Cafe De Nachtvlucht |
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
Quote de Mexicaan: Goedenavond allen! Ik dacht al, wat een klereherrie hier buiten, maar nu weet ik waarom: Brazilie heeft de Copa América gewonnen. Nee hé... Kan ik dat morgen de hele dag aanhoren van Pedro en Caroline (Braziliaanse uitwisselingsstudenten). Pedro zei dat hij helemaal niet verwachtte dat Brazilië een kans maakte. |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote positivily: Quote de Mexicaan: Goedenavond allen! Ik dacht al, wat een klereherrie hier buiten, maar nu weet ik waarom: Brazilie heeft de Copa América gewonnen. en wat houdt dat in??  europees kampioenschap maar dan in zuid amerika;)= voetbal finae a Braz tegen Arg |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
@ AerO cusses ermee  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
@ twaggy oeh, dat moet lekker in de pit geweest zijn  |
|
nietmeer
|
voetknal...heb ik ook geen verstand van  |
|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
Caralho... Filho da uma porca!  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Krijg je dat morgen weer de hele dag op kantoor te horen natuurlijk. Het wordt tijd dat die irritante braziliaanse voetballertjes een keer een lesje leren. Alhoewel, op het wk zijn ze wel afgegaan natuurlijk. Tot zoverre voetbal hier trouwens. |
|
nietmeer
|
dank mexi   |
|
Loek
Oudgediende
|
Quote positivily: voetknal...heb ik ook geen verstand van  ik ook niet, vind het echt helemaal niets  |
|
nietmeer
|
Quote Loek: Quote positivily: voetknal...heb ik ook geen verstand van  ik ook niet, vind het echt helemaal niets  en ik nog minder  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote ToM_xlr: @ twaggy oeh, dat moet lekker in de pit geweest zijn  is geen muziek voor een pit;) |
|
stormzoeker Erelid
 WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
25 gekken die achter een bal aanhobbelen om hem weg te trappen zodra ze hem hebben |
|
ToMxlr
Erelid
|
ik ken het spelletje, maar wat het voordeel van een 4-3-3 op een 4-4-2 is, moet je mij ook niet vragen  ikga een pizza bakken, ik heb honger  |
|
nietmeer
|
Quote stormzoeker: 25 gekken die achter een bal aanhobbelen om hem weg te trappen zodra ze hem hebben dat noem ik ook weleens bezigheidstherapie   |
|
Loek
Oudgediende
|
@ posi, da's knap |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote stormzoeker: 25 gekken die achter een bal aanhobbelen om hem weg te trappen zodra ze hem hebben 25? zover ik weet zijn het er maar 22 die achter de bal aan zitten, eentje probeert hem juist te ontwijken en nog 2 anderen staanze aan te moedigen langs de zijlijn met vlaggetjes  |
|
nietmeer
|
Quote Loek: @ posi, da's knap wat is knap  |
|
stormzoeker Erelid
|
Moet je kijken hoe hard die hoofdgek met fluit en die narren met hun vlaggetjes meerennen  Soms pakken ze zelfs de bal  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Hoi. |
|
Loek
Oudgediende
|
Quote positivily: Quote Loek: @ posi, da's knap wat is knap  sorry was beetje trag met reageren, maar dat je aan voetbal minder vind dat ik er aan vind  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Twaggy: Quote ToM_xlr: @ twaggy oeh, dat moet lekker in de pit geweest zijn  is geen muziek voor een pit;) weet je wat een leuke pit wordt? BZB  |
|
nietmeer
|
das hands  kijk ik weet er wel wat van  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Wauw wat een welkom zeg.. Niemand reageert..   |
|
stormzoeker Erelid
|
goejensmörgens Jannick  |
|
ToMxlr
Erelid
|
ha jannick  had je eertse rectie niet gezien, sorry  indacht dat je al naar bed was  |
|