Het Avonturen Rollenspel |
nietmeer
|
"hm... dat is een goeie... We moeten immers ook nogsteeds weg uit deze dimensie... Ik ben benieuwd hoe het met mijn moeder gaat... Ik denk dat zij wel wilt weten wat we voor elkaar hebben gekregen" |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
*Staat op.*
"Uitsteekbaar plan. Ik loop met je mee naar het kippetje, want hij heeft me net niet gehoord denk ik."
*Loopt met Arya mee.*
Fluistert: "Arya, goede keuze om even geen commentaar te geven..." |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*hey kip! waar zijn we nu ergens heengevlogen?" |
|
Madarian Oudgediende
|
"Als hij niet snel antwoord geeft dan wordt IK kippig...  " |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*draait verrast om* "aah, jullie zijn eindelijk wakker! zeggen we tegenwoordig geen hallo meer?  we zijn nog onderweg maar we zijn op weg naar een oude historische plek waar ik nog even een laatste eer wil bewijzen aan een begraven vriend van me weten jullie nog? ik zie ook dat jullie het voedsel hadden ontdekt dat ik had klaargemaakt. tast maar toe. jullie bleven lang weg zeg. nog iets gebeurd in het land der dromen zal ik maar zeggen?" |
|
Madarian Oudgediende
|
"Hoi Kippies. Niets bijzonders. Nou ja, als je Muad tegen zichzelf tekeer hoort gaan, dan is dat vanaf nu normaal...  " |
|
nietmeer
|
"Ik herken het hier niet in ieder geval" En ik herken het ook niet "Ga je nou echt overal je zegje over doen?" Ja *zucht*
*Kijkt even achterom, naar zjn staart* "Trouwens al een tijdje niet meer van Staart gemerkt..." *Staart komt spontaan omhoog, en omhelst Muad, soortvan* "Gelukkig, je bent er nog... Klinkt misschien vreemd, maar je gaat je nog hechten aan die maffe staart..." |
|
Madarian Oudgediende
|
Schreeuwt naar Muad: "Je bent ook gehecht aan die staart. In ieder geval letterlijk!"
*Kijkt naar buiten*
Wat een mooi uitzicht. Die nevel op de achtergrond, al die sterren... |
|
Arya Oudgediende
|
*Arya loopt terug naar Muad, na kip bedankt te hebben voor de informatie en het lekkere eten*
"we zijn op dit moment op wel naar een of andere historische plek waar kip een oude vriend nog een eer wil bewijzen. die ligt daar begraven."
*Ziet dat staart ook weer lekker leeft*
"zo... jij bent ook weer terug van weggeweest? gelukkig maar.." |
|
nietmeer
|
*Port een beetje in zijn oor* Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor, sta naast je. "Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor, sta naast je." *Muad kijkt een beetje vreemd op* Zeiden ze in koor "Zeiden ze in koor" *Muad kijkt nog vreemder, en barst dan in lachen uit* "Ooooh, alle goden op een stokkie... dit kan nog leuk worden..."
*Staart probeert ondertussen Arya te omhelzen, maar dat lukt niet, omdat Muad'Dhib niet stil ligt* |
|
kippies66 Erelid
|
"en dat is nog niet alles. er liggen daar ook nog zeer oude voorwerpen waarvan men zegt dat ze met een mystieke kracht verbonden zijn! misschien iets voor jullie als vermaak?" |
|
Madarian Oudgediende
|
*Ziet iets in de verte bewegen. Een alarm klinkt. Er verschijnt iets op de radar.* "We hebben gezelschap. Volgens mij is het een piraat. Beman de geschutkoepel. Kippies, laat maar eens zien wat je kunt..." Offtopic: Ben weer ff offline. Anderen mogen mijn rol overnemen... |
|
kippies66 Erelid
|
"je maakt een grapje zeker? je hebt het wel tegen de beste gevechtsvlieger die er is.  ik heb zo'n grote reputatie bij piraten dat ze al angstig wegvliegen als ze me zien! kijk maar." *vliegt zo dichtbij dat de piraat hem kan zien en de piraat wordt bleek. vervolgens vliegt hij weg.* |
|
Arya Oudgediende
|
"jongens, koest, dit word nog eng zo" *lacht, en gaat naast m zitten. dan hoort ook zij het alarm afgaan* "oh jot... dat word weer wat* |
|
kippies66 Erelid
|
"hij is al weggevlucht Arya. een oude bekende van me. die denkt wel twee keer na voordat ie me aanvalt."  |
|
nietmeer
|
*Muad'Dhib komt weer tot rust, maar de tranen lopen nog over zijn wangen* "poeh hee... ik pies in mijn broek man..." *Laat Staart Arya even omhelzen, en loopt dan naar een raam* "hm... 1 lullig klein piraatje, die alweer aan het vluchten is..." Ooooh, mag ik 'm? Mag ik 'm? ah toe nou, alsjeblieft? "nee, je bent te laat"
*Kijkt nogmaals door het raam* "ow... sorry... hij is niet aan het vluchten... Hij is hulp wezen halen..." Yesss....
*honderden schepen komen in volle vaart op hun schip afvliegen* "Kippies, jouw beurt" En ik dan? "Jij kijkt toe" Nou moe... |
|
kippies66 Erelid
|
"sorry muad, maar alles wat vliegt is mijn ding. er is geen enkele gevechtspiloot die mij heeft verslagen  maar als we op het land vechten zijn alle baddies voor jullie. al kan ik ook goed met losse geweren overweg, ik ben daarin wel en stuk langzamer." *vijf minuten later* "over welke schepen had je het nou muad? ik zie alleen maar wrakstukken  " |
|
Arya Oudgediende
|
"aah Muad, laat Dhib ook even wat doen, anders kan ie nog irritant gaan doen..." *is meegelopen richting het venster en ziet dat de volledige vloot.* "oef... t is wel aardig wat.. zijn dat nog steeds dezelfde als die bij je pa hoorden?" |
|
kippies66 Erelid
|
"al goed al goed. het schip van die piraat is nog alleen over. jij mag hem wel hebben muad. en doe het snel voordat ik hem al afgeknald heb hehehehehe" |
|
nietmeer
|
Zeg, blijft ie lullen? Of gaat ie ook nog eens een keertje schieten? "Zijn we een beetje op sensatie belust, daarbinnen? Als je zo door gaat, doe ik m'n ogen dicht hoor" Ok, Ok, ik hou m'n mond wel "eindelijk" OH JA! Kippies, ik heet Dhib, waag het niet mij voor mij goedzakkerige alterego te houden "Je zou je mond houden, Dhib!" Zeg al niets meer... *Ze kijken het raam weer uit, en zien dat alles al afgeknalt is* Nou moe... nou heb ik het nog niet gezien... "hihi" "Pak jij ook dat andere schip maar, Kippies. Hij moet nog even zweten voordat ie zijn pleziertjes mag krijgen" Arya? "nee..." |
|
kippies66 Erelid
|
" nou waar wacht je nog op mu... euh dhib! pak die piraat voordat ik hem neerschiet  |
|
nietmeer
|
"Kippies! Schiet nou maar... dalijk krijgt ie kans om aan te leggen" *Klunk* "hm... te laat..." |
|
Arya Oudgediende
|
"jammer Dhib... verkeerd gegokt. je kunt mij maar beter uit je hoofd zetten, want anders help ik jou de volgende keren ook niet meer" |
|
kippies66 Erelid
|
offtopic: ben even offline. hou het er maar op dat de rest van de reis rustig verloopt  |
|
nietmeer
|
Mwa... zolang je Muadje hiero maar blijft helpen... vind ik het best hoor *Muad doet zijn ogen dicht, en begint heeeeeeeeeel hoog te zingen* En nu je mond houden, Dhib! |
|