hr
jaargang -23 - laatste artikel 18-5 18:00 - 74547 artikelen - nu online 54 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 3 4 .... 96 97 98 [99] 100 101 102 152 153 154 155

Discussie over Geert

06-12-10 13:39:11
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Quote Kpuc:
Misschien dat de PVV zelf eens wat minder moet discrimineren, in elk geval heb ik zoiets van niet zo mauwen als ze zelf hun clubje niet volgens de geldende richtlijnen willen opzetten.


In deze zin slaat mauwen volgens mij toch echt op PVV gezien de op het woord mauwen volgende woorden "als ze zelf"

06-12-10 13:42:51
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Invis, ik doel toch echt op jou met mauwen. Je kunt het discriminerend vinden maar laat de PVV zich zelf maar aanpassen. Of je zou eens moeten kijken of ze iets aan jouw idee hebben, want het hier zo als je doet verkondigen wat jij ervan vindt heeft bitter weinig zin en op zo'n moment heb ik zoiets van mauw toch niet zo maar doe er iets aan ipv voor je monitor je grieven in te tikken.

06-12-10 14:52:39
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Tja, slaat het op mij....

Kan dat spiegelen.....

Immers ook jij/jouw kant verkondigd steeds hetzelfde en dat zou ik mauwen kunnen noemen.

Zou...... Maar nee: Ieder zijn mening en recht op uiten daarvan.

06-12-10 14:54:29
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Dat mag, geen probleem mee. Wat ik gewoon bedoel is dat je wel van alles kunt uiten op internet maar dat het geen zin heeft. Hooguit dat je wat zieltjes wint voor de PVV.

06-12-10 14:57:23
Roflcopter
Senior lid

WMRindex: 142
OTindex: 655
Kpuc: En dat is nou precies wat de PVV wil. Zieltjes winnen voor hun aanhang om steeds groter te worden.

PVV'ers en anderen kunnen het oneens met me zijn, maar ja, vrijheid van meningsuiting he.

06-12-10 14:58:29
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Onderbuikzieltjes zijn dat Roflcopter, die voegen ook echt zoveel toe..

07-12-10 13:30:12
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Ik zeg het opnieuw: demoniseren en afdoen als onderbuik werkt niet meer. Decennia lang heeft het voorkomen dat mensen durfden te zeggen wat ze dachten, maar sinds Fortuin en nu met Wilders is die tactiek achterhaald. Sterker: werkt het voortborduren erop alleen maar meer stemmen voor PVV in de hand.

Kom eens met beleid. Per slot heb je (niet jij persoonlijk, de gevestigde politici) het door jarenlang ontkennen en uit politieke correctheid vermijden van het onderwerp zelf zo gierend uit de hand laten lopen.

Het helpt niet als je de boodschapper vermoord. dan is echt het slechte nieuws niet weg. Sterker: het wordt alleen maar slechter.

Als je werkelijk dit land wil redden van PVV, dan is er maar 1 weg: erken de problemen en doe er wat aan ipv het blijven ontkennen en hen die het geregeld willen hebben van onderbuik gevoelens, achterlijkheid etc beschuldigen. Formuleer een alternatief en vooral werkend beleid. Het oude werkt niet, dat is inmiddels wel bewezen.

Eigenlijk vind ik de krampachtigheid waarmee men desondanks de oude tactieken blijft proberen een beetje sneu worden.

07-12-10 13:47:16
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Dan mag de heer Bolkestein zelf eerst het voortouw nemen met dat vage gedoe dat Orthodoxe joden beter Nederland kunnen verlaten. Of zou het een geniale zet zijn van eze man? 8)

07-12-10 14:07:23
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Ik neig naar de geniale zet. De man is politiek te ervaren om dit per ongeluk zo gedaan te hebben. En het resultaat is dat van links tot rechts, hoog tot laag, iedereen er weer (even) mee bezig is.

09-12-10 13:17:25
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Tja, deed men maar iets ipv oeverloos in t pluche leuteren.

En dan dit8O Natuurlijk rept de heer Wilders niet over zijn bezoekjes aan een land als Israël... *mompelt iets over twee maten en een geheime agenda*

09-12-10 13:52:54
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Even de zaak in perspectief houden: Wilders zou begin dit jaar zelf ook naar Turkye gaan met een delegatie van de tweede kamer. Het is niet doorgegaan omdat de Turken hem niet wensten te ontvangen. Maar op zich is hij niet tegen reizen naar Turkye zo blijkt dus.

Er is een verschil tussen als prive persoon naar een land gaan, dat doen als kamerlid en dat doen als Minister denk ik dan.

Het protest geldt hier het minister zijn. Was Rosenthal er als prive persoon heen gegaan, was er geen protest geweest. Gaat er een kamer delegatie heen ook niet, maar regeringsleden wel.

In de politiek maakt de rang nogal verschil uit.

(waarbij ik wel vind dat ie niet moet zeuren, een minister moet gewoon naar een land als Turkye kunnen gaan...)

