Het Avonturen Rollenspel |
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
"wat zijn jullie in vredesnaam allemaal aan het doen?" *kijkt een beetje raar, en schud dan haar hoofd* "ach wat, als ik dat allemaal moet weten dan onthoud ik het waarschijnlijk nooit" |
|
nietmeer
|
*Stopt met zingen* *De ruiten stoppen met trillen in hun sponningen* "Ik probeerde Dhib buiten te sluiten... maar dat lukte niet... Ik werd alleen maar gek van mijzelf..." |
|
Arya Oudgediende
|
"ik ben bang dat je er mee zult meoten leren. en wij zijn tenminste nog bij elkaar..." *nog voordat hij eentegenwerping kon doen gaf ze zachtjes een zoen op zijn wang, en liep toen vrolijk weer terug in de richting van kip* |
|
nietmeer
|
*Met een grote grijns op zijn gezicht houd Muad zijn hand op zijn wang, en glijd hij langzaam langs de muur op de grond* "heheh..." Ehm... Muad? Muaaahaad, joehoe! Hey Muad, kom op zeg, Muad! *Na een minuut of 5 staat Muad weer op* "Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk...." Nee heh... niet dat liedje... "Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooooit!" ARYA!!! Wat doe je me aan! "Niet klagen, ouwe! Jij voelde dat net zo goed als ik" ehm... ja... daar heb je wel gelijk in... MAAR DAN NOG! *Loopt supervrolijk de stuurhut binnen, en ziet dat alles rustig is* "hm... tijd om te douchen, denk ik... Ze zullen me voorlopig toch niet missen, hoop ik" Met... "Nee." |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
*Heeft tijdens het gevecht op de copilootstoel gezeten* "Kippies, dat was een uitstekend staaltje vliegwerk. Ik heb echt veel van je geleerd. Onder andere die kurketrekker was een hele mooie maneuvre. Die ga ik de volgende keer ook proberen. En als het binnenkort nog drukker wordt en je een beetje hulp kunt gebruiken, dan ga ik eventjes door de airlock naar buiten. Dan eens kijken wie als eerste z'n helft schoon heeft...  " *Ziet Arya Muad en Dhib een zoen geven. Glimlacht.* Ik ben blij dat ik dit clubje ontmoet heb! |
|
Arya Oudgediende
|
*Arya hoort de twee raar doen tegen elkaar, en glimlacht. op haar plekje was ze even bezig met een boek lezen. daar wachte ze rustig af tot iets of iemand haar nodig hou hebben, en las na een lange pauze weer eens verder* |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
"inderdaad madarian. aangezien je zelf kan vliegen kan je manouvres nog sneller uitvoeren dan het snelste schip. en dan ben ik de ouwe veteraan die je de truukjes leert  maar goed. denk je er nou nooit eens over om een eenmanszaak te beginnen muad? sorry, maar dat schizofreengrapje moest er even uit  " *gaat grinnikend verder met sturen* |
|
nietmeer
|
*Stomend komt Muad onder de douche vandaan, nog altijd kibbelend met zijn alterego* "heheh, dat was lekker... Is er hier nog iets gebeurd?" *Kijkt in de rondte, en ziet alleen Arya, die verdiept lijkt in een boek* hm... laat ik die maar niet storen*Hij loopt naar de cockpit toe, en ziet dat het schip op de automatische piloot staat.* hm... weinig te beleven hier Ja, inderdaad... Zullen we maar naar bed gaan? hm... Is goed...*Muad loopt naar zijn bed toe, ploft neer, en valt als een blok in slaap* Offtopic: hm... ik gebruik maar even onderstrepen om aan te geven dat gedachten van Muad ofkomen... niet onderstreepte gedachten zijn dus van mijn slechte alterego... kijken of dat dit werkt... pfff... ik heb het mijzelf weer lekker moeilijk gemaakt... |
|
kippies66 Erelid
|
*gaap* ik ga ook maar es naar bed. maar eerst ff de voetbalwedstrijd afkijken welterusten  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
"Hmz eh kippie waar..." *doet zijn ogen open* "Wa... waar... waar ben ik?!??!?" *staat op en kijkt om zich heen* "What the... KIPPIES?, ARYA!" *geen reactie* "Waar ben ik..?" *kijkt om zich heen en ziekt niks anders dan bomen* "Damn dit is weird... Laat ik maar eens op verkenning gaan" *loopt een eindje* "Hmm wat is hier toch zo raar aan..." *opeens stort alles in elkaar, bomen, omgeving, etc. verdwijnen* "Wtfffff???" *heeft problemen met evenwicht en valt bijna om* "Aaaah wat is dit?" *opeens is alles weer rustig en staat hij in een lege woestijn* "Wt..? woestijn?" *bukt en pakt wat zand wat hij door zijn vingers laat glijden* "wat is dit toch..?" *kijkt om zich heen en besluit toch maar door te lopen* |
|
Arya Oudgediende
|
*zonder het gemerkt te hebben is Arya in haar hoekje in slaap gevallen, het boek openliggend op haar schoot. haar hoofd leunend tegen de muur daar, en haar ogen gesloten. verzonken in dromen over groene velden en bossen, en dubbele ego's in een lichaam.* |
|
kippies66 Erelid
|
*gaap* "zo. goeiemorgen iedereen! *kijkt naar Pablo* "zo te zien heeft ie een nachtmerrie. EEY PABLO! wakker worden!!!!!" |
|
Madarian Oudgediende
|
*Had al veel te veel geslapen de laatste tijd en was daarom bezig met wat computerspelletjes. Ziet dat Kippies wakker is en Pablo probeert wakker te krijgen.*
"Goedemorgen Kippies. Lekker geslapen? Hoe ver zijn we nog af van de plek die je in gedachte had?"
