|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
PV: hoop voor je dat het niet uitgesteld gaat worden.... |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Ik hoop het ook voor je, aangezien het wel cool is. PeeVee succes er mee  En dat rijmt  Voor degenen zoals PV die een goede computer hebben voor goede games, heb ik nog wel een gaaf spel, Crysis, das echt zoooooo mooi gemaakt! Tenminste, ik heb net een nieuwe computer gebouwd uit losse/nieuwe bestelde onderdelen en daarop Crysis getest op Medium alles en hij deed het makkelijk dus ja  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote Zwelgje: PV: hoop voor je dat het niet uitgesteld gaat worden.... Neuh, daarvoor is het te laat, alles wijst erop dat het goed gaat komen... Trailers blijven binnendruppelen, aankondigingen zijn niet van de lucht, en de BETA is inmiddels in volle gang... Oktober gaan ze wel halen  En dat betekent dat ze de kerst-omzet gaan halen, en als een groot deel van je doelgroep "VS" is, snap je dat ze die niet willen missen  JB: Niet echt mijn ding, hoewel het grafisch goed in elkaar steekt  |
|
Zwelgje Erelid
PV: nee dat kan ik dan wel begrijpen... |
|
Kameleon Oudgediende
Oke, ik ben niet echt een grote gamer, maar sosm speel ik wel effe, aangezien ik de grootste gedeelte van mijn tijd steek in de computer zelf, en mijn broertje wil nu ook wel eens de ondertiteling van zijn film klaar hebben  Aangezien ik een film had gebrand vanaf de originele voor een kopie mocht de originele kapot gaan, gingen de ondertitels niet mee  |
|
Zwelgje Erelid
ik heb net van de week mijn account van Ultima Online opgezegd.... |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Nouja, vandeweek een gezellig mailtje met wat namen van acteurs/actrices die het ruime uur aan live-action-briefings gaan vullen in dat spel... en dat is angstaanjagend  |
|
Zwelgje Erelid
hoe bedoel je PV? |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Nou ja zeg  |
|
Kameleon Oudgediende
zoveel namen? |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Zo ben ik weer  , verveel me alleen dood  |
|
Kameleon Oudgediende
Pluppel!!   |
|
Zwelgje Erelid
|
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Is er iemand aant wachten?  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Quote Zwelgje: hoe bedoel je PV? ehm... ik pak het mailtje er even bij, bedenk, dit is ruim een uur aan film om een spélverhaal beter tot zijn recht te laten komen  Quote: Jenny McCarthy, Tim Curry, George Takei, J.K. Simmons, Jonathan Pryce, Randy Couture, Peter Stormare, Autumn Reeser, Gina Carano, Ivana Milicevic, Andrew Divoff, Kelly Hu, Ron Yuan, and Gemma Atkinson |
|
Zwelgje Erelid
|
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik moet nog de halve dag wachten voordat we naar zutphen gaan  en voor de rest kan ik weinig doen, ja m'n kamer opruimen maar daar heb ik absoluut geen zin in  |
|
Pluppel
Oudgediende
|
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Heeft Zwelgje zelfs haar nickname veranderd!  |
|
Zwelgje Erelid
PV: ooooh... zitten goede bij.... |
|
Pluppel
Oudgediende
Ik heb in de voorraadkast en in het hok eens alles kaarsrecht gezet, met het etiket naar voren  Ik haat het als iets scheef staat  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
@Z: Dat was ook mijn eerste reactie  |
|
Kameleon Oudgediende
He MC! Hoe is het?! |
|
Little Queen
Oudgediende