werkende lieden en andere slaven van de maatschappij  U ook een goede morgen waarde medeslaaf van deze wrede maatschappij... sluit aan in de rij en sjok met gebogen hoofd met ons mee, onze ondergang tegemoet... |
|
puppy Erelid
|
Doeiii  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Ik ga ook maar eens wat doen... Heb nog een heel lijstje liggen  Misschien dt ik dan vanmiddag nog tijd over heb   Doei allemaal    |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: Ik ga nog even wat zonnestraaltjes meepikken, voor het weer dadelijk echt omslaat  Nou hier in hoogerheide is het onweer al rond 9.00uur losgebarsten... het is nogsteeds donker hier... Dus geniet er idd maar van...  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuJa, zo kunnen we weer vol goede moet aan deze dag beginnen  Een slok koffie, even een vage glimlach naar je collega's. Een suf mailtje van een klant. Een oplaaiend telefoontje met een leverancier. Elke dag dezelfde dingen in een ander jasje. Elke dag die routine, die zelfde weg, dezelfde dingen. Als ze dan vragen. Het gaat het? en je zegt zijn gangetje is dat niet om de vraag te ontwijken, het is eerlijk geantwoord... |
|