*Kijkt naar Pablo. Vormt een plasmabol die een fel licht veroorzaakt waarvan Pablo wakker wordt.*
Tegen Kippies: "Nee, ik ga het schip niet opblazen. Alleen Pablo effies wakker maken met wat fel licht..." |
|
kippies66 Erelid
|
"ik denk dat we er zo wel zijn madarian. we gaat eerst ff ontbijten" *loopt naar de keuken en maakt eten klaar* "als we klaar zijn met eten zijn we er. terwijl ik mn overleden vriend een bezoekje breng kunnen jullie daar een beetje rondhangen of naar het museum gaan met al die oude mysterieuze voorwerpen." |
|
Madarian Oudgediende
|
*Helpt Kippies het het ontbijt in orde maken. Roept daarna de anderen om te ontbijten. Iedereen zit aan tafel. Kijkt naar Kippies.*
"Kun je alvast wat vertellen over die mysterieuze voorwerpen?" |
|
Madarian Oudgediende
|
*Aait het draakje en reikt eten aan. Draakje eet uit Madarian's had zonder in z'n hand te bijten...*
"Smakelijk eten..." |
|
Arya Oudgediende
|
*word wakker van het geroep van Madarian, en kijkt verschrikt om zich heen* uuh.. waar ben ik.. *heeft al heel snel door dat ze met dr beok in slaap was gevallen, en lacht zachtjes* "tijd om te ontbijten dus.." *staat op, en loopt naar Madarian en kip toe* "ook een goede morgen.." |
|
kippies66 Erelid
|
*geeft Arya een bordje* "alsjeblieft en een goede morgen." *tegen madarian* "ik wee niet precies wat voor oude voorwerpen daar liggen maar ze zijn wel zeer oud en hebben vast iets te maken met die magie van jullie of zoiets  " |
|
Arya Oudgediende
|
"zou misschien wel iets leuks kunnen voortbrengen, ik stem voor om daar heen te gaan" *Arya pakt het bord aan van kippies, en begint lekker te eten* "zoals gewoonlijk: je maakt heetlijk eten klaar kip" |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
"Ah damn" *houd zijn hand voor z'n gezicht* "Ook een lekkere manier om wakker te worden..." *staat halfverblind op en valt bijna weer om* "Uh ups.., zo..." *gaat weer op een bank zitten* "Volgende keer moet ik maar geen saaie boeken meer nemen als ik moe ben..." *staat op en legt de boek weer terug* Toch heb ik het gevoel dat het meer dan een droom was... |
|
kippies66 Erelid
|
*eet snel zijn boed leeg en loopt naar het stuur* "zo. we zijn er! *landt het schip op een mooie open plek en iedereen loopt naar buiten* "het museum is die kant op. ik ben even naar de begraafplaats en het monument van mijn beroemde veldslag van vroeger. over een paar uurtjes komen we hier weer terug. dan gaan we lunchen en dan is het de beurt aan jullie om voor de volgende keer een bestemming uit te kiezen. tot later!" *loopt richting begraafplaats* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Gaat richting het museum. In ieder geval loopt Pablo mee.*
"Pablo? Gaat het? Je lijkt een beetje afwezig."
*Pablo vertelt van z'n droom*
"Die droom lijkt wel wat op de droomwerelden van Muad. Misschien heb je toch nog iets meegekregen daarvan?"
*Zijn bij het museum aangekomen.* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Loopt in het museum rond en ziet een heel mooi zwaard die vastzit in een steen. Er staat een tekst bij.*
"Dit zwaard is meer dan 10000 jaar oud. Hij is gevonden in een meteoor die 100 jaar geleden is ingeslagen. Het is een magisch zwaard, maar niemand heeft het kunnen activeren."
*Kijkt naar het zwaard die begint te gloeien en losbreekt uit de meteoor. Het zwaard komt op Madarian af, draait zich om en plaatst zich in Madarians hand.*
Dit voelt op één of andere manier vertrouwd...
*Een bewaker ziet het gebeuren en komt op Madarian af.*
"Wat bent u aan het doen? Dat zwaard is eigendom van het museum!"
*Het zwaard maakt zich los van Madarian en zweeft met een noodgang op de bewaker af en stopt vlakbij z'n keel.*
Madarian tegen het zwaard: "Dit is niet de bedoeling. Rustig aan."
*Het zwaard keert terug naar Madarian. De bewaker kijkt angstig naar Madarians zwaard.*
"Wie is het hoofd van dit museum? Ik wil het graag hebben over dit zwaard." |
|
Madarian Oudgediende
|
*De bewaker zegt iets in z'n radio. Er komen meerdere bewakers.*
"Waarom kan ik het hoofd niet spreken over dit zwaard? Ik doe niets. Het zwaard heeft een eigen wil. Staat ook op het bord daar."
*Een bewaker wil het zwaard pakken, maar het zwaard komt weer los en dreigt de bewaker te snijden.*
"Zwaard, zou je dat niet willen doen? Beste bewakers. Ik wil alleen maar met het hoofd over het zwaard praten. Ik zal hem niet verwonden of doden."
*Het zwaard keert terug naar Madarian. De bewakers geven een richting aan die Madarian oploopt, omringd door de bewakers naar het hoofd van het museum. Eenmaal daar aangekomen kijkt Madarian het hoofd aan.*
"Dit zwaard is op één of andere manier met mij verbonden, en ik wil het graag kopen. Ik heb echter geen geld."
*Het hoofd kijkt Madarian aan, en kijkt dan naar het zwaard. Hij ziet dat het zwaard geactiveerd is.*
"Ik zie wat je bedoelt, en ik heb al gezien op de camera's dat het zwaard een eigen wil heeft. Als het zwaard wil, dan hakt hij het hele museum aan gort. Er zijn echter veel piraten die het voorzien hebben op het museum omdat er veel speciale objecten liggen. Er is waarschijnlijk een piratenbasis in de buurt. Als die basis alleen nog maar bestaat uit oud ijzer dan is het zwaard voor jou. Hou er rekening mee: er zijn zo'n duizend piraten bij die basis!"
"Is goed. Die piraten zijn binnenkort verleden tijd. Ik hoop wel dat je me de locatie van die basis kan geven. En waarschijnlijk gaat het zwaard me overal volgen, ook naar die basis. Ik hou me aan m'n belofte. Maar ik moet wel eerst met m'n vrienden praten." |
|
Madarian Oudgediende
|
*Gaat op zoek naar de anderen. Ziet Pablo lopen, en gaat naar hem toe. Laat het zwaard zien.* "Pablo, ik heb een nieuwe aanwinst. Ik moet hem alleen nog betalen. Als betaling ga ik eventjes een piratenbasis in de buurt vernietigen. Ze hebben hier erg veel last van piraten. Ik ben zo terug..." *Gaat naar buiten, gevolgd door het zwaard. Komt binnen 10 minuten terug, groet Pablo en gaat naar het hoofd van het museum.* Madarian: "De piraten zijn verleden tijd." *Het hoofd kijkt Madarian aan.* Hoofd: "Dat kan nooit in zo'n korte tijd!" *In een oogwenk staat Madarian aan de andere kant van de kamer." Madarian: "Echt niet?  En als je me niet geloofd, dan kun je een paar schepen sturen. Dan kunnen ze meteen wat oud metaal meenemen, mocht je nog wat metaal nodig hebben.  " *Het hoofd van het museum zit nu met open mond te kijken. Madarian gaat nu de rest van de voorwerpen bekijken in het museum.* Een mooi zwaard met een eigen wil, een eigen ziel. Het zwaard verdient een naam, maar ik kan niet zo snel een mooie naam bedenken. Misschien weten m'n vrienden een mooie naam. |
|