Het Avonturen Rollenspel |
nietmeer
|
Offtopic: Jersan: Ze is misschien in Real Life weg, maar het karakter Arya zit nogsteeds hier op de grond hoor  (Tegen Féinan) "Ik weet eerlijk gezegd niet veel meer dan dat jij doet. Maar ik denk dat je wat makkelijker wat informatie uit haar kan krijgen als je wat vriendelijker doet. Het maakt haar zo te merken even niets meer uit wat er met haar gebeurt, dus hoeveel je ook op haar loopt in beuken, je krijgt nu toch geen informatie uit haar... Laat mij maar met haar praten, als ze weer een beetje tot zichzelf is gekomen. Heb geduld, Féinan" *Gaat weer naast Arya zitten, en legt troostend een arm om haar heen* *Zelfs Staart houd zich rustig* "Oh ja, Féinan, verander weer even terug naar mens, dan ben je net even iets minder angstaanjagend" |
|
nietmeer
|
*verandert in mensvorm*
"Ja, zo is mijn karakter nou eenmaal. Mijn excuses als ik wat agressief over kom. Maar goed.
*gaat aan de andere kant van arya zitten*
"Wat een wereldje zeg! Bij Malassa, hoe zal dit aflopen?" |
|
nietmeer
|
"Ik zou het niet weten, Féinan, maar hoe het ook gaat lopen, ik zal haar in ieder geval altijd bijstaan"
"Gelukkig is die vreemdeling ook weer verdwenen, hij begon op mijn zenuwen te werken..."
*Draakje gaat ondertussen voor Arya liggen, met zijn kop op haar schoot* |
|
nietmeer
|
*keert terug* |
|
nietmeer
|
*gaat op rug liggen*
"Weet je, met niksen lossen we geen fluit op. We moeten een plan maken om dit probleem op te lossen. Wie heeft er een idee?" |
|
nietmeer
|
"Je hebt echt geen geduld heh, Féinan" *Grijnst* "Ik denk eerlijk gezegd dat niksen in dit geval eventjes heel goed gaat werken. Eventjes een adempauze"
*Staart merkt de vreemdeling op, en gaat weer vervaarlijk met haar goedendag zwaaien*
"huh? volgens mij hebben we bezoek..." |
|
nietmeer
|
"welk probleem? geef de ketting gewoon aan mij, dan neem ik al jullie problemen mee..."
*zwaait naar muaddhib* "hallo" |
|
nietmeer
|
*gaat overeind zitten en kijkt zo  naar vreemdeling* "Heb je hem ook weer hoor" *staat op* "Wat wil je dit keer van ons?" *staart muad slaat mij bijna* "Hé staart of wat dan ook! Houd dat ding niet zo vervaarlijk dicht bij me!" |
|
nietmeer
|
"ik wil hetzelfde als net... en wat ik net zei, de ketting. geef hem en jullie problemen ermee zijn voorbij" *gaat voor Kristian staan* |
|
nietmeer
|
*Kijkt jersan aan met vuurrode ogen* *Jersan verstart en schiet enkele meters naar achteren*
"Die ketting krijg je niet!! Daar zullen Muad en ik voor zorgen!"
|
|
nietmeer
|
"Zucht... Vreemdeling, ik weet niet hoe vaak we dit moeten zeggen, maar die ketting ga je net krijgen... Maar misschien heeft m'n Pa er nog eentje voor je liggen. Je moet alleen wel eerst even dood gaan, wil je er een aan hem kunnen vragen"
*Ziet dat Staart bijna het hoofd van Féinan eraf slaat* "Wow, kijk uit jij! Sorry Féinan" |
|
nietmeer
|
*knippert met ogen, komt langzaam weer tot leven, beweegt een been*
"zijn jullie dan bereid om met alle problemen met dat ding te leven? zeg het mij" |
|
nietmeer
|
*kijkt Muaddhib aan* "waarom zou ik dat moeten doen? is je vader soms ook dood? waar woont hij" |
|
nietmeer
|
"Ja, ik ben bereid om alle problemen die we gaan krijgen dankzij, en ondanks die ketting dapper tegemoed te gaan."
"Nu blij?"
"Oh ja... en je moet dood gaan om wat aan m'n pa te kunnen vragen, omdat hij over het dodenrijk regeert... Hij's een Demon... hoe denk je anders dat ik aan die staart kom?!" |
|
nietmeer
|
"Wat denk jij met die ketting te kunnen doen, vreemdeling. Opeten?" Offtopic: ik moet weg. Muad, neem jij mijn rol over? Ik vertrouw het volledig aan je toe, zolang ik maar niet dood ga of (ernstig) gewond raak of zo  |
|
nietmeer
|
"Nee, ik wil u helpen om er vanaf te komen" |
|
nietmeer
|
Offtopic: Ik moet ook weer weg, eigenlijk, nog meer boodschappen (zucht...) Dus ik zou willen zeggen: Pauze  "We willen er niet vanaf. Punt." *Mompelt* "pfff... wat is die in een volgend leven geweest... huis aan huis verkoper? |
|
nietmeer
|
"sorry maar dood wil ik niet gaan. het is tijd voor mij, net als voor u zo te horen, om even pauze te nemen. dag meneer... muaddhib en staart" Offtopic: ik ga ook echt  |
|
nietmeer
|
*Ziet de vreemdeling weer verdwijnen* "ok... dat was vaag..."
*kruipt nog wat dichter tegen Arya aan* *Valt zo in slaap* |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
* na de hele tijd haar mond te hebben gehouden, wat echt een enorme uitzondering is, kijkt ze eindelijk weer op, Muad en Féinan naast haar.*
"ik draaf volgens mij door... alleen ik werd compleet gestoord van deze drukte. gevechten kan ik overwinnen, maar als twee kanten an mij gaan trekken dan heb ik het niet meer."
*kijkt naar Féinan* " het spijt me dat ik zo raar deed, alleen ik denk niet dat Pablo de volledige waarheid heeft verteld, ik vertrouw heb gewoon absoluut niet." *kijkt naarna naar Muad* " en... oh laat maar.. je slaapt al..." *doet ook de ogen weer dicht, en hoopt weg te komen voor even.* ik had het alle anderen willen besparen... misschien had ik gewoon alleen moeten blijven zoals ik altijd ben geweest, zodat ik ze geen zeer zou kunnen doen op deze manier. |
|
nietmeer
|
*vangt arya's gedachten op*
"Schuif het niet allemaal op jezelf. Jij kon er niets aan doen dat ik zomaar verscheen. Jij vond dat we het zo moesten doen, en dat deden we. Als je liever wilt dat ik weg ga, dan zal ik dat doen. Maar ik blijf liever hier om over je te waken"
*laat Arya tegen me aan leunen* |
|
nietmeer
|
*Wordt weer wakker, en kijkt meteen Arya aan* *Ziet aan de uitdrukking op haar gezicht dat ze worsteld met zichzelf* "Ik ben volledig uit eigen beweging met je mee gegaan hoor. Heb je het er moeilijk mee dat we jouw psychische en fisieke pijn helpen dragen? Ik doe het met liefde hoor" *Grijnst een beetje onbeholpen* "En trouwens, al zou je nou willen dat ik je alleen liet, zal ik dat niet kunnen. Het is te lang geleden dat it iemand heb gevonden die me accepteerd zoals ik ben. Ik laat je nu echt niet meer zomaar gaan." *Merkt dat ze diep in slaap is* "heh... Ik hoop dat je mijn relaas hebt opgevangen in je slaap." (Tegen Féinan) "Wil je wat ik net allemaal tegen haar heb gezegd alsjeblieft vergeten?"
Draakje: "Char... charmander, Char" *kruipt onder haar hand* |
|
nietmeer
|
*kijkt op naar muad*
"Wat jij wilt. Maar het toeval wil dat ik nou eenmaal een supergeheugen heb, dus ja...dat gaat niet. Maar je betuigt je volledige steun aan Arya, met woorden die ik ook had kunnen gebruiken. Mag ik concluderen dat je een beetje van haar houdt?"
*kijkt met een grijns naar Muad* |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
"ik sliep niet Muad... ik had mijn ogen dicht om na te kunnen denken. dank je wel voor wat je zei." *grijnst ook een beetje* "ook al bezorg ik jullie veel problemen, jullie willen maar niet weg. helemaal snappen doe ik dat niet, maar ik ben er blij mee." *doet de ogen open, en lijkt van de een naar de ander..* "echt.. dank je wel. jullie allebei"
*merkt dat de kleine draak ook aandacht trekt, en aait deze* " ik was jou niet vergeten hoor.." |
|
nietmeer
|
*aait draakje ook* *muad kijkt een beetje verliefd naar arya*
"Goed, nu we weer allemaal bij positieven zijn, wat gaan we doen?" |
|