10-12-10 12:05:51
DreamChick
Senior lid

WMRindex: 148
OTindex: 45
politiek is gewoon een groot spel waarbij iedereen vals wil spelen

10-12-10 13:11:00
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Hoe zeer men elkaar nablaat in heilige verontwaardiging kan je goed zien aan genoemde Bolkestein. De Pers berichte als eerste dat Bolkestein in een intervieuw de oproep gedaan zou hebben. Waarbij ook verwezen werd naar het eerdere artikel in het boek "het verval"..

Hoewel Bolkestein direct ontkende en ook verwees naar dat boek (waar de enige krant die niet de rest klakkeloos nablaate inderdaad die uitspraak niet kon vinden) en hij heeft dit ook niet in een officieel intervieuw gezegd.

Maar niemand die daar om maalt. We blaten gewoon met zijn allen de anderen na zodat driekwart NL nu denkt dat hij het echt zo gezegd heeft. Ook in dat boek.

En zo wordt het vanzelf de waarheid....

10-12-10 13:16:46
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Rang maakt geen hol uit als je eenmaal in t pluche of bij t pluche zit, je bent voor Nederland of de EU bezig en niet voor het beleid van een ander land, zo simpel is het.

Bolkie, het kan me niet schelen of hij die woorden zo letterlijk zei, wat me wel boeit is dat als mensen gaan denken van ga beter weg uit dit land wegens haat, dat dit zeer fout is. Het is zo dat je niet op iedere hoek een agent kan hebben staan maar dat als mensen worden opgepakt voor haat jegens een ander met daden om dat uit te dragen dat deze lui keihard aan moeten worden gepakt.

10-12-10 16:53:20
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Keihard aanpakke is er in NL )nog) niet bij. Zie Breda waar men oprecht verbaasd is dat de Marokaanse families die een brief hebben gehad waarin ze met huuropzegging werden gewaarschuwd als hun jkroost overlast zou blijven geven. Heeft geen bal geholpen omdat men wel weet dat het toch niet gebeurd...

Als je mensen dadwerkelijk op straat zet of (back to subject) bij het terroriseren van joden enkele reis Marokko geeft, dan hoef je dat maar een paar keer te doen en het probleem is opgelost. Dan laat de rest het wel uit hun hoofd.

10-12-10 16:56:06
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Hoe wou je een Nederlander uitzetten? Als dat mogelijk is dan moet Nederland toch maar eens een balletje opgooien bij Medvedev of daar nog een stukje land valt te pachten om tuig nartoe te verbannen. En dan niet alleen tuig met Marokkaans bloed, neen, ook met puur Hollands bloed verbannen. Pas dan ga ik met dit soort gedachten mee ;)

10-12-10 16:59:20
Haveabreak
Erelid


WMRindex: 326
OTindex: 1.448
Nederlanders verbannen waar naartoe dan? Daar hebben wij gevangenissen voor. Daar sturen we onze eigen gekken naartoe.

Ben flinke voorstander voor als allochtonen zich hier niet gedragen, kunnen ze terug. Voor mij zo eerlijk als wat.

10-12-10 17:01:48
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Tja, wat is een allochtoon? Iemand die hier is geboren en getogen is in mijn ogen gewoon een Nederlander. Wie hier op doorreis is, of alleen komt werken, of etteren, dag meneer/mevrouw, U kunt gaan. De rest, incluis blank eigen tuig, naar Siberië ermee.

Pff, ik wou dat de pers een keer niet zo achterlijk veel aandacht aan dat clubje geeft, die vent komt alleen maar met oneliners wie tot in den treure worden herhaalt. Het zal niet makkelijk worden is er zo ene wie te vaak wordt herhaald om nog geloofwaardig over te komen. In plaats van te negeren en zo monddood te maken blijft men die gasten maar volgen.. Langzaam laten uitsterven is nu jammer genoeg niet meer mogelijk :S

10-12-10 18:47:07
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Volgens de CBS definitie is een allochtoon iemand van wie minimaal 1 ouder geboren is in het buitenland. In die zin is mijn echtgenote ook een allochtoon.

Al het tuig naar Siberie en daar laten ploeteren ben ik direct mee eens. Moet voor Rusland toch een aardige inkomsten bron kunnen worden waarbij tevens land bewerkt wordt etc.


13-12-10 19:29:56
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Wilders politicus van het jaar

Volgens het EenVandaag opininiepanel.

13-12-10 19:32:08
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Beter hadden ze hem jankerd van het jaar genoemd.

13-12-10 19:34:28
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Wel is Halsema vierde geworden, dat vind ik wel waardig voor d'r :D

13-12-10 19:58:57
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Quote Kpuc:
Beter hadden ze hem jankerd van het jaar genoemd.


Is dat bij politici niet hetzelfde dan?

13-12-10 20:09:30
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
@Invisible: Aha, je geeft toe dat de heer Wilders geen politicus kan worden genoemd :P

13-12-10 21:20:34
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Volgens mij staat er iets anders, maar als je het zo wil lezen : no problem ;)


Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 96 97 98 [99] 100 101 102 152 153 154 155

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven