|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Dank je wel Pluppel  Dan heb je ergens effe geen leuk woord voor dan zeg je het gebeuren en dan krijg je dit  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Oohje Plupje is helemaal van slag  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
@JB: FE is M-Cyclone... ik noem hem Father Earth (FE afgekort). in twente schrijven ze huus. |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Thomas ligt te zonnebaden, ik had m even met vlooienbende gedruppeld, dacht van oké, dat worden krabben op de patjes maar het viel mee, meneer lag te snurken en ik kroelde m op de kop en tegelijk die pipet in de nekk leeggedrukt  *boink* |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Plupke valt weer flauw..  Snel, een Ikeapotlood onder mijn neus  . Als jullie tenminste willen dat ik weer bijkom.  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
|
|
Zwelgje Erelid
*stopt 2 Ikea-potloden in de neus van Pluppel* zo helpt dat?  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Neuh, laat die maar eventjes liggen, misschien praat hij wel in z'n slaap  |
|
Kameleon Oudgediende
Oh @ Zwelg, nooit geweten van MC dat jij hem FE noemde, het rijmt wel  EmCee EfEee  Alhoewel, sorry voor mijn commentaar over het fries, ik zie dat er mogelijk een ruzie overkomt  |
|
Zwelgje Erelid
JB: nee hoor... wordt niet zo snel kwaad hoor. |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Kpuc, Heeft ie dat ook maar weer gehad voorlpig...maar 'zonnebaden ?  Hier is het niks dan donder, bliksem en regen  @LQ, (van een tijdje terug alweer) ff muurtje eruit tikken om de ruimte voor dat bureau + kast van Ikea te maken  |
|
Kameleon Oudgediende
Maar ik wel Ach ja, Plupke begint al te praten in zijn slaap  |
|
Pluppel
Oudgediende
Ik ben niet eens flauwgevallen, hoor. Dat was een grapje  . In ieder geval weet ik hoe je over mij denkt, Vlietjepip  . Fijn, nu heb ik twee potloden in mijn neus. Slimme oplossing  Ik ken een Niklas  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
Pluppel
Oudgediende
Ik kan huilen op commando  Handig als ik naar de Ikea wil  Eigenlijk nog nooit gedaan in zo'n situatie  |
|
Zwelgje Erelid
@Pluppel: zo val je tenminste niet flauw... en je kunt er mee rondlopen.... |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
Hallo Hoe is het hier? |
|
Kameleon Oudgediende
haha, huilen op commando, kan je mij effe helpen om mijn laptop goed terug te krijgen van die k*tdixons zonder problemen..?
Hoi gothic! Hoe is het? |
|
Pluppel
Oudgediende
En geen adem meer halen  Ik maak de laatste tijd behoorlijk korte zinnetjes. Dat moet ik eens af gaan leren  |
|
Zwelgje Erelid
Hoi Gothic! volgens mij is het wel gezellig hier...  |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
|
|
Kameleon Oudgediende
Dus Pluppel, morgen om 16.25 bij de Dixons in Emmeloord, je kan mij wel goed helpen, mijn laptop is voor de 3e keer al terug naar garantie, en jij moet mij helpen dat hij goed gerepareerd word  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote Pluppel: In ieder geval weet ik hoe je over mij denkt Dat is knap, want dat weet ik zelf niet eens  |
|
Pluppel
Oudgediende
Je hebt net de pech om bij de Dixons in Emmeloord te gaan. Hier kreeg ik nog een extra gratis geheugenkaart bij het kopen van mijn camera.  Eeh, voor 14 Ribba fotolijstjes help ik je graag  |
|
Pluppel
Oudgediende
Quote pietjevlip: Quote Pluppel: In ieder geval weet ik hoe je over mij denkt Dat is knap, want dat weet ik zelf niet eens  Doet me denken aan een wijze uitspraak. 'Daar waar de pelikaan vliegt over het meer der vergetelheid, valt een kokosnoot op de plek waar hij moet vallen, zonder dat de pelikaan wordt afgeleid.'  |
|