Het Avonturen Rollenspel |
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
*Pakt Pablo beet en trekt hem van de cel weg.*
"Pablo, je bent nog echt niet wakker. Wat als Yorik je beet pakt terwijl je tegen de cel leunt? Wat moet er gebeuren om je wakker te houden?" |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
"Ohja... ik mag hem niet slaan..." Damn... wat een k.tjoch... *Staart naar de cel* *Er verschijnt een draaikolk in de cel waar alles ingezogen wordt* *Alles wordt donker maar langzaam is er een rode gloed te ontdekken* Hmmm... |
|
Madarian Oudgediende
|
*Ziet de draaikolk ontstaan*
Pablo, is dit een illusie van jou?
*Doet z'n ogen dicht en probeert te 'voelen' waar Yorik is.* |
|
Pablo
Oudgediende
|
*Alle randen van de cel 'vallen' omhoog waardoor het lijkt alsof de cel naar beneden valt* "Hmz, die gast wordt ook niet snel bang..." |
|
Madarian Oudgediende
|
Ja dus. Jij doet dit...
*Houdt Yorik in de gaten via z'n 'gevoel'* |
|
Pablo
Oudgediende
|
*Yorik en Pablo blijven geconcentreerd naar elkaar staren terwijl de illusies steeds heftiger worden* ... |
|
Madarian Oudgediende
|
*Doet z'n ogen open en kijkt naar al die illusies.*
Tegen zichzelf: Wow! Dat ze dit allemaal kunnen! |
|
Pablo
Oudgediende
|
*Er schieten opeens allemaal stralen uit de cel* "Hèhè, kan je je niet meer beheersen?" *Alle illusie in de cel zakt opeens in elkaar, al het donkere schiet naar de hoeken en verdwijnt* *Er is even nog een duidelijk rode gloed te zien door de hele cel en dan is alles weg en kan je Yorik zien liggen in de cel, op de grond* "Lozer..." *gaat weer op de grond zitten naast de cel* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Kijkt even naar Arya. Ze slaapt nog steeds.*
"Pablo, uitstekend gedaan. En Arya heeft er zo te zien niets aan over gehouden."
*Geeft Pablo een schouderklopje.* |
|
Pablo
Oudgediende
|
*staat weer op en loopt naar drummerdude* "Zeg, heb jij niet nog wat eten?" *krijgt wat eten aangereikt, gaat daar zitten en begint eraan* "Hmm... begint toch aardig in de buurt van kippies kookkunsten te komen..." |
|
Madarian Oudgediende
|
*Haalt ook wat te eten bij Drummerdude, bedankt hem daarvoor, en begint te eten.*
"Pablo, je hebt gelijk. Dit smaakt veel beter..."
*Kijkt naar Arya en Muad die nog steeds slapen. Pakt na het eten het zwaard weer dat Muad nog niet had opgeborgen en daagt Frostmourne uit.*
"Frostmourne, zullen we weer een trainingsronde houden terwijl we Yorik in de gaten houden?"
*Frostmourne wil niets liever en gaat in op het aanbod...* |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*kijkt vanuit zijn schip naar beneden* "zucht. ze missen me niet eens. en nu wordt er ook al voor hun gekookt." *draakje dat nog steeds in het schip zat komt bij hem op schoot zitten. kippies aait het draakje* "hebben ze jou ook al vergeten? dan zitten we in hetzelfde schuitje. nou ja. dan helpen we ze maar op een afstand door vijanden weg te houden en op een dag, als ze weg willen, halen we ze weer op." |
|
Madarian Oudgediende
|
*Na een korte trainingssessie gaat Madarian weer bij Pablo zitten om Yorik in de gaten te houden.*
"Pablo, ik heb Kippies al een tijdje niet meer gezien. Je weet maar nooit of ze hem neergeschoten hebben met een toevalstreffer. Ik wil eigenlijk naar hem op zoek gaan. Kun je Yorik in de gaten blijven houden?" |
|
Pablo
Oudgediende
|
*de Pablo die bij de cel zit te waken verdwijnt opeens en Pablo komt zo van de andere kant aanlopen* "Tuurlijk... Ik zal dit keer proberen echt te waken" |
|
Madarian Oudgediende
|
"Bedankt."
*Vliegt naar buiten en gaat op zoek naar Kippies. Ziet al snel dat het schip nog patrouille aan het vliegen is, en gaat naar binnen.*
"Kippies? Gaat het nog een beetje? Kippies?"
