hr
jaargang -23 - laatste artikel 24-4 08:00 - 74445 artikelen - nu online 15 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


vragen des levens - vragen des levens - vragen des levens - vragen des levens


1 2 3 4 5 [6]

De Zweefhut

16-04-12 23:37:23 - Quote! - @Frostbite
Frostbite
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 3.311
Ik wil best geloven dat er 'geesten' bestaan, maar ik denk ook dat 99% van de gevallen die aan het licht komen hardstikke nep zijn, ofwel gewoon verzonnen ofwel gecreëerd door het menselijk brein. (Wat dan weer een pleonasme is want als je iets verzint is het al gecreëerd door het menselijk brein... :P )

Ik denk dat geesten meer iets zijn zoals beschermengelen, als je daarin wilt geloven. Zelf doe ik het niet, maar ik kan wel begrijpen waarom sommige mensen er wel graag in willen geloven.

17-04-12 09:24:57 - Quote! - @balou
balou
Erelid


WMRindex: 2.233
OTindex: 127
Ik denk idd. dat 99% van de gevallen (vooral die je op tv ziet, nep zijn.
Ik geloof ook niet in geesten zoals je dat dikwijls ziet op tv en in de media.
Mensen willen idd. erg graag geloven in geesten enz. ook vooral omdat ze het spannend vinden.
Ik kan me ook voorstellen dat die materie erg moeilijk te begrijpen en te geloven valt, mede door alle onzin die erover geschreven word.
Heb me jarenlang afgevraagd (vroeger) wat het nu was, waarom sommige mensen dingen meemaken, die naar onze maatstaven eigenlijk niet zouden kunnen.
Maar soms kun je echt niet om dingen heen en ik ben ook jarenlang bezig geweest met onderzoek om te bewijzen (voor mezelf) wat het nu was.
Maar wat het is, dat kun je nooit voor 100% zekerheid zeggen denk ik,omdat het wetenschappelijk moeilijk aan te tonen is, in heel veel gevallen blijkt het idd. om een stroomstoring, magnetische velden en dergelijke te gaan.
Ik doe zelf aan foto reading, "behandel" mensen, maar om één eenduidend antwoord te kunnen geven op de vraag, waar komt het vandaan??
Ben in mijn leven al zo veel onverklaarbare dingen tegen gekomen, dat ik het heb geaccepteerd en me er maar niet meer in verdiep HOE het kan.


21-04-12 23:52:42 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
is de Andromeda nevel de grootste kanshebber op leven op een planeet ?

22-04-12 14:43:36 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Wie weet:O Ik ben er nog nooit geweest:P

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 5 [6]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven