hr
jaargang -23 - laatste artikel 24-4 08:00 - 74445 artikelen - nu online 37 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1] 2 3 4 5 6 7 8 9

Kabinet gevallen.

20-02-10 16:31:07
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Wie moet er nu aan het grote roer komen, en waarom?

1 vriendelijk verzoek om niet mensen af te lopen kraken om hun voorkeur en mening, en het beleefd te houden, door te debatteren, en niet met grof taalgebruik mensen naar beneden te halen O+

20-02-10 16:46:42
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
Ik heb de partijenwijzer eens gedaan, en daar kwam uit dat ik het best op de PVV,VVD of D66 moest stemmen, omdat dit het best met mijn stellingen overeen kwam. en bij een andere wijzer kwam VVD of GroenLinks uit, dit zijn best wel verschillende partijen, dus ik denk VVD, voornamelijk omdat ze hetzelfde vinden als ik (voor een groot gedeelte) en wetenschap zeer belangrijk vinden, wat ik ook vind :ja

zo dat is wat ik denk

20-02-10 16:47:14
Traevel
Oudgediende


WMRindex: 302
OTindex: 17.280
S
Quote Kameleon:
Wie moet er nu aan het grote roer komen, en waarom?

Ik, daarom. :ja

Stemt op mij!

Kernpunten:

- Nederland wordt een Duitse deelstaat
- Koningshuis emigreren naar Paaseiland: toch leuk, maar ze zitten er niet in de weg.
- Kunst en cultuur subsidies worden afgeschaft totdat iedereen een modaal inkomen heeft.
- Gratis onderwijs bekostigd met bovenstaande.
- De antillen verkopen aan Venezuela.
- Staatsschuld aflossen met bovenstaande.
- Politici komen op het salarisniveau van putjesscheppers.
- Topbonussen blijven hetzelfde als in het buitenland
- Limburg mag naar België

Na drie dagen treed ik af en wens ik jullie een prettige
wedstrijd :w

20-02-10 16:48:02
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
@Traevel: mag limburg dan bij belgie, dan met ik het eens :P

edit: woei :D
ik stem op jouw :ja

20-02-10 17:20:36
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
Het probleem met de meeste politici is dat ze te ver van het 'gewone volk' staan. Ze begrijpen meestal niet wat er zich afspeelt in de gedachte van de gemiddelde mens. Meestal komen ze hun beloften ook niet na. Ik vraag me af welke politici dat wel doen.

Als Pim Fortuijn nog geleefd had, dan had ik hem een kans gegund. Misschien dat de andere politici dan ook eens wakker worden...

En hoewel Geert Wilder misschien verkeerde dingen zegt, denk ik wel dat hij iemand is die dingen voor elkaar kan krijgen. Zal ik op hem gaan stemmen? Weet het nog niet. Al die andere slappe politici ben ik meer dan zat.

20-02-10 18:34:46
nietmeer
De PvdA krijgt dus de schuld, terwijl ze zich aan de verkiezingsbelofte hielden (weg uit Uruzgan in 2010).
Tja, een partij die zich zowaar eens aan die belofte houdt...dat kan natuurlijk niet :nee.

Ik ga sowieso PVV stemmen :ja, in de hoop dat GW het ver zal schoppen. Het is een keer tijd voor verandering in Nederland.
Nu maar hopen dat het gros van de inwoners niet weer, zoals altijd, op de PvdA etc loopt te stemmen terwijl die partijen er altijd een potje van maken.

20-02-10 18:43:39
RonHunter
Oud Moderator


WMRindex: 6.448
OTindex: 7.547
S
Ik had vandaag een visioen, Geert hield met zijn linkerhand het partijprogramma voor de fotografen goed zichtbaar boven zijn hoofd.
In zijn rechterhand, die achter zijn rug verborgen zat hield hij "Mein Kampf" 8-)

20-02-10 18:50:03
Relpa
Oudgediende


WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
@RonHunter, en van dat 'program' zag je natuurlijk alléén het 'omslag' *8

*Dikke kaft vol "blanco-pagina's" dus* *(

Moet nog eens serieus nadenken wat ik ga stemmen maar stemmen zál ik en NIET op PVV of ToN of 'Trots' of hoe ze zich dalijk gaan noemen :nee :|

20-02-10 18:55:27
RonHunter
Oud Moderator


WMRindex: 6.448
OTindex: 7.547
S
@Relpa: Dat bedoel ik maar, luchtkastelen bouwen met onze belastingcenten, ach, wie er in gelooft mag er zalig mee zijn. De teleurstelling zal des te groter wezen (6) Die gasten van het duizend jarig rijk zijn allemaal op hun smoel gegaan, ik kots op zulke figuren :r

20-02-10 19:10:11
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
PVV, kunnen we zien hoe wilders dat wat hij wilt, nou voor elkaar gaat krijgen. Ik ben benieuwd:P

20-02-10 19:36:58
lentebriesje
Erelid


WMRindex: 930
OTindex: 3.308
S
zolang het maar geen balkie kabinet wordt,,,

die heeft zijn tijd gehad,,


20-02-10 19:50:55
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
@lentebriesje: Zit daar eigenlijk een limiet op dan?:P In principe was het niet zijn fout deze keer..

20-02-10 19:59:02
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
Ik heb het idee dat PVV nogal inhoudloos is, alles wat ze willen is weg immigranten, maar als je een "plan" leest denk je ook van, dus je gaat eigenlijk niks doen? imo

20-02-10 20:00:29
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
@Sto: Dat is nou juist waarom de PVV aan de leiding moet komen. Zullen we zien of ze dingen ook daadwerkelijk voor elkaar krijgen.

20-02-10 20:01:17
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
@pfft: ik vind het besst, maar ben bang dat het kabinent dan in een jaar weer op ze gat ligt :P

20-02-10 20:02:28
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
@ Sto: Behalve als de PVV de enige partij in het kabinet is:P

20-02-10 20:02:56
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
@pfft: een inhoudsloze regering, zal wel erg interessant zijn wat er dan allemaal gebeurt :P

misschien werkt het wel super XD

20-02-10 20:25:40
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Wie stelt dat de PVV enkel een one issue partij is, die heeft beslist het programma niet gelezen, noch het opereren in de kamer gevolgd, maar roept enkel de politiek correcten na die nog niet inzien dat hun wereld beeld weliswaar ideaal is, maar nog verder van de wereld af staat dan politici toch al doen.

Als er bepaalde problemen niet zouden zijn, zou ik GL kunnen stemmen. In een wereld waarin de mens per definitie sociaal is een pracht programma. Maar de mens is als geheel niet sociaal en dus is het een programma waarvan al heel lang bewezen is dat het niet werkt, ook niet als men het met geweld op kan leggen zoals in div landen is geprobeerd.

Omdat de meeste partijen het vertikken om de problemen te zien, is het zeer wel denkbaar dat ik een keer PVV zal stemmen. En ook als ze met het oog op de verkiezingen ineens wel zien. Want ik geloof er geen barst van dat ze de dag na de verkiezingen nog steeds de oogkleppen af hebben, daarvoor is wat meer tijd nodig. En dat moesten we maar niet afwachten, want hoe langer je niets doet, hoe lastiger het terugdraaien ervan is.

En als de PVV ondertussen de ontwikkeling naar een volwaardige partij over het hele spectrum doorzet en dus minder outcast wordt, kunnen de anderen meer die kant opschuiven en weer stemmen terug pakken. De mijne bijvoorbeeld.

@Ron: waarom wel dromen van Hiler en Mein Kampf, terwijl alles wat Wilders doet tegengesteld is aan wat Hitler deed en riep** , terwijl SP en GL afstammen van partijen die Mao , Lenin , stalin en de andere grootste massamoordenaars uit onze geschiedenis verheerlijkten? En tot voor zeer recent zeer openlijk dweepten met die ideologie en nog steeds veel punten uit die ideologie in hun programma hebben?

** in tegenstelling tot zijn tegenstanders die wereldwijd juist alles doen wat Hitler deed.......zie discussie hier

20-02-10 22:18:13
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
JP wordt wel weer naar voren geschoven als lijsttrekker - hij heeft misschien een duwtje nodig.

maar goed.. koffie..

Stel dat de SP/groenL/WMR/D66/PvD met elkaar gaan regeren...

21-02-10 01:00:42
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Invisible, echt, zoiets dacht men ook ooit van de NSB, die komen er wel. Nu goed, laat de PVV t maar eens doen, laat die brallers en schreeuwers maar eens zien hoe ze hun doelstellingen gaan halen, van welke centen ze dit willen doen. Ze hebben leuke punten, maar de uitvoering in hun ogen is ondoenlijk. Dus, laat ze maar op de grote bek gaan _O_

Intussen, ik stem Groen Links.

21-02-10 01:08:04
botte bijl
Oudgediende


WMRindex: 90.799
OTindex: 39.076
als Wilders aan de macht komt, dan zijn er in recordtijd weer verkiezingen en hebben we rust tot de volgende demagoog opstaat :$

21-02-10 01:09:07
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Daarom, laat ze t maar eens proberen 8)

21-02-10 01:16:32
botte bijl
Oudgediende


WMRindex: 90.799
OTindex: 39.076
Kpuc:
je zou het haast doen (6)

21-02-10 02:19:21
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
De PVV is tegen cultuur, onderwijs, ontwikkeling, investeren in mensen - daar komt dan het geld vandaan -

21-02-10 02:26:37
emmertje
Oudgediende


WMRindex: 17.961
OTindex: 66.902
Ik stem op WMR :P

Er zijn een aantal partijen die standpunten hebben waar ik ook achter sta, maar zoals gewoonlijk wordt het kiezen voor de minst rotte appel uit een mand :ja

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1] 2 3 4 5 6 7 8 9

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven