Cafe De Nachtvlucht |
nietmeer
|
*Kareltje laat een luide boer; heeft al het chocolade ijs op*  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ik verdien "ook" geld in dollars.  reclameinkomsten. |
|
nietmeer
|
Tja, zo zit die wereld nu eenmaal in elkaar! Er deugt niks meer van en we gaan 'feestend' ten onder..... Men ziet het echter niet.....  |
|
WMR-kok
Oudgediende
100 dollar is nog maar amper 70 euro.  |
|
nietmeer
|
Ja, ik weet het. Maar maak je borst maar nat... het wordt nog veel erger. "De natiën zullen geen uitweg meer weten", zegt de Bijbel. Ik ben benieuwd!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 kreeg gisteren mijn loonstrook binnen. Er ging 178 euro van mijn salaris af omdat ik langer dan 8 maanden in de ziekenwet zit. (ze hebben het CAO verandert.  ) Dat is 11,8% van mijn netto inkomen. |
|
nietmeer
|
Ook dat nog! Ben je ziek en nu moet je er nog voor boeten ook!  Gelukkig hebben Hare Majesteit en haar troonopvolger iets meer salaris gekregen! Kunnen ze weer een leuk hoedje van kopen, deze 'eenvoudige Christenen'!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Christenen.... meer christenenvervolgers bedoel je  Hoeveel zijn de ministers al wel weer niet op vooruit gegaan?? 10% ofzo  Damn  ben ik de blogpost aan het editen, druk ik per ongeluk op verwijderen. dit is al de derde keer dat het gebeurt.  |
|
nietmeer
|
Minstens! Het is altijd hetzelfde: van alles beloven en als ze de baas zijn, beginnen ze direct geld te 'stelen' en het over de balk te smijten!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik ben nu ongeveer 35% in koopkracht achteruit gedonderd in 15 jaar tijd.  |
|
nietmeer
|
Ja, wie niet????  Bah!!!! Straks is de gezondheidszorg onbetaalbaar en liggen de arme zieken in de goot te creperen. Geef ze dan een spuitje of zo.... Maar dat mag ook niet van diezelfde 'Christenen'.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 O ja, gezondheidszorg. Die gaat volgend jaar ook weer flink omhoog. Net zoals de btw met 1 procent, tabak met ongeveer 8%, sterke drank weet niet hoeveel procent maar het zal wel meer dan 5% zijn, enz. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Tis, ik ga slapen  *boinkjes* |
|
nietmeer
|
 Peter! Tot morgen!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Weltrusten  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Mex HELP |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Goeiesnavels! |
|
WMR-kok
Oudgediende
Goeienavond Mex  Nog wat te drinken??  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Mwah, doe maar een watertje want ik heb wat last van de maag. Balen van dat uploaden van het t-shirt, maar Voogel of Mmore regelen het morgen wel. |
|
WMR-kok
Oudgediende
*schenk een watertje in* Ik heb al een mailtje naar Voogeltje gestuurd.  http://www.kraotach.nl/fotos/t-shirt-WMR.jpg Op dit adres heb ik het maar gezet.  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Leuk idee. Klein detail: het moet zijn 'schitterendste'. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Al opgelost  (ik bedoelde met dat schitterendste.) |
|