Het Avonturen Rollenspel |
nietmeer
|
*Krijgt een hoofd zo rood als een kroot* *Staart vist een waaier uit de rugtas, en wuift snel wat koelte toe* "ehm... ik geloof dat ik nog antwoord hoef te geven" *Staart geeft plotseling een klap* "Hey! gaan we jaloers worden?" *Kijkt Arya in haar plotseling open ogen* "ow... je was wel wakker" *Grijnst* (Zucht... as usual... ben weer eens te laat...  ) |
|
nietmeer
|
*grijnst breed*
"Kom op muad, geef het maar toe! Je vindt Arya gewoon leuk, of niet?"
*aait het draakje nog eens* |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
"Féinan... ik weet dat het misschien moeilijk is te geloven, maar alhoewel die Saffieren een gevaarlijke uitwerking kunnen hebben, is het een nog slechter idee als ze vernietigt worden. daarbij keren ze toch terug naar de personen die ze kunnen dragen, en dat zijn er niet veel. het probleem van jou koningkrijk schijnt even opgelost te zijn. als je terug wilt daarheen, dan kan ik dat begrijpen."
*kijkt dan richting Muad* "ik wil proberen mijn eigen ketting achterna te gaan... dat word dus even verhuizen van dimmensie." |
|
nietmeer
|
*kijkt naar arya*
"Nou, dan doen we dat met z'n allen! Als een team! Akkoord?"
*staat op* |
|
nietmeer
|
*Bij de geur van actie, herpakt hij zich, en springt hij op* "hm... ik weet wel iemand die ons kan helpen gezamelijk van naar andere dimensies te reizen... 't enige probleem is wel dat ze daar waarschijnlijk wel een wederdienst voor vraagt..." *mompelt* "iets wat zeer waarschijnlijk te maken heeft met stallen..."
(Tegen Féinan) "Natuurlijk, wat dacht jij dan" *Grijnst* |
|
Arya Oudgediende
|
*zucht als ze de jongens elkaar hoort plagen, maar lacht wel.* " stel pestkoppen zijn jullie toch ook " |
|
nietmeer
|
*kijkt muad aan met grijns*
"Tja, als er niets anders op zit, dan moet het maar. Maar misschien kan ik met mijn krachten ook wel de desbetreffende dimensie openen, dat scheelt je weer in ieder geval"
*kijkt naar arya* "Hoor je dat? Muad vind je leuk!" |
|
nietmeer
|
"Wie, wij? hoe kom je daar nou bij" *Grijnst* "Dat is allemaal dankzij Staart hoor" *Krijgt spontaan een vriendelijke stoot van Staart* "Niet?"
(Tegen Féinan) "Ow... kan jij dat ook? dat zou wel makkelijker zijn..." *Mompelt* "En dat zal vast ook wel een paar jaartjes pegasusstront scheppen schelen" *Blijft grijnzen* *Stuiterd hyperactief door het veld* |
|
Arya Oudgediende
|
" misschien hoeven we niet eens zo moeilijk te doen... zonder ketting ben ik niet verankert... ik zou jullie alleen mee moeten krijgen."
*word zelf een beetje rood* |
|
nietmeer
|
*barst in lachen uit*
"Ja schuif alles maar weer op je staart af, zou ik ook doen. Nou, gaan we nog of niet? Ik kan in ieder geval proberen een demensie te openen."
*hoort wat arya zegt*
"Ok probeer eens!" |
|
Arya Oudgediende
|
"Féinan en Muad, ik wil daar niks meer over horen, of ik blijf hier gewoon zitten." *barst in lachen uit, en wacht de reactie af* |
|
nietmeer
|
*kijkt naar arya*
"Wat? Je mag toch wel weten of iemand je leuk vindt of niet?"
*geeft muad schouderklopje* |
|
nietmeer
|
"Dat zou nog makkelijker zijn, denk ik..." *Houdt Arya vast bij haar schouder* "Let's go!"
*Staart pakt het draakje beet*
"Char?!?"
*Geeft ondertussen Féinan een knipoog* |
|
nietmeer
|
*pakt muad vast*
"Ok ik ben er klaar voor!" |
|
Arya Oudgediende
|
*maakt een beweging met haar handen, en ziet de monden van Muad en Féinan bewegen, zonder dat er geluid uitkomt* " wat je al niet met een klein beetje luchtcompressie kan doen... geluiddempers!" *pakt van beide een hand vast, als ze ziet dat de vervaging weer langzaam komt* " nu niks doen waardoor je in deze wereld kan blijven hangen.." |
|
nietmeer
|
"ow... ehm... zou je me dan wel uit vrije wil die ketting even willen geven... anders verschijnt ie namelijk zo weer rond je nek... Hij's name... mmm.mmm..mmmm..." "mmmm" |
|
nietmeer
|
*kijkt muad aan*
"Verdwenen zeg je? Waar heb je dat ding dan gelaten?"
*kijkt zoekend om zich heen* |
|
Arya Oudgediende
|
"als ik het goed heb, heb jij hem in je tas... jij bent nog steeds de rechtmatige eigenaar, dus hij zou daar boeten blijven. het enige is dat jij hem niet echt om kan doen."
*ziet langzaamaan een wereld in de mist optrekken* |
|
nietmeer
|
*kijkt naar muad en naar arya en weer naar muad* "Klopt het dat er enige complicaties zijn opgetreden hier?" Offtopic: ik moet zo eten, dus Muad neemt mijn rol over, OK? |
|
nietmeer
|
Offtopic: Kristian: We hebben die proppen nog in onze mond heh... "mmm...mmm.mm" grmbl... Arya....*Staart schrijft op de grond* "Hij heeft 'm aan jou uit vrije wil gegeven. De ketting is nu van jou, dus die ketting blijft naar jou terug komen" Offtopic: ok  Eet smakelijk |
|
Arya Oudgediende
|
" we hebben last van mist" |
|
nietmeer
|
*kijkt op en ziet de mist*
"Nee he ook dat nog. Nou, voorlopig zijn we hier dus niet weg"
|
|
nietmeer
|
*Staart begint als een bezetene met de waaier die ze nogsteeds vast had te waaieren* *Mist wordt wat minder* "mmm mm mm mmm mmmmmm mmmm?"
*zucht* *Denkt zo hard mogelijk* Arya! kan die prop uit m'n mond?!?! |
|
nietmeer
|
*gebruikt magie om proppen te verwijderen*
"heb ik al gedaan. Zullen we wachten tot de mist optrekt?" |
|
Arya Oudgediende
|
oeps.. foutje *laat de lucht minder dicht worden, zodat Muad weer normaal kan praten* " kijk eens! kijk eens rond je heen.. volgens mij is het gelukt..." |
|