|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
oke, begin er een topic over, gooi daar je discussie in, en zoek een nieuw onderwerp voor hier @Cootje: ik ben de troste bezitter van een drumstel, en ik sla erop, maakt mij dit tot een ***?  |
|
nietmeer
|
ben ik blij dat ik nog maar 46 ben  |
|
nietmeer
|
Quote ToM_xlr: oke, begin er een topic over, gooi daar je discussie in, en zoek een nieuw onderwerp voor hier @Cootje: ik ben de troste bezitter van een drumstel, en ik sla erop, maakt mij dit tot een ***?  Komt er een ***geluid uit dan? |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
en ik vind het al erg dat ik donderdag 21 wordt |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ AerO ken het probleem  val blijkbaar in de smaak van vrouwen die tien of mer jaartjes ouder zijn  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Het is maandag   |
|
hoefnagels Senior lid WMRindex: 221 OTindex: 117
|
Quote positivily: ben ik blij dat ik nog maar 46 ben  het leve begint pas als je 40 bent zegge ze. klopt dat? |
|
nietmeer
|
Quote ToM_xlr: @ AerO ken het probleem  val blijkbaar in de smaak van vrouwen die tien of mer jaartjes ouder zijn  Weet ik niet, heb je nog niet gezien  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Cootje68: Quote ToM_xlr: oke, begin er een topic over, gooi daar je discussie in, en zoek een nieuw onderwerp voor hier @Cootje: ik ben de troste bezitter van een drumstel, en ik sla erop, maakt mij dit tot een ***?  Komt er een ***geluid uit dan? ligt eraan of je van een stukje drummen houdt, ToM style  |
|
|
Quote Jannick: Het is maandag   en over 24 uur dinsdag  |
|
nietmeer
|
ben ik ff gezegend dat ik niet op jonge jongens val  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote positivily: ben ik ff gezegend dat ik niet op jonge jongens val  hoezo, heb jij nog nooit gedacht aan een jong blaadje  |
|
|
Quote ToM_xlr: @ AerO ken het probleem  val blijkbaar in de smaak van vrouwen die tien of mer jaartjes ouder zijn  niet altijd maar er zijn enkele uitzonderingen tusse. jij vind toch ok wel 2 of 3 vrouwe knap die ouder dan jou zijn? |
|
|
Quote ToM_xlr: Quote positivily: ben ik ff gezegend dat ik niet op jonge jongens val  hoezo, heb jij nog nooit gedacht aan een jong blaadje  beter de ouwe kapot als de nieuwe versleten  |
|
nietmeer
|
Quote ToM_xlr: Quote positivily: ben ik ff gezegend dat ik niet op jonge jongens val  hoezo, heb jij nog nooit gedacht aan een jong blaadje  mijn eigen zoon is 22, moet er niet aan denken om met een jongen van zijn leeftijd te moeten daten  |
|
Jannick
Oudgediende
Hoefnagels, geef je geen reactie op mijn post omdat ik in discussie ga? |
|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
Op een oude fiets moet je het leren... |
|
nietmeer
|
Op een ouwe fiets moet je het leren, AerO  |
|
gothic Erelid
|
ik ga slapen. moet weer vroeg op. welterusten voor straks en tot morgen  |
|
|
Quote Jannick: Hoefnagels, geef je geen reactie op mijn post omdat ik in discussie ga? (vooruit dan) gvd nog aan toe wat is er mis met mijn mening? |
|
nietmeer
|
gamma   hahahaha slaap ze gothic   en succes met je tongbreektrofee   |
|
|
Quote gothic: ik ga slapen. moet weer vroeg op. welterusten voor straks en tot morgen  zie je morge |
|
Jannick
Oudgediende
@hoefnagels, hoef je niet zo uit je slof te schieten, ik vraag het alleen maar omdat je er geen antwoord op geeft terwijl we een discussie hebben, dit is geen verwijt, en niet onaardig bedoeld  |
|
|
Quote Cootje68: Op een ouwe fiets moet je het leren, AerO  maar niet te oude want dan heeft de fietsemaker geen reserve onderdelen voor als er iets kapot gaat  |
|
gothic Erelid
|
positivily haha dank je  tot morgen |
|