|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
@LQ: Station Hengelo is echt saaaaaaaai! kun je niet beter op kamers in Enschede? |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Een auto mag je lichtelijk aanpassen, ander luchtfilter maar bijvoorbeeld een snelle uitlaat of zwaardere motor is weer taboe, en terecht, die klotedingen zijn zo al moordwapens in de handen van verkeerde mensen. |
|
Zwelgje Erelid
Kpuc: mijn karretje heeft een bredere uitlaat... zat er al op.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Hier is het ongeveer 1 agent op de 1000 inwoners.  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Zwelgje, nah opzich.. maar dan moet ik dus ook erbij gaan werken want kamers zijn duurrr.. anders had ik nu in Utrecht gezeten.. omdat ik daar eigenlijk naar school wil, maar daar op kamers en werken en studie leek me net iets te veel, dus vandaar dat ik nu naar Enschede ga om daar de eerste twee jaar te zitten en ik kan dan gewoon thuis blijven wonen.. Ja en station Hengelo is saai zeker als je naar dat industriegebeuren zit te kijken  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Een auto mag je lichtelijk aanpassen, ander luchtfilter maar bijvoorbeeld een snelle uitlaat of zwaardere motor is weer taboe, en terecht, die klotedingen zijn zo al moordwapens in de handen van verkeerde mensen. je kan er nog wel meer mee doen...je moet alleen niet vergeten dat je er mensen en andere dingen dood me kan maken... |
|
Zwelgje Erelid
LQ: maar het stationsplein is wel leuk. vooral in de zomer.... daar kun je lekker zitten! |
|
nietmeer
|
Quote Zwelgje: LQ: maar het stationsplein is wel leuk. vooral in de zomer.... daar kun je lekker zitten! jointje koud flesje cola...dan is een kwartier zo voorbij of niet dan  |
|
Kpuc Oudgediende
Breder allez, maar een open pijp of spaghettipijp op een kar die die van origine niet heeft kan je een beste bon kosten Spasje, t zijn handige dingen maar in de handen van gekken zijn t ondingen, zal efkes een foto opzoeken van die mafketel die ons dinsdag zat te bumperen met de truck  |
|
nietmeer
|
ben zo terug,koffie tijd... |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Breder allez, maar een open pijp of spaghettipijp op een kar die die van origine niet heeft kan je een beste bon kosten  klopt helaas  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote spasje: je kan er nog wel meer mee doen...je moet alleen niet vergeten dat je er mensen en andere dingen dood me kan maken...  Sommige taxichauffeurs geven gas bij als er vogels op de weg zitten.   Maar als ze dan een vogel raken kunnen ze erop rekenen dat ik aangifte ga doen bij de politie. |
|
Zwelgje Erelid
kpuc: ach vind em leuk zo als ie is. er komen alleen nieuwe ruitenwissers met chromen body's op... |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Zwelgje, hmm ik zou eens kijken daar  De laatste keer dat ik er kwam zeek het van de regen was het hartstikke donker en de stationshal rook naar wiet  had toen in filmavondje gehad bij drienerloo  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote spasje: Quote Kpuc: Breder allez, maar een open pijp of spaghettipijp op een kar die die van origine niet heeft kan je een beste bon kosten  klopt helaas   Ligt eraan of er geluidsdempers erin zitten of niet.  |
|
Kpuc Oudgediende
Deze malloot bijvoorbeeld, hier hield m al wat meer afstand omdat de eerste foto was mislukt en ik er nog ene moest maken maar meer dan tien meter zat er niet tussen op een 80km/p/u weg. Bedrijf aangesproken, boos geworden en politie ingeschakeld met foto als bewijs. |
|
Kpuc Oudgediende
Peter, een open of spaghettipijp heeft nooit een demper  |
|
Zwelgje Erelid
LQ: bah regen is niet leuk... en als je langs de sportzaak de stad in loopt, dan heb je aan de linker kant een heel leuk goedkoop kleding winkeltje en iets verder aan de rechter kant nog 1...  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Kpuc: Peter, een open of spaghettipijp heeft nooit een demper   Kan je nagaan hoeveel verstand ik ervan heb.  |
|
Zwelgje Erelid
Kpuc: goed gedaan! ik trap altijd licht op de rem tijdens het rijden... daar schrikken ze heel goed van... |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ben er vandoor, de taxi is er  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Goedenmiddag  |
|
Zwelgje Erelid