|
nietmeer
|
Quote Jannick: Batse?  Huh? |
|
hoefnagels Senior lid WMRindex: 221 OTindex: 117
|
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote hoefnagels: @Cootje68 hoe lang ben je al lid van wmr? Staat in het profiel  |
|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
Heyyy jongens en meisjes! Alles oké hier?  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Batse wel, maar niet met jou jannick  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote AerO: Heyyy jongens en meisjes! Alles oké hier?  nu jij er bent wel  |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
|
Quote ToM_xlr: Quote AerO: Heyyy jongens en meisjes! Alles oké hier?  nu jij er bent wel  wat romantische |
|
|
Quote hoefnagels: Quote ToM_xlr: Quote AerO: Heyyy jongens en meisjes! Alles oké hier?  nu jij er bent wel  wat romantische Nachtdieren onder elkaar  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
|
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote hoefnagels: Quote ToM_xlr: Quote AerO: Heyyy jongens en meisjes! Alles oké hier?  nu jij er bent wel  wat romantische eh, nee, tis gewoon een gezelige kerel om mee te ouwe*vrouwen van lichte zeden*.... |
|
Jannick
Oudgediende
Het bier zal vanavond vloeien..  ... ... Ofzo..  |
|
nietmeer
|
Cootje, kan niet antwoorden, zeg es wat? |
|
|
wat romantische[/quote] Nachtdieren onder elkaar  [/quote]   weer aan het bier of nog steeds? |
|
nietmeer
|
Quote ToM_xlr: Quote hoefnagels: Quote ToM_xlr: Quote AerO: Heyyy jongens en meisjes! Alles oké hier?  nu jij er bent wel  wat romantische eh, nee, tis gewoon een gezelige kerel om mee te ouwe*vrouwen van lichte zeden*.... OMG Excuse me? |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ cootje wou het even politiek correct zeggen  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Cootje, kan niet antwoorden, zeg es wat? Wat? |
|
|
Quote Cootje68: Quote ToM_xlr: Quote hoefnagels: Quote ToM_xlr: [quote=AerO]Heyyy jongens en meisjes! Alles oké hier?  nu jij er bent wel  wat romantische eh, nee, tis gewoon een gezelige kerel om mee te ouwe*vrouwen van lichte zeden*.... OMG Excuse me?[/quote] het is niet wat je denk en ik ontken alles |
|
|
Quote ToM_xlr: tis gewoon een gezelige kerel om mee te ouwe*vrouwen van lichte zeden*....  Trouwens posi, ik probeer nu al een paar dagent e zeggen dat ik die foto heb gemaakt van het urinoir. Kan alleen het verrekte kabeltje niet vinden om mijn mobiel op mijn computer aan te sluiten, maar hij komt er aan! |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote hoefnagels: Quote: wat romantische Nachtdieren onder elkaar    weer aan het bier of nog steeds? [/quote] die digitale biertjes drinken snel weg hoef..  |
|
nietmeer
|
Quote AerO:
Trouwens posi, ik probeer nu al een paar dagent e zeggen dat ik die foto heb gemaakt van het urinoir. Kan alleen het verrekte kabeltje niet vinden om mijn mobiel op mijn computer aan te sluiten, maar hij komt er aan! zoek dat kabeltje dan ff snel op  ben zeer benieuwd ow trouwens.........hallo iedereen   |
|
|
Quote ToM_xlr: Quote hoefnagels: Quote: wat romantische Nachtdieren onder elkaar    weer aan het bier of nog steeds? die digitale biertjes drinken snel weg hoef..  [/quote] als je er maar genoeg van pakt kun je overal dronken van worden  raar maar waar |
|
Jannick
Oudgediende
Ik heb vandaag een foto gemaakt van een huis wat "Batshoeve" heette..   |
|
|
lagen er veel mensen te batsen? |
|