Cafe De Nachtvlucht |
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ja, hoi Stormzoeker  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
heey jannick!! |
|
nietmeer
|
@Loek: k vind er geen moer aan, alleen als zoonlief thuis is en Heerenveen moet spelen  *zwaait vanaf de zijlijn ff naar jannick   * |
|
stormzoeker Erelid
 WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
Quote positivily: das hands  kijk ik weet er wel wat van  Daar kreeg je toch een doodschop voor  ? |
|
Jannick
Oudgediende
@tom, eerste? Nah, had ik neit gepost, ik heb direct na mijn dingetje van net weer een reactie gepost  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Woesj zie net op de site dat Epica naar Apeldoorn komt  |
|
Loek
Oudgediende
|
Quote positivily: @Loek: k vind er geen moer aan, alleen als zoonlief thuis is en Heerenveen moet spelen  dat is zwak, ik nooit kijken  |
|
nietmeer
|
Quote stormzoeker: Quote positivily: das hands  kijk ik weet er wel wat van  Daar kreeg je toch een doodschop voor  ? nee een strafschop   k ben wel voetbalopgevoerd   |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
posi, niet gaan klagen straks he, je bent zelf doorgegaan over voetbal  |
|
nietmeer
|
Quote Loek: Quote positivily: @Loek: k vind er geen moer aan, alleen als zoonlief thuis is en Heerenveen moet spelen  dat is zwak, ik nooit kijken  ik wel dan.............anders word ik weer doorgezaagd door iemand;) |
|
Loek
Oudgediende
|
please geen voetbal kunnen we het niet over iets leukers hebben? |
|
nietmeer
|
Quote de Mexicaan: posi, niet gaan klagen straks he, je bent zelf doorgegaan over voetbal  mij hoor je niet mexi;) hahahahaha |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Er is in ede een bioscoop die van de zaal 'n kooi van faraday gemaakt heeft... Wordt er niemand gestoord door een mobiele telefoon  |
|
nietmeer
|
Quote Loek: please geen voetbal kunnen we het niet over iets leukers hebben? doe eens een voorstel  |
|
Twaggy Oudgediende
|
ik ga 21 oktober naar Epica  |
|
nietmeer
|
Quote Twaggy: ik ga 21 oktober naar Epica  en wat is dat nu weer  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote positivily: Quote Loek: please geen voetbal kunnen we het niet over iets leukers hebben? doe eens een voorstel  eehhhmmm, hit me, ik heb geen flauw idee |
|
stormzoeker Erelid
 WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
@IkkeTenzij iemand het nodig vindt om nieuwe ringtones te gaan uitproberen of zijn telefoon tijdens de film als MP3 speler in te zetten  |
|
nietmeer
|
Quote ToM_xlr: Quote positivily: Quote Loek: please geen voetbal kunnen we het niet over iets leukers hebben? doe eens een voorstel  eehhhmmm, hit me, ik heb geen flauw idee *slaat ToM ff op verzoek  * |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote positivily: Quote Twaggy: ik ga 21 oktober naar Epica  en wat is dat nu weer  word je niet opgevoed ofzo  zal wel wat op me blog posten |
|
Jannick
Oudgediende
Wat een *** Onderwerp..   |
|
nietmeer
|
Quote Twaggy: Quote positivily: Quote Twaggy: ik ga 21 oktober naar Epica  en wat is dat nu weer  word je niet opgevoed ofzo  zal wel wat op me blog posten   nee ik schijn een cultuurbarbaar te zijn   |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
@Ikke, dat zouden ze overal moeten doen. Niets irritanter dan afgaande telefoontjes in de bios. In Mexico had je de VIP bios. Die was twee keer zo duur als normaal, maar: - Geen lawaaiige tieners; - luxe stoelen met opklapbare beensteunen; - service aan je tafeltje (!) Echt goed! |
|
Twaggy Oudgediende
|
wat ik zo lees idd  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote positivily: Quote ToM_xlr: Quote positivily: Quote Loek: please geen voetbal kunnen we het niet over iets leukers hebben? doe eens een voorstel  eehhhmmm, hit me, ik heb geen flauw idee *slaat ToM ff op verzoek  * dondert van zijn stoel, kruipt weer omhoog en ziet de contouren van ee vrouwenhand op zijn wang staan* |
|