hr
jaargang -23 - laatste artikel 3-5 18:00 - 74487 artikelen - nu online 31 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 3 4 ..7 8 9 [10] 11 12 13 .. 25 26 27 28

Israel gaat weer een stap te ver

15-07-07 14:27:10
nietmeer
@ChingChuan,

Israël de wijzere partij? ze nemen het land van de Palestijnen en zijn wijs? Waar willen ze zich tegen verdedigen dan? Als Iran ze plat had gewild was dat allang gebeurt meiske, Iran stuurt een raket en Israel is verleden tijd, maar dan gaat de VS zich er weer mee bemoeien want dat is een bemoeial die eigenlijk de moeite niet waard is om er kernbommen neer te laten.

15-07-07 15:06:00
evertwinter
Senior lid

WMRindex: 318
OTindex: 555
Wnplts: Hasselt
S
Tegen de tijd dat Iran een raket in de lucht heeft is het allang platgegooid door Israël. Zij hebben namelijk honderden kernwapens. Iran zou gek zijn...

27-07-07 13:18:17
Kahlan
Junior lid

WMRindex: 1
OTindex: 24
:-: snap er geen drol van dat mensen oorlog kunnen maken om een hoopje zand met water en stenen... bizar vind ik het de aarde is van niemand waarom niet gewoon lekker gezellig lol hebben en samen werken en elkaar helpen bah ik zal wel weer naief zijn :(

oorspronkelijk is Istraël niet van de huidige Israëliers en amerika niet eens van de huidige amirikanen, oorlog is er alleen voor om de economie op pooten te houden oorlog is meestal geld. Die idiote bush heeft niet voor niets midden oosten lastig gevallen.. Ik sta niet eens verbaast te kijken als Mister Idiot Bush zelf vliegtuigen heeft laten crashen in de twin towers... Het is erg verdacht dat de pentagon toen gered werd...
Ik denk dat Bush alleen maar de israëliers loopt op te stoken tegen de Palestijnen :(

27-07-07 15:21:37
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote Kahlan:
:-: snap er geen drol van dat mensen oorlog kunnen maken om een hoopje zand met water en stenen... bizar vind ik het de aarde is van niemand waarom niet gewoon lekker gezellig lol hebben en samen werken en elkaar helpen bah ik zal wel weer naief zijn :(

oorspronkelijk is Istraël niet van de huidige Israëliers en amerika niet eens van de huidige amirikanen, oorlog is er alleen voor om de economie op pooten te houden oorlog is meestal geld. Die idiote bush heeft niet voor niets midden oosten lastig gevallen.. Ik sta niet eens verbaast te kijken als Mister Idiot Bush zelf vliegtuigen heeft laten crashen in de twin towers... Het is erg verdacht dat de pentagon toen gered werd...
Ik denk dat Bush alleen maar de israëliers loopt op te stoken tegen de Palestijnen :(


Hoopje zand en wat Olie..
Een beetje water in de Woestenij
een levensader voor toekomstige
generaties.. bestaansrecht..

Ik zou zeggen - we deporteren je
we laten je 10 jaar zwerven
overal jagen we je op en sturen je weg
sluiten je achter staal en steen..

Je begrijpt het pas als je het mist.

27-07-07 15:23:51
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote evertwinter:
Tegen de tijd dat Iran een raket in de lucht heeft is het allang platgegooid door Israël. Zij hebben namelijk honderden kernwapens. Iran zou gek zijn...


Als Israel met ICBM's gaat gooien dan is dat pech voor iedereen - in de hele wereld.. Nukes zijn nutteloos - je kunt er niets mee winnen - men gokt nu op mini-nukes met andere lading - met kortere halfwaarde - zeg maar "area-deniel" - het blijft het laatste middel en waarvoor?

Voor het stabiliseren van de prijs - de noodzaak en de continuïteit.

04-09-07 13:21:54
nietmeer
En natuurlijk, den Israeli wil nu water, stroom en brandstof gaan afsluiten in de Gaza-strook. Bahh en nog es bahh, wat een afspiegeling van ene AH uit de vorige eeuw.

06-09-07 23:36:23
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Quote Kpuc:
En natuurlijk, den Israeli wil nu water, stroom en brandstof gaan afsluiten in de Gaza-strook. Bahh en nog es bahh, wat een afspiegeling van ene AH uit de vorige eeuw.

