|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Little Queen: @ Puck ik ga nog niet op vakantie, heb nog geeneens officieel vakantie  Hummm, jij bent gewoon een uitzondering  (Nog geen vakantie?  ) |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Whaa, ik moet zo gaan fietsen door dit pokkeweer  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote DreamerTje: Whaa, ik moet zo gaan fietsen door dit pokkeweer  Ha Ha     |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Puck, nee ik woon in midden Nederland, krijg pas volgende week officieel vakantie, de basisschool hier moet zelfs nog 2 weken  .. maar hoef dan pas weer op 4 september naar school  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote DreamerTje: Whaa, ik moet zo gaan fietsen door dit pokkeweer  Ook naar de kapper?   |
|
nietmeer
|
Quote DreamerTje: Whaa, ik moet zo gaan fietsen door dit pokkeweer  parapluutje opzetten  |
|
DreamerTje Oudgediende
Aah dankjewel  Ik heb wel eerst mee wind, maar dan moet ik 's avonds terug, en dan heb ik TEGEN  .. Duim voor me dat de wind dan afzakt  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Little Queen: @ Puck, nee ik woon in midden Nederland, krijg pas volgende week officieel vakantie, de basisschool hier moet zelfs nog 2 weken  .. maar hoef dan pas weer op 4 september naar school  De afgelopen twee weken ben ik maar drie keer even naar schoolg eweest..  Bij ons heeft de basisschool nu hun laatste dagje..  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Puck: Quote DreamerTje: Whaa, ik moet zo gaan fietsen door dit pokkeweer  Ook naar de kapper?   Neej, naar therapie en daarna naar m'n vriend  |
|
DreamerTje Oudgediende
@Posi, 'n paraplu met dit weer op de fiets?  Jij bent gek  |
|
nietmeer
|
Quote DreamerTje: Posi, 'n paraplu met dit weer op de fiets?  Jij bent gek  dat ben ik..............maar een parapluutje op je hoofd, wordt je haar niet nat  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
ben er weer! |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Loek: ben er weer! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Puck: Quote Loek: ben er weer! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee  REENNNNUUUHHHHH!!!!  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Puck, ik had maandag van 10 tot 1 presentaties, dinsdag van 9 tot 11 herkansing woensdag excursie (wat heel saai was  ) en gisteren van 9 tot 3 profielwerkstuk dag  .. vandaag vrij  , moet woensdag om 1 uur boeken inleveren, donderdag weer zo'n profielwerkstuk dag en vrijdag rapport ophalen en dan heb ik pas vakantie  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
|
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
Quote Puck: Quote Loek: ben er weer! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee  Quote Cee-N-Cee: Quote Puck: Quote Loek: ben er weer! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee  REENNNNUUUHHHHH!!!!  Mier is WEL Lief   |
|
Martijn1994 Senior lid WMRindex: 287 OTindex: 1.366 Wnplts: Wnplts S |
Heeee    Wat zie ik nu? ben een dag niet op WMR en kom terug en zie dan dat we inmiddels in Café 13 praten! |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Little Queen: @ Puck, ik had maandag van 10 tot 1 presentaties, dinsdag van 9 tot 11 herkansing woensdag excursie (wat heel saai was  ) en gisteren van 9 tot 3 profielwerkstuk dag  .. vandaag vrij  , moet woensdag om 1 uur boeken inleveren, donderdag weer zo'n profielwerkstuk dag en vrijdag rapport ophalen en dan heb ik pas vakantie   Vorige week dinsdag zouden we sportdag hebben, dat viel uit  Woensdag cijfers proefwerkweek ophalen.. Maandag broeken terugbrengen, binnen 1,5 uur weer thuis  Woensdag rapport ophalen, en officieel vakantie  |
|
zoals ik zie is Puck lekker aardig bezig  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Loek: Quote Cee-N-Cee: Quote Puck: Quote Loek: ben er weer! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee  REENNNNUUUHHHHH!!!!  Mier is OOK Lief   Ik wist het wel  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Hmm.. ik ga zo nog even douchen  .. dat moest zodat ik bij m'n favo kapster kan worden geknipt, anders had ze geen tijd als m'n haren nog gewassen moesten worden ofzo  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
Loek ben altijd Lief  en jij bent ook Lief hoor   |
|
nietmeer
|
Quote Puck: Vorige week dinsdag zouden we sportdag hebben, dat viel uit  Woensdag cijfers proefwerkweek ophalen.. Maandag broeken terugbrengen, binnen 1,5 uur weer thuis  Woensdag rapport ophalen, en officieel vakantie  broeken inleveren  moet je de hele vakantie in je blote kont lopen dan   |
|
@ Puck ik heb al een week vakantie  |
|