|
hoefnagels Senior lid WMRindex: 221 OTindex: 117
|
Quote Jannick: @tom, spelfoutje @hoefnagels, het hoort niet in een relatie, vindt ik, als anderen zoiets gebruiken als lustobject kan me niets schelen, maar ik doe het iig niet, en ik vindt het raar dat sommige mensen dat wel doen.. Maar zo ben ik dan..  ik ga ok niej vreemd maar alleen naar modellen kijken af en toe moet toch kunnen? als je op straat een knap meisje ziet kijk je toch ook zonder vreemd te gaan? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
@hoefnagels 2de post, minimunloon zetten, dan is er ook geen voetbal meer omdat ze aan geld gewend zijn..  |
|
Jannick
Oudgediende
@hoefnagels, dat is zo, maar ik weet niet of jij een vriendin heb, en oke, ik kijk weleens naar andere meiden, maar in welke zin? Gewoon normaal, hoe gedragen andere mensen zich, hoe zijn sommige mensen in een groep, maar billen, buik, tieten enzo doen me niks.. |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
@ hoef nope, Jannick gaat onvoorwaardelijk voor zijn Anouk  en das mooi  |
|
|
Quote Jannick: @hoefnagels 2de post, minimunloon zetten, dan is er ook geen voetbal meer omdat ze aan geld gewend zijn..  maar geef toe het is toch niet gezond meer dat een sport wat voor de meeste een hobby is dat zei daar zoveel mee verdienen. ik vind dat geld momentaal de sport kapotmaakt en ik vrees dat dat alleen maar erger word. jammer want het is begonnen voor de lol ooit |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
In Ierland worden zelfs de topspelers van Gaelic Football niet betaald |
|
|
Quote ToM_xlr: @ hoef nope, Jannick gaat onvoorwaardelijk voor zijn Anouk  en das mooi  zeker en het is hem gegund |
|
Jannick
Oudgediende
@hoefnagels, ik heb ook een beginnende hobby waar ik wat uit kan halen, qua geld, maar ik doe dat niet omdat het een hobby is en niet mijn baan, en omdat ik er ook niet full time in kan zitten.. |
|
|
Quote Ikke: In Ierland worden zelfs de topspelers van Gaelic Football niet betaald hier moet je kijke en in engeland krijge ze miljoene |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
mensen, we moeten zo maar eens zoetjesaan verkassen naar de Nachtvlucht  |
|
iLike Senior lid WMRindex: 115 OTindex: 76 Wnplts: iHuis =] S |
Geld! $_$ |
|
|
Quote Jannick: @hoefnagels, ik heb ook een beginnende hobby waar ik wat uit kan halen, qua geld, maar ik doe dat niet omdat het een hobby is en niet mijn baan, en omdat ik er ook niet full time in kan zitten.. een beetje geld moet kunnen vind ik. maar spelers veruilen voortaan vaker van club als onderbroek omdat ze daar meer geld krijgen terwijl ze toch al zoveel hebben dat ze het nooit opkrijgen |
|
Jannick
Oudgediende
Ik ben in het andere café!  |
|
|
Quote ToM_xlr: mensen, we moeten zo maar eens zoetjesaan verkassen naar de Nachtvlucht  naar dromenland. (daar verdien ik de miljoen waha) |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Gaelic Footballers beoefenen hun sport vrijwillig, ze hebben gewoon een baan, en trainen twee keer per dag, voor het werken en na het werken. Er zijn in stadions ook geen scheidingen voor supporters van verschillende teams.. Omdat het gewoon niet nodig is... Na de wedstrijd gaat iedereen, winnaars en verliezers, gezellig naar de pub om 'n pint (meestal wel meer trouwens) Guinness te drinken en na te praten |
|
|
Quote Jannick: Ik ben in het andere café!  welke? ga denk ik zo naar me nest |
|
|
Quote Ikke: Gaelic Footballers beoefenen hun sport vrijwillig, ze hebben gewoon een baan, en trainen twee keer per dag, voor het werken en na het werken. Er zijn in stadions ook geen scheidingen voor supporters van verschillende teams.. Omdat het gewoon niet nodig is... Na de wedstrijd gaat iedereen, winnaars en verliezers, gezellig naar de pub om 'n pint (meestal wel meer trouwens) Guinness te drinken en na te praten en zo hoort het jammer dat het niet overal zo gaat, hier in nederland is het nog rustig maar hoor je ok veel over relle enz |
|
nietmeer
|
kom eraan   |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
|
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 799 OTindex: 22.718
|
Jij bent vroeg zeg, ook goeiemorgen allemaal  voor deze dag. |
|
RonHunter
Oud Moderator
Môge Zuwe, ja vrouwlief moest om half 7 al beginnen en ik pas om 10 uur. Ben der maar uitgebleven. Het wordt trouwens noodweer hier op dit moment,zit met de lichten aan.  |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Na een rotnacht maar opgestaan vandaar anders ben ik niet zo vroeg... |
|
RonHunter
Oud Moderator
Schiet niet op dan. Pak je straks toch een paar uurtjes als dat kan.  |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Nou nee niet echt, moet nog vanalles noodzakelijke doen en vanmiddag werken om 12.45u. en ben om 17.50u weer thuis |
|
RonHunter
Oud Moderator
Dan hoop ik dat je het wakker houd vandaag....  |
|