Ach, ze hebben goed opgelet (6).

07-09-07 00:52:17
possible
Senior lid

WMRindex: 118
OTindex: 167
Wnplts: verhuist
Quote:
Het is erg verdacht dat de pentagon toen gered werd...

klein foutje: was het witte huis. het pantagon had wel degelijk een groot gat in de muur.

en wat Israël betreft, mis enkel nog de concentratie kampen. anders zou je ze prima opvolgens van hun eigen vervolgers kunnen zijn.
maar joden zijn zielig dus mag alles wat ze doen is goed. word :r van die verweizing naar WW2.
plus ze claimen het land vanuit een boek. domme kan het tog niet worden.

ik kan ook moeilijk zien hoe de palestijne terroristen kunnen zijn. verzet strijders komt meer in de buurt.
altans, zo word iemand genoemd die vecht tegen een bezetter.

zo heb me zeggie gedaan. en nee ben nog gewoon atheist dus die reliegies hebben geen effect op mijn beoordeling.. om de wilders fans eens te please.

07-09-07 16:18:42
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
en hoe zou je reageren als de Italianen ineens bij ons voor de deur zouden staan en zeggen: "Ja, sorry hoor, maar je moet eruit... in het jaar 20 was dit Romeins grondgebied"

07-09-07 17:09:47
possible
Senior lid

WMRindex: 118
OTindex: 167
Wnplts: verhuist
Quote pietjevlip:
en hoe zou je reageren als de Italianen ineens bij ons voor de deur zouden staan en zeggen: "Ja, sorry hoor, maar je moet eruit... in het jaar 20 was dit Romeins grondgebied"


das wel heel kort door de bocht, het jaar 20 en +/- 60 jaar geleden. nog al een verschil van 1.990 jaar. plus ik denk dat er minder aan de hand was geweest als Israël geen land zou bezetten en zig als een bezetter zouden gedragen. kweet, ze zijn toen aangevallen door elk buurland, maar welke idioot gaat er dan ook wonen waar ie bijvoorbaat niet welkom is, ik zou NOOIT van me leven in staphost of volendam moeten gaan wonen. doe ik dat dan toch? noemen ze problemen opzoeken.

07-09-07 20:18:52
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Niet wonen waar je niet welkom bent... kun je één land noemen waar ze wél welkom zijn... in dat geval, ga je dus terug naar de laatste plaats waar je volk een redelijk gelukkig bestaan heeft kunnen opbouwen, en in hun geval is dat een stukje land dat 20x in NL past, ergens tussen Syrië en Egypte... natuurlijk hadden ze ook een stuk China kunnen claimen, maar historisch gezien is dat minder logisch... let wel, ik praat heus niet alles goed wat ze doen, en ik zie ook heus wel fouten, maar die komen van beide kanten... ik vind het niet goed om alle schuld op de omringende moslimlanden te schuiven, maar ook niet andersom.

28-01-08 19:33:30
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S

01-06-09 16:01:33
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Ach gossie, Amerika laat weer eens van zich horen. Laten ze net als bij Irak eens echte actie ondernemen ipv van een papieren vodje voor te stellen :S

01-06-09 17:53:39
PrinceXEvil
Senior lid

WMRindex: 83
OTindex: 108
Israel is sowieso verkeerd. Kijk maar naar de UN, die proberen continu sancties op Israel te plaatsen en de US veto'd ze stuk voor stuk.

Israel heeft een leger en Palestina niet, dus het gevecht die ze kunnen geven bestaan alleen uit vrijheidvechters oeps, "terroristen".

Israel heeft iets van 400 nucleare bommen, en dit is niet overdreven, als je wilt onderhandelen is het vaak pas nuttig als beide partijen gelijk zijn, zodat je goed kan onderhandelen. Israel is te sterk en heeft teveel invloed.

Israel hoort de grenzen van 1967 na te streven en dit doen ze niet, ze breiden nog steeds uit. Gelukkig zie ik pas de laatste tijden dat Israel eindelijk toch begint te veranderen. De muur die ze hebben gebouwd is illegaal en zal nooit worden erkend.

