|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Goedzo Pabloke  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
|
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Gitte, dat deed Zuwe ook maar meneer reageerde wat vreemd, hij kwam er nog dichter op. Ik nog een keer met de hand afzwaaien van sodeflikker op, nog dichter kruipen, dan maar een foto en aangifte gedaan. |
|
Zwelgje Erelid
Kpuc: dan heel rustig stil gaan staan midden op de weg.  en weer wegrijden als hij uitstapt....  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Zwelgje  Veel dank  Maar laat me je wel even waarschuwen: als je op de rem trapt in zo'n situatie en er gaat wat mis, dan ben jij de spreekwoordelijke sigaar. Het recht in Nederland is krom, maar een gewapend mens telt voor twee  |
|
nietmeer
|
hooi PV was er ff niet  |
|
Zwelgje Erelid
PV: daarom heb ik een ontmantelde etherbuks in de kofferbak liggen... die wil je niet in combinatie met mij tegenkomen...  en ja, ik mag hem bij me hebben! |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Zwelgje, oeeh bedankt dat wordt dus een keer winkelen in Hengelo  , Enschede is trouwens ook heel leuk om te winkelen  |
|
nietmeer
|
|
|
Zwelgje Erelid
@LQ: jazekers!!!! Atlanta mode is een aanrader in Enschede en Joy Mode en Sisi Mode in Hengelo...  duurste kledingstukken 25 euro  |
|
Kpuc Oudgediende
Pietje, eventjes het remlicht laten opflitsen kan nooit kwaad, zolang je maar niet vol in de remmen duikt, tenzij je werkelijk een noodstop moet maken maar dan is het toch al te laat omdat zo een vuile stinkende smerige gore etterpuist van een asociale "beroepschauffeur" geen afstand kan houden  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Zwelgje, als ik 'n keer tussendoor vrij heb kan ik zo ff de stad in duiken dat is wel fijn  |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
met als resultaat dat de vrachtwagen een deel van je auto onder zijn wielen neemt. niet fijn... heb je ook reactie terug gehad Kpuc? |
|
Zwelgje Erelid
LQ: Yups! en als je een keer een logeeradresje nodig bent, dan moet je het maar ff laten weten.  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ik kan me een geval herinneren van een stuk kleef-onkruid dat een remmer voor zich had... bij het remmen verloor kleefkop de macht over het stuur en vloog tegen een boom. Het leven kleefde hem niet meer aan, de remmer werd doodslag ten laste gelegd, en hij is veroordeeld  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Hallo mensen! Hoe gaat het?
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
Zwelgje, ja zal ik doen  ik heb ook al een logeeradresje in Hengelo voor als ik op stage ga ofzo  |
|
Zwelgje Erelid
Hey Johann! |
|
Kpuc Oudgediende
David, jazeker, zowel van Tante Agent als van die mafkees van een Gerke vd Land, meneer was boos dat ik zei als ik alleen had gezeten ik de chauffeur tot stoppen had gedwongen en hem de ogen had uitgestoken, hij zag het als een bedreiging en ik zei van geloof dat nou niet want het is een belofte. Mjah, ik zei dus Als ik en dan Had ik, dus die mafkees heeft geen poot om op te staan en de chauffeur mag hopelijk binnenkort een beste boete verwachten, is kleven nu eigenlijk een misdrijf of overtreding? Ik hoop het eerste want dan mag de lul voor de officier van justitie zich nader verklaren  |
|
Kameleon Oudgediende
Hey Zwelgje  Volgens mij ken ik jou nog niet, dus Ik ben JohannBehrens enne ja dit ben ik  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ehm, JB, kende je Gitte?  |
|
Zwelgje Erelid
@Johann: ja hoor je kent me wel! hihihi heb alleen een andere schermnaam... |
|
Kameleon Oudgediende