Cafe De Nachtvlucht |
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Bloeoie  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Jannick: Bloeoie  ook hoi Jannick  aandacht terkort?  |
|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
Verdarre, internet lag er even uit. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Misschien..   |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
@ tom ja idd, heerlijk buiten in de tuin filmpjes kijken  |
|
nietmeer
|
Quote AerO: Verdarre, internet lag er even uit. wb aero.k dacht dat je je kabeltje zocht  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote positivily: Quote AerO: Verdarre, internet lag er even uit. wb aero.k dacht dat je je kabeltje zocht  ja maar niet dat kabeltje dat jij bedoelt pos  |
|
nietmeer
|
verdummele   weer geen kroegplee  |
|
|
Quote positivily: Quote AerO: Verdarre, internet lag er even uit. wb aero.k dacht dat je je kabeltje zocht  Ik kreeg meer kabels te zien dan mij lief is  Alles ligt in de knoop hiero. Maar geen kabeltje voor mijn mobieltje  Dat is typisch. Als mijn kamer een rotzooi is weet ik alles tenminste te vinden. Als het opgeruimd staat daarentegen weet ik helemaal niks meer te vinden. Typisch. |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote positivily: verdummele   weer geen kroegplee  heb wel een flesje en een trechter voor je  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ AerO wireless  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ AerO dat heb ik ook. voor andere is het een chaos, maar ik weet exact waar alles ligt |
|
nietmeer
|
Quote ToM_xlr: Quote positivily: verdummele   weer geen kroegplee  heb wel een flesje en een trechter voor je  dat plast zo lastig moet ik zo mikken  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote AerO: Dat is typisch. Als mijn kamer een rotzooi is weet ik alles tenminste te vinden. Als het opgeruimd staat daarentegen weet ik helemaal niks meer te vinden. Typisch. Dat heb ik ook  |
|
|
Quote ToM_xlr: Quote positivily: verdummele   weer geen kroegplee  heb wel een flesje en een trechter voor je  "Appelsap" Wacht, ik ben nu aangenomen als ober. Hmmmm  |
|
|
Quote Loek: @ AerO wireless  En dan om de haverklap geen verbinding zeker. Nee dank je  |
|
Loek
Oudgediende
|
zo ik ben binnen ga nu eerst ff pissen hoor  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote AerO: Quote Loek: @ AerO wireless  En dan om de haverklap geen verbinding zeker. Nee dank je  en je buurman kan van je verbindingkje megenieten  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
@AerO, ik heb al vanaf het begin draadloos, nooit problemen mee gehad  |
|
nietmeer
|
Quote Loek: zo ik ben binnen ga nu eerst ff pissen hoor  flesje en trechter nodig??  |
|
Loek
Oudgediende
|
Quote AerO: Quote Loek: @ AerO wireless  En dan om de haverklap geen verbinding zeker. Nee dank je  moet je goed systeem kopen, ik heb er geen last van  MiMo  |
|
nietmeer
|
Quote ToM_xlr: Quote AerO: Quote Loek: @ AerO wireless  En dan om de haverklap geen verbinding zeker. Nee dank je  en je buurman kan van je verbindingkje megenieten  als je dat goed beveiligt heb je nergens last van  |
|
|
Quote ToM_xlr: Quote AerO: Quote Loek: @ AerO wireless  En dan om de haverklap geen verbinding zeker. Nee dank je  en je buurman kan van je verbindingkje megenieten  Niet dat ik er zozeer problemen mee zou hebben. En ik ben bekend met de veiligheidsinstellingen  Quote Enkie: @AerO, ik heb al vanaf het begin draadloos, nooit problemen mee gehad  Je mag niet liegen!  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ pos ik zou graag een crak willen hebben op die bveilingen van sommige mensen, want geloof me, veel mensen zijn heel slecht beveiligd, ok al denken ze dathetwel snor zit, want ze hebben toch Norton?  |
|
nietmeer
|
Quote ToM_xlr: @ pos ik zou graag een crak willen hebben op die bveilingen van sommige mensen, want geloof me, veel mensen zijn heel slecht beveiligd, ok al denken ze dathetwel snor zit, want ze hebben toch Norton?  ach, ik heb een systeembeheerder in huis  dus dat zit wel snor met alles  |
|