|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
tied veur een pintje |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote Kpuc: PEEPWMR met dat trraaaaaggggeeeee laaadddeeennnn Ok, poging twee, Peter, of je zet er wat minder ads op   Het laden van WMR duurt regelmatig 5 minuten.  De taxi kan tussen nu en 13:23 uur komen.  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Spasje een heel team  Ooh leuk ik mag van de week 17 minuten op station hengelo wachten  , omdat die kneuzen net 6 minuten voordat ik aankom de trein naar enschede laten vertrekken  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: tied veur een pintje nu al?  Quote Little Queen: Spasje een heel team  Ooh leuk ik mag van de week 17 minuten op station hengelo wachten  , omdat die kneuzen net 6 minuten voordat ik aankom de trein naar enschede laten vertrekken  zo wel 17 minuten  das lang |
|
nietmeer
|
Quote Peter Willemse: Quote Kpuc: PEEPWMR met dat trraaaaaggggeeeee laaadddeeennnn Ok, poging twee, Peter, of je zet er wat minder ads op   Het laden van WMR duurt regelmatig 5 minuten.  De taxi kan tussen nu en 13:23 uur komen.  oh das een fijne tijd  |
|
WMR-kok
Oudgediende
LQ... Het is wel beter dan als je uitstapt, en je ziet de andere trein vertrekken.  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Nu pas, mjah, tis nog eventjes vakantie dus poep Als t allemaal even meezit is de lange vakantie maandag afgelopen  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Nu pas, mjah, tis nog eventjes vakantie dus poep Als t allemaal even meezit is de lange vakantie maandag afgelopen  aha ik snap het nou in dat geval...proost!!! |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
ben er weer... |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Peter ja dat wel  Achja  dat is dus altijd zo dat ik 17 minuten moet wachten  eerst was het nog 11, toen 14 en nu 17  gelukkig hebben ze daar een restaurantje enzo  |
|
nietmeer
|
Quote Peter Willemse:  Op mijn site was de vakantie dinsdag afgelopen.  mijn vakantie gisteren al maar we kregen zo maar een week extra  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik heb nog anderhalve week vakantie  , moet alleen volgende week 3 daagjes voor introductie richting school, maar das alleen maar feesten  |
|
nietmeer
|
Quote Little Queen: Peter ja dat wel  Achja  dat is dus altijd zo dat ik 17 minuten moet wachten  eerst was het nog 11, toen 14 en nu 17  gelukkig hebben ze daar een restaurantje enzo  tja...17 minuten is wel lang hoor   |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Spas in vergelijking tot jou is dat kort ja  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
ooooh... pas op voor kleine snelle blauwe autootjes LQ! |
|
nietmeer
|
sowieso 17 minuten is helemaal niks  das een kwartiertje  |
|
nietmeer
|
Quote Zwelgje: ooooh... pas op voor kleine snelle blauwe autootjes LQ! oohh Zwelgje is met de race bak op pad over een tijdje..  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Zwelgje jaa  , hihi straks wordt ik nog zo die auto ingesleurd  Spas, nja ik heb een hekel aan wachten zeker daar in Hengelo  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Zwelgje: ooooh... pas op voor kleine snelle blauwe autootjes LQ!  Die witte autotjes met blauwe en rode strepen zijn gevaarlijker.  |
|
nietmeer
|
naja...17 minuten is een lange tijd..hoop dat je het overleefd  |
|
nietmeer
|
Quote Peter Willemse: Quote Zwelgje: ooooh... pas op voor kleine snelle blauwe autootjes LQ!  Die witte autotjes met blauwe en rode strepen zijn gevaarlijker.  hahaha als ze dr bij kunnen houden iig  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote Peter Willemse: Quote Zwelgje: ooooh... pas op voor kleine snelle blauwe autootjes LQ!  Die witte autotjes met blauwe en rode strepen zijn gevaarlijker.  Ja als ik die achter me aankrijg dan heb ik een probleem denk ik  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Quote Peter Willemse:  Die krengen zijn over het algemeen opgevoerd spasje.   Als wij dat doen wordt de auto in beslag genomen.  hier is 1 politie man op...8000 mensen ofzo...ik ga me amuseren over een tijdje..het enige waar ik me druk over maak is overstekend wild  |
|