*Het draakje komt naar Madarian toe.Madarian aait hem.*
"Hoi draakje. Waar is Kippies? Zit hij in de cockpit of is hij ergens anders?"
*Het draakje gaat naar Kippies toe en Madarian volgt hem.*
"Hoi Kippies. Hoe is het hier? Ik heb je al een tijdje niet meer gezien en ik vreesde even dat ze een toevalstreffer gemaakt hadden. Waarom landt je niet even bij onze schuilplaats?" |
|
kippies66 Erelid
|
*draait zich om* "ach ja ik verveel me zo als ik op de grond ben. bovendien heb ik niks te doen. ik kook niet, ik vlieg jullie nergens heen, kortom dit is het enige leuke wat ik kan doen: jullie van bovenaf beschermen en het draakje een beetje gezelschap houden" *aait het draakje* |
|
Madarian Oudgediende
|
"Als veteraan kun je vast erg goed vechten. Ik daarentegen kan gigantisch veel hebben, maar als ik ooit iemand tegenkom die bijna even sterk en snel is, dan ben ik ten dode opgeschreven. Wil je me wat trucjes leren? Karate achtige trucs bedoel ik dan..." |
|
kippies66 Erelid
|
*staat op* "dat is goed. maar als je het leren zoals ik het geleerd heb bij de 'special forces' dan moet je ook als vrijwilliger dienen." *Madarian knikt* "goed, eerst moet je je reflexen leren. dit doen we met behulp van een spel dat kinderen wel eens doen: je hand tussen mijn handen houden en zo snel mogelijk wegtrekken als ik wil klappen. als je dat eenmaal doorhebt kan ik je het truukje genaamd 'the little finger' leren waarbij je met één stoot iemand kan verlammen.  timing is hier wel belangrijk, daarom heb je reflexen nodig." *gaat met Madarian aan de slag* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Madarian trekt de hand weg zodra de hand van Kippies ook maar iets omhoog gaat.* "Je weet dat ik ERG snel kan zijn...  " |
|
kippies66 Erelid
|
*wijst naar een paar punten op het lichaam van Madarian* "dit zin de zogenaamde punten waar je iemand kan verlammen. als je hier een snelle(niet harde) stoot geeft dan valt dat lichaamsdeel tijdelijk uit. een voorbeeld: *geeft een bliksemsnelle stoot op madarian zijn arm; hij kan zijn arm niet meetr gebruiken. kippies geeft opnieuw een snelle stoot. madarian zijn arm werkt opeens weer.* "zie je? als je snel bent zijn je armen een soort van aan-uit knopje!" |
|
Madarian Oudgediende
|
"Mag ik dat bij jou proberen?" *Stoot tegen Kippies arm, maar breekt deze. Kippies schreeuwt het uit.* "Oeps. Te hard. Sorry.  " *Zet de arm van Kippies snel en heelt de arm zodat Kippies geen last meer heeft.* "Nogmaals sorry. Ik wijs de plek wel aan, en we houden het verder bij 'theorie'..." *Wijst de plek aan met de vuist.* "Hier moet je toch slaan?" |
|
kippies66 Erelid
|
"ja dat klopt, maar je moet wel luisteren he? SNEL en niet HARD slaan!" (en de volgende keer ontwijk ik hem wel als ie het nog es probeert) |
|
Madarian Oudgediende
|
"Kippies, ik probeerde ook alleen maar snel te slaan en niet hard. Ik heb nog nooit geprobeerd om op m'n hardst te slaan... En als je denkt dat je me kunt ontwijken, dan gaan we nu dat spelletje 'handje klap' weer even doen, maar nu klap ik." *Kippies legt z'n hand op Madarians hand. Voordat Kippies kan reageren heeft Madarian Kippies hand te pakken...  * "Zie je wat ik bedoel?" |
|
kippies66 Erelid
|
"ja ik zie het, maar let op: ik ben niet op mijn snelst bezig. als je echt iets snels wil zien moet je maar eens opletten! *zijn hand schiet bliksemsnel naar Frostmourne en plaatst het in Madarian zijn hand. zowel Madarian als het zwaard zijn stomverbaasd.* "zo snel laat de meester zich niet door de leerling verslaan hehehehehe" |
|
Madarian Oudgediende
|
*De tijd lijkt stil te staan als Madarian Frostmourne weer uit de handen van Kippies pakt. Nu kijkt Kippies met verbazing.* "Ik zat even niet op te letten...  " |
|