Het Avonturen Rollenspel |
nietmeer
|
"Mooi zo, dan kun je ook Pegasus rijden" *Grijnst* "Zullen we dan maar?" "Féinan, vlieg je achter ons aan? Je hoeft niet bang te zijn dat je aangevallen wordt. De draken die hier rondhobbelen zijn erg goedaardig."
*Féinan veranderd weer in een draak, en stijgt op* "Let's go!" |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
"oke, we gaan!" *strijkt eerst langzaam over de kop van de pegasus, en trekt dan langzaam,. zo dat het dier de lucht in gaat* |
|
nietmeer
|
"Berijd je voor op een van de mooiste uitzichtendie je ooit hebt gezien!" *Stijgt ook op, en gaat voor de rest vliegen* *Na enkele kilometers vliegen komt de stad in zicht, compleet met prachtig kasteel* "Welkom in mijn geboorteplaats, vrienden" *Grijnst* "We moeten naar dat kasteel daar. Daar woont m'n moeder." *Wijst naar het kasteel* |
|
nietmeer
|
*kijkt ook*
"Nou, dat belooft wat goeds. Kan ik als draak zijnde daar binnen komen, of moet ik terug veranderen?" |
|
Arya Oudgediende
|
" het is echt ontzettend mooi Muad... dat jij hier bent opgegroeid. ik benijd je" *kijkt verwonderd naar de hele plaats, met de mond ongeveer wijdopen* Offtopic: spijt me, moet gaan eten |
|
nietmeer
|
"Waar is de ingang?" |
|
nietmeer
|
*Wijst naar een groot wit gat aan de zijkant van het gebouw. Dat is de drakeningang. En daar wacht mijn moeder ook op ons, zie ik. *Stuurt zijn Pegasus naar de ingang, de rest volgt* *Een vrouw in de ingang roept* "Mijnheer Chimerae, welkom thuis!" "Vrienden van Muad'Dhib, ook welkom in ons midden. Kom binnen, en geniet van onze gastvrijheid!" *Muad mompelt* "Oh... shit... ik zit in de problemen..." Offtopic: Ik ga ook eten. Ik weet alleen niet zeker of ik vanavond ook online ga... |
|
nietmeer
|
*vouwt vleugels in en bekijkt de ingang* "Ziet er mooi uit, doet me weer helemaal aan thuis denken! Ik neem aan dat ik niet terug hoef te veranderen?" *kijkt muad aan* "Nou ja, dat hoor ik later wel. Euuhh...mevrouw moeder van muad, mag ik wat vragen?" Offtopic: Nou ja, dan gaan we morgen toch verder? Vind ik geen probleem. |
|
nietmeer
|
(Moeder) "Vragen mag altijd, jongedraak. De vraag is alleen of je ook antwoord krijgt" Offtopic: Nu ga ik echt eten. Laters |
|
nietmeer
|
*kijkt vrouw aan*
"Ik ben van adel, dus ik wens ook wel antwoorden terug. Maar hm, mijn vraag is: Zijn hier veel vrouwtjes in de buurt, en zo ja, is er nog ééntje beschikbaar voor mij?"
*schuifelt beetje met staart* |
|
Doctor Insano Erelid
 WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
Nu wordt het toch een heel ander avontuurtje  |
|
nietmeer
|
*Kijkt insano aan*
"Hé mag ik? Wij draken moeten ook zo aan onze trekken komen hoor..." |
|
Doctor Insano Erelid
 WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
Uiteraard  Ik vlieg ondertussen even naar Atlantis om zwaarden van orichalcum op te halen, mochten wij die nodig hebben. Ik laat de slangekop wel hier achter, mochten jullie die nog nodig hebben om iemand te verstenen Offtopic: Geen idee waarom ik nu Atlantis en Perseus door elkaar mix  , maar ik moet wel zo weg |
|
nietmeer
|
Offtopic: nou goed. ik kap ook af. We gaan morgen gewoon weer verder (tenzij een der onzen, muad, arya), weer online komt. |
|
Arya Oudgediende
|
"Féinan... leef je lusten alsjeblieft ergens anders uit ja?" *klopt op de kop van de draak, en kijkt eventjes naar hem* " zoiets denk ik niet dat je aan de heerseres van een land zomaar moet vragen, dat kun je beter aan een reiziger doen denk ik."
*verontschuldigt zich tegen de moeder van Muad.* "de reden dat wij hier voor u staan ben ik. in de dimentie waar ik vandaan komt was er een dimentieloper verschenen, en die heeft iets van mij afgenomen, een saffieren ketting. zo een als uw zoon ook heeft. heeft u misschien iets vernomen over een andere saffier in deze dimentie?" |
|
nietmeer
|
*verandert weer in mensvorm*
"Ja, en daarbij heeft zij ook steeds last van onverklaarbare pijnen, en dergelijke. We vermoeden dat het iets te maken heeft met die saffieren ketting. Hoe dan ook, in mijn land heeft mijn koning ook zo'n ketting. Voor zover ik weet heeft dat nog geen problemen opgeleverd. Maar is er een mogelijkheid om Arya enigszins te helpen?" |
|
Arya Oudgediende
|
dank je Féinan. als we hier ons antwoord hebben, zal ik jou helpen met het zoeken van een vrouwtje. je schijnt het echt graag te willen. *word vanbinnen geestelijk bijna doormidden gescheurd door twijfel, tussen Muad en Féinan. aan de ene kant zou ze wensen dat ze ook een draak was, zodat ze bij Féinan kon zijn. maar aan de andere kant ook weer niet, voor het tegenovergestelde* |
|
nietmeer
|
*voelt arya's gedachten en twijfels*
ik waardeer het dat je me wilt helpen, maar eigenlijk moet ik er zelf op af gaan. Maar goed, misschien krijg ik met jou er bij wel een toevalstreffer en vind ik de ware. En wat betreft je twijfel tussen muad en mij: doe wat je gevoel je zegt. Doe wat het beste voor je is, en laat niemand daar mee rotzooien
*knipoogt naar Arya* |
|
Arya Oudgediende
|
*voelt van binnen aan als ijs, had gehoopt dat zijn vermogens enkel beperkt waren tot haar gedachten, en niet haar gevoelens. ze had geprobeerd afzijdig te blijven.. zonder dat iemand het wist. maar het bleek dat het niet uitmaakte.*
*van buiten was echter niks te zien van wat er van binnen gebeurde, terwijl de moeder van Muad nadacht* |
|
nietmeer
|
*legt hand op schouder arya*
"séinà trècas téina ràcténa" *korte flits* *arya ziet er wat fitter uit*
je vraagt je misschien af wat ik zojuist deed. Je zult je nu in ieder geval beter voelen. Je zag er zo duf uit, en toen dacht ik: jij moet even een oppeppertje gebruiken. We moeten de stemming niet laten versomberen hier. |
|
Arya Oudgediende
|
dank je wel Féinan. ik heb veel energie gebruikt toen ik jullie mee trok deze dimensie in.. ik had niet verteld dat het veel van mij vergde.
mag ik later weten wat voor taal dat precies was? |
|
nietmeer
|
*komt in de dimensie waar Féinan en Arya ook zitten* "hoi allebei, waar zijn jullie mee bezig?" vraagt Desmond |
|
Arya Oudgediende
|
* draait spontaan om, en kijkt recht in de ogen van Desmond * " oh geweldig... nog meer problemen die we niet kunnen gebruiken..." *praat eerst in haarzelf, en richt zich dan vol tot Desmond* " Hoe kom jij hier? hoe wist je waar wij waren..?" |
|
nietmeer
|
*merkt Desmond eerst niet op*
De taal die ik net sprak, was de taal die wij in mijn land ook spreken. Best moeilijk, maar goed. Ik wil het je dolgraag leren.
*merkt Desmond nu wel op* "Hé wat krijgen...hoe kom jij hier?" |
|
nietmeer
|
*kijkt terug naar Arya en Féinan* "ik deed gewoon een deur open, en daarachter was dit land. sorry, ik wil geen problemen maken nu... het spijt me als dat toch gebeurd. hoe is het met de ketting?" |
|