|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Cee-N-Cee: @Puck, ik vind t UMCG wel mooi, en zo nieuw is het niet, al een jaar of 15 oud denk ik..  Oh, wacht, nou haal ik iets door elkaar, dat Martiniding, dát was lelijk..  Deze is mooi, vooral aan de binnenkant in de hal  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ Cnc stukje was te kort om harder te kunnen, zandpad, dus zat met acceleren voortduren tegen de slipgrens aan maar zou kunnen dat als het iets minder nat is ik daar wel 75 kan halen  geeft wel leuk effect, wil er nog wel eens iemand bij in de buurt zetten met een camera zodat het gefilmd kan worden  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
HAHAHAHAHAHAHA   |
|
Loek
Oudgediende
|
@ mier, onderstuur, da's lache, is een zand parkeerplaats in de buurt bij ons, gewoon lekker de handrem erop gooien, dwars over de weg heen  heb laatst zelfs gepresteerd om de achterkant op de oprit van de snelweg te laten uitbreken, gillend de snelweg op.. was wel lol |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Loek: @ Cnc stukje was te kort om harder te kunnen, zandpad, dus zat met acceleren voortduren tegen de slipgrens aan maar zou kunnen dat als het iets minder nat is ik daar wel 75 kan halen  geeft wel leuk effect, wil er nog wel eens iemand bij in de buurt zetten met een camera zodat het gefilmd kan worden  Ik zag het wel gebeuren in groningen, door die hoosbui kon t water niet goed weg, rechts naast de weg is een fietspad, en daar kwam net een auto langs. Die reed op dat moment door een plas van 15 cm diep, een golven dat eraf kwamen, niet normaal, hahahaha  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Puck, het martiniziekenhuis? Das echt een lelijk gebouw, maar het UMCG is mooi, vooral van binnen ja  Die hal, met de balkonnetjes, de bomen en de vijver  |
|
nietmeer
|
moet zo naar de gemeentewerf in nieuwegein wat hout enz wegbrengen  Dus tosso  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@Loek ja maar jij reed niet dicht langs een sloot ik toen wel als we verder bij de sloot waren gereden was het wel lachen maar zo dicht langs een sloot nee dankje |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: @Puck, het martiniziekenhuis? Das echt een lelijk gebouw, maar het UMCG is mooi, vooral van binnen ja  Die hal, met de balkonnetjes, de bomen en de vijver  Precies  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ mier, neej ik reed 80 slippend op een meter afstand van heeele dikke bomen.. dat was echt eng.. Edit: @ Cnc, ik moet dan flink m'n ruitewissers aan hebben, komt zwaar over m'n auto heen, heb het ook met de auto van'm'n pa geprobeerd, maar die is zo gemaakt dat al het water naar de zijkanten word geloodst dus niet over je voorruit heen, da's wel jammer.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Puck, hoe komt het dat jij het UMCG en Martiniziekenhuis kent eigenlijk? |
|
Loek
Oudgediende
|
|
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
@ Loek OTindex: 4444.
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Loek, Als ik met 40/50 km/u door een plas heen rijd met de brommer dan komt de spray tegen mijn helm aan  als ik sneller ga dan komt t alleen tegen mn jas aan  Aangezien het een crossbrommer is maakt dit de hele rijervaring wel echter, whaha  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ cnc, reken maar dat met 60+ door een diepe plas rijden ook redelijk intens is  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Loek, dat doe ik liever niet met de brommer  daar is hij iets te instabiel voor |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: @Puck, hoe komt het dat jij het UMCG en Martiniziekenhuis kent eigenlijk? M'n tante woont in Groningen, ik ga er.. *Denk denk* 8 augustus (jaja, op m'n verjaardag, hoe kon ik het vergeten  ) weer naartoe geloof ik Edit: Nee, niet, 11 augustus, dan vier ik m'n verjaardag, daarna ga ik met ze mee naar Grun' 
Edit2: M'n oom woont er ook trouwens..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Puck, A ha, vandaar  Waar in Grunn woont ze dan? |
|
Puck Oudgediende
|
CnC Zijstraatje van de Helperzoom, ik ga het hier niet allemaal op internet zeggen hoor  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Cnc je bent me net voor ik wou dat ook vragen  @ Loek da tis ook gevaarlijk slippen bij zo'n dikke boom |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Puck: CnC Zijstraatje van de Helperzoom, ik ga het hier niet allemaal op internet zeggen hoor  Nee, snap ik, oh? wel tof  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
goedemorgen iedereen  |
|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
Ik ga er binnenkort studeren aan het Noorderpoort (Lokatie Hora Siccamasingel).
Kijken of 't wat is =) |
|
nietmeer
|
En anders?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote AerO: Ik ga er binnenkort studeren aan het Noorderpoort (Lokatie Hora Siccamasingel).
Kijken of 't wat is =) Ben daar geweest, beetje sjabby buurtje daaro  |
|