Cafe De Nachtvlucht |
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
ik heb norman  heb wachtwoord beveiliging en een WEP check |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Je kunt ook 'n eigen DNS server bouwen en zorgen dat een op je netwerk inbrekende buurman allerlei rare dingen overkomen... The code to make it all happen  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Loek: ik heb norman  heb wachtwoord beveiliging en een WEP check WEP is binnen seconden te kraken  |
|
nietmeer
|
WEP: was even precies.......  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
jup, en wchtwoorden kun je omzeilen  |
|
nietmeer
|
nu hou ik niet van zeilen............. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Nou, we hebben hier WEP... |
|
Loek
Oudgediende
|
kan het op 4 manieren beveiligen van de router uit, maar weinig weinig mensen kunnen mee liften huizen staan te ver uit elkaar  |
|
nietmeer
|
Loek heeft zichzelf zeker doorgetrokken nee dus  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Loek: kan het op 4 manieren beveiligen van de router uit, maar weinig weinig mensen kunnen mee liften huizen staan te ver uit elkaar  ja dan heb je mazzel, een vriend van mn pa, had op een moment het volgende probleem : hij had een wirelees netwerkje uitgelegd, aangesloten, en hij kreeg maar geen signaal. blek dat zijn buurman er eenbooster op gezet had zodat het signaal ook tot achterin de tuin kon worde gehaald. en die booster blies over (...) z'n signaal heen  |
|
Ikke
Oudgediende
Kooi van faraday om het huis heenzetten  He, waarom heb ik hier ineens geen mobiel bereik meer?  |
|
Loek
Oudgediende
|
zoals ik zei, ik heb mimo, ik kan ik de tuin van de buren (lees 50 meter verderop) probleemloos internetten |
|
nietmeer
|
ik ben blij dat ik een netwerkbeheerder in huis heb  ik heb er echt totaal geen verstand van  |
|
ToMxlr
Erelid
|
ja, heb jij soms een miljoetje of 4 over ikke  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
hey mensen ben terug van het concert  |
|
nietmeer
|
welk concert  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Goedenavond allen! Ik dacht al, wat een klereherrie hier buiten, maar nu weet ik waarom: Brazilie heeft de Copa América gewonnen. |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote positivily: welk concert  Van After Forever  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ToM_xlr: ja, heb jij soms een miljoetje of 4 over ikke  Kooi van Faraday is helemaal niet duur hoor en heel makkelijk te maken  'n kubus van kippengaas maken is al voldoende  |
|
nietmeer
|
Quote Twaggy: Quote positivily: welk concert  Van After Forever  die ken ik niet  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Ikke: Quote ToM_xlr: ja, heb jij soms een miljoetje of 4 over ikke  Kooi van Faraday is helemaal niet duur hoor en heel makkelijk te maken  gewapend beton is goedkoper  en dat houd alles tegen  ha die Twags, was het concert goed? |
|
Loek
Oudgediende
|
Quote Ikke: Quote ToM_xlr: ja, heb jij soms een miljoetje of 4 over ikke  Kooi van Faraday is helemaal niet duur hoor en heel makkelijk te maken  'n kubus van kippengaas maken is al voldoende  ook handig bij onweer  |
|
nietmeer
|
Quote de Mexicaan: Goedenavond allen! Ik dacht al, wat een klereherrie hier buiten, maar nu weet ik waarom: Brazilie heeft de Copa América gewonnen. en wat houdt dat in??  |
|
Twaggy Oudgediende
|
@ Pos kijk mar op me blog  @ Tom jazeker alleen een water ballet(gemiddelde temperatuur over de 40 graden  ) |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Loek: ook handig bij onweer  En tegen de mobieltjes van anderen  |
|