Cafe De Nachtvlucht |
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
epica is chill  |
|
nietmeer
|
Quote Twaggy: wat ik zo lees idd  het word ook regelmatig tegen me gezegd   |
|
nietmeer
|
Quote ToM_xlr: Quote positivily: Quote ToM_xlr: Quote positivily: [quote=Loek]please geen voetbal kunnen we het niet over iets leukers hebben? doe eens een voorstel  eehhhmmm, hit me, ik heb geen flauw idee *slaat ToM ff op verzoek  * dondert van zijn stoel, kruipt weer omhoog en ziet de contouren van ee vrouwenhand op zijn wang staan*[/quote] was met zweepje ToM  |
|
stormzoeker Erelid
 WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
@LoekTwee woorden in één zin van drie woorden die ik niet ken  |
|
nietmeer
|
chill is chili con carne denk ik  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
@ pos " now don't you try to turn me on, sister"  |
|
stormzoeker Erelid
|
ow lekker  chili  Zeg dat dan  Dus Epica is een Mexicaans restaurant, is dat ook weer opgelost  |
|
nietmeer
|
Quote ToM_xlr: @ pos " now don't you try to turn me on, sister"  ik bin dyn suster net   (als jij buitenlands gaat zitten l*llen dan ik ook   ) |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote stormzoeker: ow lekker  chili  Zeg dat dan  Dus Epica is een Mexicaans restaurant, is dat ook weer opgelost  grrr neem die belediging terug |
|
Loek
Oudgediende
|
@ stormzoeker: epica is een band (gothic), is is is, en chill moet je kennen, uitspraak van dat ik het een goede band vind |
|
stormzoeker Erelid
|
@TwaggyBelediging  ?  Ik weet van niets  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote positivily: Quote ToM_xlr: @ pos " now don't you try to turn me on, sister"  ik bin dyn suster net   (als jij buitenlands gaat zitten l*llen dan ik ook   ) god, is friesland sinds kort onafhankelijk?  ......    |
|
stormzoeker Erelid
|
@LoekMaar zeg dan gewoon dat je Epica een goede gothic band vindt  Dan snapt zelfs deze jongen wat er staat  |
|
nietmeer
|
*wast haar handen in onschuld.........gaf alleen maar de voorzet   om in voetbaltaal te blijven  * |
|
Loek
Oudgediende
|
Quote ToM_xlr: Quote positivily: Quote ToM_xlr: @ pos " now don't you try to turn me on, sister"  ik bin dyn suster net   (als jij buitenlands gaat zitten l*llen dan ik ook   ) god, is friesland sinds kort onafhankelijk?  ......    dat wordt een feestje, ik ga nu m'n pa bellen  |
|
nietmeer
|
Quote ToM_xlr: Quote positivily: Quote ToM_xlr: @ pos " now don't you try to turn me on, sister"  ik bin dyn suster net   (als jij buitenlands gaat zitten l*llen dan ik ook   ) god, is friesland sinds kort onafhankelijk?  ......    dat is het allang   |
|
stormzoeker Erelid
|
@ToM_xlr Yep, we hebben net vanavond de Friese Vrijstaat uitgeroepen  |
|
nietmeer
|
vrijstaat Folgeren  ow nee das bij drachten in de buurt.................  |
|
Loek
Oudgediende
|
Lang leve een vrij nederland  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote stormzoeker: ToM_xlr Yep, we hebben net vanavond de Friese Vrijstaat uitgeroepen  net als suriname en de antillen enzo. onafhankelijk maar wel geld van ons nodig hebben |
|
stormzoeker Erelid
|
Vandaag Friesland, morgen de wereld  |
|
ToMxlr
Erelid
|
oke, mooi, dan gaan we nu alle friezen in brabant als ongewenste vreemdelingen terugdeporteren  |
|
nietmeer
|
Quote ToM_xlr: oke, mooi, dan gaan we nu alle frizen in brabant als ongewenste vreemdelingen terugdeporteren  frizen  |
|
stormzoeker Erelid
|
@tomMogen wij dan de Brabanders terugsturen  ? |
|
nietmeer
|
en de rest van duitsland  |
|