|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Moe. geen zin meer. wil naar huis en dan lekker naar bed om te slapen...  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
ja ik ook, ik dacht echt dat jij iemand anders was, dus je hebt mij goed in de maling genomen  Ik zie dat jij op een Centraal Station werkt? In Enschede? Waar op het CS in Enschede?   |
|
Zwelgje Erelid
@JB: nee, ik begin 1 september bij een nieuwe baan. ga werken als Customer Service medewerker bij een logistieke dienstverlener. |
|
Kameleon Oudgediende
oh, mijn fout  Lijkt mij eerlijk gezegd, niet zo'n erg leuke baan, als jij het leuk vind dan moet je het natuurlijk zelf weten, maar goed... De 1 September komt dichterbij  |
|
Zwelgje Erelid
JB: juist wel. krijg een eigen club met klanten die ik mag gaan helpen bij het regelen van vervoer. |
|
Kameleon Oudgediende
ha, das wel leuk ja, volgens mij zie je erg naar die baan uit  Ik kan je nerveusheid voelen  |
|
Kameleon Oudgediende
Is er hier nog wel iemand? |
|
Zwelgje Erelid
Ik ben helemaal super blij met die baan. een groot bedrijf met goede doorgroeimogelijkheden én 250 euro bruto erbij, en eind van het jaar nog eens 10 % verhoging...  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Whaha, op naar de top, go Gi I mean Zwelgje  |
|
Zwelgje Erelid
zeker weten PV! en weet ook zeker dat het bedrijf niet snel failliet zal gaan  |
|
Kameleon Oudgediende
haha, gelukkig dan maar!  Inderdaad op naar de top!  En dat rijmt ook nog eens  |
|
Zwelgje Erelid
Het is een internationaal bedrijf...  dus kan zo zijn dat ik over een jaar op werkvakantie naar een van de scandinavische landen mag...  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
En daarom zei ik het ook  |
|
Zwelgje Erelid
is leuk! en mag ook met vertegenwoordigers mee naar mijn klanten  en kerstpakketten wegbrengen! WOEI!!! |
|
Kameleon Oudgediende
Oh oke  Dus, iemand nog iets anders te vertellen? |
|
Zwelgje Erelid
ben van mijn oude huis af... eindelijk na 2 jaar... |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ik ben vanaf oktober waarschijnlijk wat minder op WMR  |
|
Zwelgje Erelid
ik vanaf 1 september PV... |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
bevalt de auto nog steeds zwelg?  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ben ik weer  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ohja, dat is waar ook  Huisje, baantje, (bak)beestje, het gaat wel lekker zo he Z?  |
|
Kameleon Oudgediende
Zozo, wat voor auto Zwelg? En Hoi LQ en DvH  waarom ben jij dan minder online vanaf Oktober PV? |
|
Zwelgje Erelid
@David: Uh huh! Hoi LQ!!!! PV: zekers! en pascal heeft volgende week vrijdag een 2e gesprek voor een andere baan! JB: zie mijn blogjes van gisteren...  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Quote JohannBehrens: waarom ben jij dan minder online vanaf Oktober PV? 'Cause oktober is RED oktober  |
|
Kameleon Oudgediende
oh oke, Ja ik lees nooit blogjes  Behalve als ik interessante dingen zie, en dan blijkt het niet interessant  Quote pietjevlip: Quote JohannBehrens: waarom ben jij dan minder online vanaf Oktober PV? 'Cause oktober is RED oktober  Cool, ik begrijp het helemaal  |
|