hr
jaargang -23 - laatste artikel 5-5 18:00 - 74497 artikelen - nu online 30 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 3 4 .... 97 98 99 [100] 101 102 103 152 153 154 155

Discussie over Geert

13-12-10 22:03:00
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
@Invisible: Als je nu andere politici had getikt dan zeg ik ja, maar nu lijkt het net of hij dat dus niet is, en eigenlijk klopt dat best wel een beetje ;)

14-12-10 07:41:07
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Je hebt wel gelijk. Tot nu toe was/is Geert geen echte politicus.

En daarmee een verademing tussen allen die het wel zijn (c.q. ramp als je aan de andere kant staat).

Hij doet inmiddels wel zijn best om meer politicus te worden en zo geaccepteerd door de rest van de kliek. Of dat een goede zaak is? Ik vind van niet. We hebben meer niet politici nodig dan nog meer van de kliek die er toch al zit.

15-12-10 11:13:51
nietmeer
Vind ik niet, politici proberen het tenminste allemaal op een goede en diplomatieke manier. Wilders probeert juist te provoceren en te shockeren, erg populair bij de masse. Kopvoddentax bijv. was shockerend genoeg toch? Als wilders werkeljk probeert politicus te wirde, wordt hij misschien wel veel mínder populair

15-12-10 23:10:34
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Ik kan dat stuitend gedrag geen verademing noemen, eerder een gruwel voor de Nederlandse normen en waarden die door dit soort mensen worden verloochend en vertrapt.

16-12-10 23:43:21
deeese
Erelid


WMRindex: 2.776
OTindex: 1.242
Kpuc: normen en waarden is voor de pvv juist alle buitenlanders het land uit (normen) en elke avond weer aardappels met een kuiltje sju groente en een speklapje (of ander goedkoper vlees uiteraad wel uit nederland)(de waarden)

17-12-10 07:16:12
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Geen onzin vertellen deese. We hebben de leugen dat PVV alle buitenlanders dan wel moslims het land uit wil hebben nu wel vaak genoeg gehoord en hij wordt echt niet waar als je hem maar vaak genoeg blijft herhalen of omdat tegenstanders het steeds blijven bleren.

Sterker: het bestrijden van de PVV met leugens en verdraaingen begint onderhand knap zielig te worden.

Kom eens met argumenten en (politiek): formuleer eens een eigen beleid omtrent dat wat de PVV groot maakt. Dat zet meer zoden aan de dijk dan het huilen in het correcte bos.


17-12-10 07:22:51
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Quote kameleon:
@Invisible, wacht maar af, die kampen komen nog wel, het is een kwestie van wachten tot de volgende idioot opstaat en dat invoert.


Bovenstaande quote komt uit topic "de arrogantiehoek"

Die idioten zijn er al, maar ze hebben (nog) niet de militaire macht om het te realiseren. Hadden ze die wel, dan bestond Israel niet meer en waren alle Joden daar inmiddels vergast als gevolg van dit officiele beleid.


17-12-10 12:39:32
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
via vercetti (ander lid): Wet van goldwin.

--

Degene die de nazi's als eerste noemt heeft automatisch verloren, ongeacht het onderwerp dat werd besproken.

18-12-10 08:48:55
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
@Invisible: Eén. Zolang de PVV blijft roepen dat er een totale stop op immigratie van Niet Westerse Allochtonen moet komen dan blijf ik erbij dat hij erg sterk tegen de Moslim is in plaats van tegen de Islam.

Twee. Die idioten zijn er al, zie Israël met de muur en het kleineren van gewone burgers. Zelfs drie van de tien mannen wie onlangs nog hebben geholpen met de brand in Haifa te blussen mochten even later de grens niet meer over om een huldiging bij te wonen. Nee, lekker volkje is het ook daar :D

18-12-10 09:10:06
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Als Israel net zo zou denken en handelen als de extremen tegen hen, dan zouden er miljoenen doden vallen omdat Israel wel de militaire macht heeft om het uit te voeren.

Alleen dat feit laat al zien det beide partijen niet te vergelijken zijn.

Je kan en mag kritiek hebben op Israel, maar het vergeten hoe erg het wordt als de andere kant de overhand krijgt maakt de manier waarop het nu gebeurd oneerlijk.

Gezien de intenties van de tegenstander houdt Israel zich nog behoorlijk in. Hoe zou jij reageren als jij en je geliefden constant worden belaagd, er dagelijks raketten op jullie geschoten worden, de ander er enkel op uit is om jullie te vermoorden? Zou je dan je tuin zonder meer voor hem open stellen? Of zou je, gesteld dat je sterker bent, hem preventief uitschakelen om jou en je geliefden te beschermen?

Waarom is het dan zo verschrikkelijk fout dat Israle hetzelfde doet?


18-12-10 09:11:52
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Zie de geschiedenis, volkeren in beroering, verdreven, huizen ingepikt, neen, dat mag toch allemaal omdat het het beloofde land is?

Overigens is dit al eens tot in den treure besproken, Kameleon heeft het over kampen in Nederland denk ik. Wie weet, liever niet maar met zo'n stel despoten als gedoogpartner en hun groeiende aanhang hou ik toch enigszins mijn hart vast.

En nog een aanvulling, zo gek is die reactie van Deeese niet, immers, de PVV gaat voor Henk en Ingrid, lijkt me vrij duidelijk wat er achter steekt.

18-12-10 09:18:27
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Uiterard zijn er fouten gemaakt aan beide kanten. Mijn sympathie gaat echter wel uit naar hen die iedere keer totale uitroeing moeten vrezen, niet naar hen die dat willen uitvoeren.

Back on topic: enigszins je hart vast.... veel zal afhangen van de vraag of en zo ja welk beleid de oppositie gaat formuleren en implanteren. Blijven ze bij de oude dogma's die de problemen ontekennen, of komen ze met een werkend alternatief....

18-12-10 09:22:34
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Israël voert dat soort beleid net zo goed uit, hetzij wat slinkser en geniepiger.

Als de nieuwe partij dan eens haar nieuwe dogma afwerpt, wellicht dat het nog eens goed komt ;)

18-12-10 10:54:40
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Ik denk dat eerst de oude partijen hun dogma's moeten afwerpen.

Doet de nieuwe partij dat als eerste dan is er voor de oude geen reden meer om het te doen en blijven de problemen niet alleen onopgelost, ze worden ook alleen maar groter totdat het dan een keer echt ontploft. En dan kan je wel toestanden krijgen die aan vergane jaren doen denken.

Of we naar dat nivo afglijden zal dus niet afhangen van de nieuwe partij, maar van de ouden.....die in deze niet echt hoopgevend bezig zijn, zie Cohen, en waarbij de enige die het licht leek te zien nu vertrekt...

(NB.: lees deze week de column van professor Smalhout, die in tegenstelling tot Cohen de situatie van 1940 wel bewust heeft meegemaakt....)

18-12-10 11:02:01
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Het gaat er niet zozeer om dat mensen het bewust hebben meegemaakt maar dat ze er lering uit trekken. Dat niveau van afglijden hangt dus wel af van alle partijen, maar zeer zeker erg veel ook van de PVV. Dat gezever van nee, jij eerst heeft nooit ergens toe geleidt, samen de handen wassen wel.

18-12-10 11:04:41
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Samen = beter, ben ik met je eens. Samen gaat niet lukken wegens te vast geroest in de oude dogma's denkm ik. Decennia lang alles afdoen als onderbuik, primitief, verwerpelijk en zo de problemen ontkennen werp je niet in eens af. Daarvoor is een schok nodig. De schok die PVV heet.......

We moeten alleen zorgen dat we niet ge- electrocuteerd worden ipv wakker geschud.

18-12-10 11:30:19
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Quote Invisible:
Quote kameleon:
@Invisible, wacht maar af, die kampen komen nog wel, het is een kwestie van wachten tot de volgende idioot opstaat en dat invoert.


Bovenstaande quote komt uit topic "de arrogantiehoek"

Die idioten zijn er al, maar ze hebben (nog) niet de militaire macht om het te realiseren. Hadden ze die wel, dan bestond Israel niet meer en waren alle Joden daar inmiddels vergast als gevolg van dit officiele beleid.


Het laatste is nog wachten op Wilders, dan gaat de hel losbreken...

18-12-10 12:08:28
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Samen ook de eigen fouten erkennen Invisible, dat gedoe van jij eerst...

18-12-10 13:23:41
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Kpuc, op zich ben ik het geheel met je eens. In normale gevallen is dat de beste methode en ook de meest werkende.

In onze politiek ligt dit helaas anders. Decennia lang heeft men geweigerd het probleem te zien, laat staan er iets aan te doen. Enkel een ieder die het toch aankaarte afdoen met termen als onderbuik, discriminatie, primitief, kroegpraat etc.

Een techniek die ook decennia lang gewerkt heeft om de onwelgevallige zaken onder de duim te houden en die om die reden nog steeds erg populair is aan die kant. Zie alle leugens die men verspreid over PVV en Wilders en die men hardnekkig volhoudt. Zie kameleon hierboven als kenmerkend voor de houding aan de andere kant. Geen nuance, geen problemen erkennen, enkel zwart maken, ja zelfs demoniseren.

In die situatie werkt het niet dat PVV concessies doet, als eerste stappen zet . Zelfs gelijktijdig is onmogelijk. Pas wanneer men aan de andere kant eens uit de oude dogma's kruipt en erkend dat men decennia heeft zitten slapen en het uit de hand heeft laten lopen, bereid is er nar t ekijken en beleid voor te bedenken, dan is gezamenlijk mogelijk.

Dat PVV op zich best concessies wil doen zie je wel aan het gedogen, waar men toch afwijkt van de eigen beleden principes ter wille van het compromis.

18-12-10 13:25:46
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Dat ze gedogen is niet zozeer om concessies te doen, ik zie dat meer als het bevestigen van hun positie om die in de toekomst nog sterker te maken. En leugens, ach, daar kan de PVV ook heel goed over meepraten, en zwartmaken, doen ze toch ook niet? :ja

18-12-10 13:30:42
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Heb je ook wel gelijk in. En kunnen we wel beginnen over wie er begonnen is..... laat maar.

Laten we hopen dat de ideale situatie nog eens ontstaat dat de tegenstanders hun dogma's verlaten en de problemen gaan aanpakken zodat de PVV overbodig wordt dan wel normaliseert en de maatschappij als geheel erop vooruitgaat.

18-12-10 14:25:29
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
ander spoor: Ik geloof zelf in een vrije wereld. iedereen is vrij om zijn eigen ideologie uit te voeren. moslims hebben een best gebied om zich helemaal uit te leven, en als ze zo graag elkaar te lijf gaan met bommen, moeten ze dat lekker doen. maar kom niet aan onze westerse manier van leven. als wij in Nederland graag vrouwen in bikini zien dan is dat onze keuze. anders rot je maar weer lekker op naar Saudi-Arabië/Iran/Egypte. en natuurlijk kun je wel integreren in deze samenleving, maar dan moet je niet verwachten dat Nederland gaat veranderen. dan is het de persoon zelf die er wat aan moet gaan doen.zo is het ook met Cuba. als die zo graag communistisch wil zijn, moeten ze dat lekker doen. Als de Japanners zo graag hun hele leven door willen werken, who cares? dat een harde kern van de moslims het met zulk geweld willen opdringen past dus ook niet in mijn plaatje.

02-01-11 23:35:34
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
De PVV gaat Nieuwjaarsrecepties boycotten. Mwah, dan kan Hero daarmee iig zijn handjes thuishouden :D

05-01-11 07:52:36
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Burgelijke ongehoorzaamheid van korpschef Welten? Bij een eventueel boerkaverbod zal deze man ervoor ijveren dat overtreders hierop niet op een boete hoeven te rekenen.

Ongehoord!, was natuurlijk het antwoord van kamerlid Hero Brinkman in Nog Steeds Wakker Nederland. Minister Opstelten moet Welten dus flink aanpakken, de politie dient zich aan het bevoegd gezag ondergeschikt te maken.

En dat klopt helemaal, maar als zoiets uit de mond komt van een man wie als agent zijnde een alcoholcontrole weet te saboteren door bij de aanblik van de fuik vlot te draaien, als een dolleman wegstuiven, thuis aangekomen al agenten op zich ziet wachten en ondanks bevelen tot niet naar binnen gaan dat toch doet, vervolgens een stevige teug uit een fles cognac neemt, dan heb ik toch mijn twijfels.

Klik hiervoor het artikel en een audiofragment.

Leuk taalgebruik voor een kamerlid, maar dan is hij allang pleite _O-

05-01-11 08:00:23
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Ik zie dat je me net voor bent, terwijl jij dit plaatste, typte ik er net een topic over ....

Ik ga daar verder. Beperk me hier tot de instemming met je oordeel over Brinkman.....
Ook al komt hij in het fragment verbazingwekkend mild over....

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 97 98 99 [100] 101 102 103 152 153 154 155

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven