Het Avonturen Rollenspel |
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
* Laat Arya los. * Denkt "Hmm. Dat bewegen van die mond brengt iets voort wat geluid heet..." * Probeert te spreken, hoort niets. Arya houdt de handen voor de oren. Brengt zelf handen bij de oren. Haalt zand en steentjes uit de oren. Probeert weer te spreken. Schrikt van eigen stemgeluid...  * "Pijn voor sorry" (duurt even voordat ik de taal goed onder de knie heb...  ) |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*zakt half in elkaar, terwijl eindelijk de verschrikkelijke pijn ophoud. ze ademt zwaar, probeert eerst haarzelf terug te vinden in de afgesloten ruimte* " wat.... wat zei je daar? "
het las mijn gedachte, gedeeltes van hoe het werkt.. praten... onze taal. het is niet van hier, dat zag ik..
* probeert langzaam op te staan* |
|
Madarian Oudgediende
|
* Kijkt met schuin hoofd naar de personen en het draakje *
"Wie ik ben? Waar ik ben? Wie jullie zijn?" |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
"Die is denk ik van héél ver weg als hij onze vorm van communicatie niet kent..." "Hoi ik ben Pablo, en jij?" *begint zich rot te lachen om zijn rare accent* "Wij zijn op een rare plek waar Arya's gevoel ons blijkbaar heen leid..." "Ik kan wel proberen te achterhalen wie jij bent... Maar dan komen ook al die nare herinneringen van vroeger weer naarboven" *ziet hem een beetje niet begrijpend kijken* "Alsof je het opnieuw beleeft, zo kunnen we misschien erachter komen wie je bent" |
|
Arya Oudgediende
|
"dank je wel Pablo dat je me voor mezelf laat spreken." * is een beetje chagerijnig naar de andere, vanwege de missende hulp, maar herstelt zich naar de vreemdeling* " ik ben Arya.." Offtopic: Draakje is al weg.. |
|
Madarian Oudgediende
|
* krabt zich op hoofd *
"Wat vreemd geluid: haha?"
* ziet dat het draakje inmiddels weg gevlucht is * |
|
Arya Oudgediende
|
" het betekend dat je plezier hebt om iets dat er gebeurt." * kijkt woedend om naar Pablo.* " en in plaats van te staan lachen kun je jezelf beter nuttig maken. of wilde je me soms dood hebben?" |
|
Madarian Oudgediende
|
" Sorry. Weten wilde hoe te comm... commu... communiceren. Enige manier. " |
|
Arya Oudgediende
|
*zucht, en gaat op de grond zitten* het maakt niet uit.. het was dezelfde pijn die me hierheen leed.. maar op de een of andere manier is hij niet de veroorzaker ervan, maar een pion.. *schud her hoofd, en houd die dan in haar handen* " Kath.... het doet zeer.." |
|
Pablo
Oudgediende
|
*schrikt een beetje van Arya* "Hé wat? Dood? Helemaal niet hoezo dat?" "Maar ik denk dat we toch echt verder moeten, vanwege de pijn enzo.., misschien kan hij mee?" *kijkt wat afwezig terwijl hij wat mompelt en weer donker op begint te gloeien* "sorry...oponthoud...gekomen...eerder dan gepland..." |
|
Madarian Oudgediende
|
* Houd hoofd weer schuin * " Gaan op pijn af? Wat pijn zijn eigenlijk?" |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Zit op een steen, en hoort mensen lopen* *Kijkt door de bosjes heen naar de mensen* *Zegt zachtjes "char.."* |
|
Arya Oudgediende
|
"ach, hou toch eventjes je kop Pablo..." ik kan het niet zeggen.. er is iets.. *is even verzonken in gedachte* " geef me even een paar minuten rust.. dan hoop ik dat die vreselijke hoofdpijn voor het grootste gedeelte over is.." |
|
Madarian Oudgediende
|
" Draakje? "
" Schrik ik je laten? " |
|
Jannick
Oudgediende
*Voelt een zachte, kleine vlam op z'n staart* *Schuifelt naar Arya toe, en wilt haar troosten* |
|
Arya Oudgediende
|
* kijkt op bij het geluid van de kleine draak, en glimlacht weer een klein beetje.* " en kijk wie we daar hebben... de kleine stalker." *grijnst, en schud eventjes het hoofd* |
|
Madarian Oudgediende
|
"Zal helpen."
* Legt hand voorzichtig op Arya's hoofd. Hoofdpijn van Arya is weg...
Probeert steen te pakken, maar de steen verbrijzelt.
Kijkt schuin naar steen* |
|
Arya Oudgediende
|
*kijkt verbaast op, als de hoofdpijn verdwenen is, zo plots als hij is gekomen. of tenminste, de overtollige pijn* " hoe deed je dat dan... beide dingen?" * ziet het gruis van de steen uit zijn hand lopen.* |
|
Madarian Oudgediende
|
"Geen idee." * Probeert nog een steen op te pakken, maar is ook meteen grind geworden. *
"Normaal? Jij proberen ook?" |
|
Jannick
Oudgediende
*Wijst naar de rugzak van Madarian* "char char.." |
|
Madarian Oudgediende
|
* Zat dicht bij Pablo. Zal zijn rugzak wel zijn. Ik heb er geen...  * * Kijkt naar draakje. * " Leuk diertje. " |
|
Arya Oudgediende
|
*pakt een andere steen op, en houd die voor zich uit* "das niet normaal, je hoort het gewoon op te kunnen pakken"
* word dan afgeleid door de kleine draak* " wat is er?" |
|
Jannick
Oudgediende
*kijkt wisselend van Madarian naar Arya* "char.." *Geeft Madarian een kopje* |
|
Arya Oudgediende
|
"om eerlijk te zijn, ik heb geen flauw idee waar hij vandaan komt.." *schud het hoofd even, en kijkt naar de opkomende zon* er is iets vreemds aan de gang... en ik kan mijn hand er maar niet op leggen.. |
|
Pablo
Oudgediende
|
"is dit niet Muad's rugzak?" *kijkt erin en ziet een hele plantage liggen* "yap, dat is die van Muad" |
|