Discussie heb ik tijden geleden al gevoerd, en uiteindelijk komt het alleen neer op meer meningverschillen tussen mensen in andere landen, forums en chats.

Over and out.

15-07-09 15:17:45
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Van horen zeggen 8O ja natuurlijk, zou ik ook zeggen nu de internationale wapenleveranciers zoals de VS en UK zich achter de oren gaan krabben. Reken maar dat nu de echte beerput langzaam wordt geopend dat er vele kopstukken gaan vrezen voor die bijl die ze verdienen :-:

18-11-09 10:53:02
Roclan
Senior lid

WMRindex: 470
OTindex: 104
Wnplts: Hilversum
S
Ik wou alleen even zeggen dat het gewoon pijn doet dat stormzoeker het goed probeerd te praten dat kinderen van 10 en 11 worden doodgeschoten. Verschrikkelijk! :r

18-11-09 12:14:40
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
[ eruit... in het jaar 20 was dit Romeins grondgebied" <=>
das wel heel kort door de bocht, het jaar 20 en +/- 60 jaar ]

Het gaat erom dat Isreal een bevestiging heeft gevonden in oude geschriften.

Als elk volk zijn ware identiteit zou estableren op een oud document - dan zouden de nieuwe Amerikanen allemaal moeten vertrekken.

aka..

Zouden de Amerikanen accorderen dat de native-americans hun Territorium zouden terug eisen?

29-11-09 09:16:45
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Punt gemaakt, score is 6-1 :D

29-11-09 12:34:12
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Quote heraux:

Zouden de Amerikanen accorderen dat de native-americans hun Territorium zouden terug eisen?


Dat vind ik een hele goede vraag. #ok

11-12-09 19:07:58
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Als ik zou zeggen wat ik nu dacht dan ben ik strafbaar :-: Maar dit is een duidelijk voorbeeld van wat de stinkende vuile bezetters van Palestina flikken :r

11-12-09 19:10:51
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
Het Arabische land is zo ontiegelijk groot. Het Joodse volk heeft net één klein deel om in te wonen. Dat is namelijk het land Israël, dat de Joden toebehoort.

Waarom er zo'n heisa wordt gemaakt om dat éne kleine stukje land? Om het gehele Joodse volk dwars te zitten. Dat was duizenden jaren geleden al, is nu zo en zal altijd zo blijven.

En even over iets anders. Mijnheer Conny Mus van het RTL-nieuws is zo ontzettend partijdig. Slechte eigenschap voor een journalist die zich onpartijdig dient op te stellen.

11-12-09 19:11:50
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Nee, het gehele Joodse volk is eeuwen weg van die plaats, en krijgt het op grond van Heilige geschiedenis terug. Noem mij één ander oud volk wat dit voor elkaar kreeg?

11-12-09 19:21:14
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
willen alle pro-palestina mensen in ieder geval nadenken over dat de palestijnen ook gore dingen doen. minstens iedere week wel word er een raket gelanceerd, of een mortieraanval. heel Israël ligt onder vuur. maar daar hoor je niets over, toch? tadaa, macht van de media :r

11-12-09 19:21:44
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Quote:
De wandaad in Yasuf is in Israël scherp veroordeeld
Dát is nu eens goed nieuws bij slecht nieuws. Niet stilzwijgend toezien en 'lekker voor je' denken, maar publiekelijk dit soort gedrag afkeuren.

Feit, we zijn er nog niet, maar het zou zo'n grote stap in de goede richting zijn als de omringende landen hier een voorbeeld aan zouden nemen...

@David.: tja... palestijnen kunnen niet zo goed mikken dus zijn ze minder efficiënt in de aanpak... dus vinden we ze zielig en moet Israël (een door de VN erkende natie, net als Nederland geen Frans/Spaans/Romeins/Germaans grondgebied is.) ook maar wat meer mis gaan schieten, want dan vinden we ze ook zielig en zijn de kampen weer gelijk. ;)

11-12-09 19:24:05
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
Het is ook met dit conflict in het M-O ook altijd zo dat maar één kant van het verhaal wordt verteld. En dat is die van de Palestijnen, die toch zo schandelijk worden behandeld. Wordt er ook over hun wandaden gesproken?

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 ..7 8 9 [10] 11 12 13 .. 25 26 27 28

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven